miercuri, 5 mai 2010

Prietenie Adevarată

În ritmul alert în care îmi petrec fiecare zi, uit uneori să îi spun cât de importantă este pentru mine. Realizez asta doar atunci când am probleme, ori sunt tristă. O sun, iar ea este mereu acolo pentru mine. Mă ceartă, apoi mă sprijină. Închid telefonul şi imi dau seama imedat că problemele ce păreau de nerezolvat au acum o soluţie, sentimentele ce păreau sufocante, par să îşi găsească alinare. Am fost mereu unite, am crescut împreună. Am fost prezente în fiecare moment important din viaţa celeilalte, iar victoria uneia, a fost mereu a amândurora. Am învăţat una de la cealaltă şi am reuşit să ne câştigăm respectul, admiraţia şi încrederea totală.

LA MULTI ANI MIRELA
Te iubesc
Melodia noastra:
http://www.youtube.com/watch?v=q5Yv6btQgtU&feature=related

Un comentariu:

  1. La multi ani Mirelei, ii doresc multa sanatate, atat ei, cat si lui bebe

    RăspundețiȘtergere