miercuri, 12 mai 2010

Himera...

Puţini dintre noi au ocazia sa o simtă, iar atunci când vine, ştii că e ea, HIMERA. Sentimentul pare ireal, iar în viaţă ai o singura şansă sa te întâlneşti cu el. Himera apare atunci când te aştepţi mai puţin. Te loveşte brusc, te dezbracă de orice aparenţă, te arată aşa cum eşti tu. Lara Fabiani cu siguranţă a simţit himera în filmuleţul de mai jos. A intrat pe scenă, s-a intimidat datorită sutelor de mii de persoane prezente pe stadion. A tacut. Fanii au început să fredoneze melodia pe care urma să o interpreteze. A inceput si ea. Sa cante si sa plangă. Senzaţional momentul în care se ridica de pe trepte. Am urmarit acest videoclip de sute de ori, sentimentul este acelaşi de fiecare dată. Mă trec fiorii, pielea se face ca de găină. Melodia este superbă, vocea Larei la fel. Veţi înţelege după ce veţi urmări videoclipul. Voi aţi simţit vreodată HIMERA?

7 comentarii:

  1. da atentie la pregatirea psihologica;:) viata este plina de SURPRIZE:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vizionat clipul cu pielea de găină,tremurând şi cu lacrimile curgând şiroaie...Poate sunt eu mai sensibilă (deh,sunt fire de artist!) dar clipul acesta te pătrunde cu totul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoasa esti :) Salutare,
    Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume www.filme-online-gratis.com
    Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
    sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Site-urile mele sunt http://www.ejocuri-noi.ro şi http://www.versuri-tari.ro . Dacă vrei, trimite-mi un email pe adresa: contact_versuri@yahoo.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe unul din site-uri. Mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere
  5. uite nu vreau sa imi dau numele prefer sa raman anonim!!! eu simt himera foarte des cand vorbesc cu o domnisoara fff frumoasa pentru mine cea mai frumoasa din lume!!! la care trei lucruri asa facea sa ii fac 1 SA FUR(sa ii fur supararile,grijile, problemele).2 SA MINT( sa o mint pana la la adanci batranesti ca e frumoasa).3 SA INSEL( sa insel moartea k sa fiu mereu langa ea) astea fiind spuse iti multumesc:)

    RăspundețiȘtergere