miercuri, 5 mai 2010

Lecţie de viaţă (2)

Am întâlnit-o astăzi, în faţa magazinului Unirea. S-a apropiat timid şi mi-a întins un pliant. Dodo (Daniela) are 10 ani, este frumoasa de pică şi are o privire ce poate topi gheţari. Recunosc, asta mi-a atras atenţia, frumuseţea, gingăşia ei. Are un păr lung, cârlionţat şi blond, ochii mari, albaştri, de o limpezime cum rar întâlneşti. Îmbrăcată într-o rochiţă galbenă, Dodo mi-a inspirat o tandreţe aparte. Nu îmi imaginam că cele 5-7 minute petrecute în compania ei, aveau să fie o adevărată lecţie de viaţă pentru mine. Nu am reuşit să aflu prea multe despre ea, decât că locuieşte cu frăţiorul său de 17 ani, care împărţea si el pliante. Se au doar unul pe celălalt. Dodo tocmai ieşise de la şcoală şi venise şi ea să îşi ajute fratele. M-a impresionat pofta lor de viaţă, veselia, tandreţea cu care se priveau, felul în care îşi vorbeau, în care se ocroteau unul pe celălalt. Nimic nu părea că ar putea să îi despartă, nimic nu părea că ar putea fi mai puternic decât puterea ce îi unea. Mâine,ne-am dat întâlnire în acelaşi loc, la aceeaşi oră

2 comentarii:

  1. E trist! Bietii copii, ii compatimesc, trebuie sa munceasca de mici, sa renunte la cea mai frumoasa perioada din viata unui om,copilaria; in timp ce altii au prea mult... asa e viata, nedreapta!

    RăspundețiȘtergere