duminică, 25 aprilie 2010

Micul cupidon...

Un copil înaripat, de o inocenţă aparte, înarmat cu tolbă şi săgeţi. Aşa l-au descris diferiţi critici literari pe Cupidon de-a lungul anilor. Nu am tolbă şi nici săgeţi, dar mă pot confunda uşor cu o zeiţă a iubirii. Recunosc, am mână bună la format cupluri. Prima experienţă de acest gen am avut-o în urmă cu patru ani, când am stabilit o întâlnire între colega mea de bancă şi un bun amic. Acum, cei doi sunt căsătoriţi şi au o fetiţă de un an. A doua “victimă” a fost prietena mea cea mai bună, deşi în acest caz nu a fost nimic premeditat. Mirela l-a cunoscut pe Dani în urmă cu doi ani la mine acasă. După nici un an s-au căsătorit, iar luna viitoare vor deveni părinţi. Vor avea tot fetiţă:D. Ieri,eu şi iubitul unei alte prietene dragi am pus la cale o cerere în căsătorie ca la carte. El speră să o ia de soţie chiar anul acesta. Desigur, déjà am fost numită domnişoară de onoare. Pentru a treia oară. Istoria se va repeta probabil, iar ei vor avea tot o fetiţă. Desigur, flerul  nu m-a scăpat de ironii şi glume, iar apropiaţii mă sfătuiesc să îmi deschid o agenţie matrimonială all inclusive:nuntă asigurată, domnişoară de onoare din oficiu şi garanţia că la câteva luni după ce îvor spune DA în faţa lui Dumnezeu, vor deveni părinţi. Vrea cineva să se căsătorească?:)))

30 de comentarii:

  1. i-a zi imi faci si mie lipeala cu Bianca Draguseanu?:))))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. MLP, ai gresit adresa. Eu nu sunt patroana unei firme de dame de companie si nici nu am avut "privilegiul" de a o cunoa;te pe domnisoara Dragusanu. Nici nu cred ca ai sanse, ea este cuplata cu "Printul".

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e!! ala marcheaza mai mult la Bianca decat ptr Dinamo in ultima vreme:))))))..gasim alta o sex experta... o eva kent e plina balta de peste=))))))) si de fete cuminti=)))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. mare curaj pe unii sa se insoare in aceste vremuri fara sa stie care sunt marile riscuri....

    RăspundețiȘtergere
  5. iti mai explic o data, Mihai. Nu ai inteles nimic din acest aricol. Intrebarea era daca vrei sa te casatoresti, nu cu cine vrei sa iti petreci o noapte

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vin si eu cu o intrebare, pe Gina Pistol o stii cumva? :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaa, deci recunosti ca ne-ai cuplat intentionat ca sa faci alte persoane nefericite,nuu?! :))))))))) Glumesc,tu chiar ai aflat tarziu de noi, pe trecerea de pietoni! :)) Te iubim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Antiignorantul, cum stii de "marile riscuri" daca nu ai incercat sau nu incerci? Casatoria este un lucru minunat, insa recomandata doar celor ce se iubesc! Crede-ma cand intalnesti persoana potrivita, sufletul pereche, nu te mai gandesti la riscuri, doar te intrebi unde a fost pana acum... Daca vrei sa ma intrebi cum stii ca-i sufletul pereche, pur si simplu simti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Radu, mare bataie de cap mi-ai dat, incercand sa imi dau seama cine esti.Am realizat abia atunci cand am vazut pe profilul tau ca esti jurnalist. Asa caaaa, doamnelor si domnilooor, Radu Oprisan de la Gazeta Sporturilor si prietenul meu de glume pe Facebook. Ma bucur ca mi-ai vizitat blogul. Cat despre Gina Pistol...da, bineinteles ca o cunosc. Super fata...frumoasa, finuta, cu mult bun simt, diferita de tot ce inseamna personaje feminine mondene. Dar vorbim cand te intorci din "deplasare"

    RăspundețiȘtergere
  11. Mire, rad cu lacrimi. Mi-am adus aminte de faza cu trecerea de pietoni. Cand mi-ai spus ca esti cu Dani nu am vrut sa ma misc de pe trecerea de pietoni pana nu mi-ai aratat mesaje de la el. Ce mai conta ca soferii ce asteptau sa trec eu, injurau si claxonau??:)))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci sint aici, nicidecum in "deplasare" :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Radu, intrebarea postarii mele este "cine vrea sa se casatoreasca?". Tu esti deja insuraaaaat. Dar pentru ca imi esti simpatic, as putea sa iti fac cunostinta cu Ginuta. Iti plac blondele, mi-am dat eu seama:))))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Mirela :) eu stiu mai multe.... sunt ceva trecut prin furtunile vietii ... am un sfat ... nu va casatoriti pana romanii din jurul vostru vor sti ce inseamna sa respecti familia si copiii ... in aceasta categorie intra si politicienii sub marele DRESAJ ....

    RăspundețiȘtergere
  15. Antiignorantu, te cred ca esti trecut prin viata si stii mai multe, dar cu ce ai spus chiar NU sunt de acord! Ar insemna sa nu ne mai casatorim niciodata, pt ca din punctul meu de vedere, romanii in frunte cu politicienii nu se vor face bine prea curand!Poate copii sau nepotii nostri vor avea parte de o lume mai buna...

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu?Pe mine cand ma mariti?Eu tot singurica sunt...:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Eeee, pe tine si pe Andreea nu vreau sa va marit momentan. Sunt egoista,voi sunteti prietenele cu care ma vad eu des si nu sunt dispusa sa renunt la voi atat de usor. Glumesc, desigur. Adevarul este altul. Nu a aparut inca barbatul care sa te merite. Un barbat atat de minunat incat sa te completeze, draga mea. Vine el cand te astepti mai putin.

    RăspundețiȘtergere
  18. Daaa, stiu, faimoasa ta replica. Mirela, Mihai si Andreea, hai toti in cor, va rog, sigur si voua v-a spus acelasi lucru:"Dumnezeu nu iti da cand vrei tu, ci cand vre EL". Apropo, Andreea unde e?a cam disparut de aici. si nici pe Facebook nu am mai vazut-o.V-ati ciondanit?

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa ma cert cu compotel?NICIODATA. A dormit aseara la mine. A fost o draguta, s-a trezit de dimineata inaintea mea, mi-a pregatit micul dejun si mi-a calcat camasa cu care vroiam sa ma imbrac la servici. Este o dragalasa. Acum este ocupata, au venit parintii ei la ea, iar maine pleaca acasa. Daaa, tuturor celor dragi le spun acesta replica, atunci cand sunt suparati. Din patru, doi sunt acum super fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am mana buna la lipeli...si am fost chiar nasa la cateva cupluri!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. :)) Bravo, Irina! Ne spune tuturor asta, mai ramane sa creada si ea asta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mirela, chiar cred asta. Nu as putea sa va spun voua asta, daca nu as crede si eu

    RăspundețiȘtergere
  23. De ce nu ne spui mai multe despre meseria de jurnalist?Despre ce interviuri te-au marcat, sunt convins ca ai lucruri interesante de spus

    RăspundețiȘtergere
  24. Andreea.Negoita4 mai 2010 la 15:03

    draga mea cupidonicik,esti cea mai necupidonicik pe care am intalnit-o vreodata:))).clar pe mine nu ai cum sa ma mariti akm,iar in ceea ce priveste cupidoniceala ta in legatura cu mine,mai ai de lucrat.stii u la ce ma refer.:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim, cel mai impresionant interviu din cariera mea de 4 anisori de presa a fost cel cu Gheorghe Zamfir, maestrul naiului. De asemenea,nu am sa pot uita interviul cu Petre Cozma, tatal lui Marian Cozma. Niciodata nu mi-a fost mai greu sa scriu un material ca atunci. Insa rezultatul a fost unul, spun eu, special, pentru ca textul acela e scris cu sufletul....

    RăspundețiȘtergere
  26. Andreea, cu tine e misiune greeeeea, tu esti imposibila

    RăspundețiȘtergere
  27. Si eu si eu...vreau sa ma marit, bn, nu acum dar oricum trece-ma pe lista de asteptare :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna...sunt Alina Nita..fosta ta colega din generala...ma bucur fff mult pentru tine...si pentru k ai reusit sa realizezi ceva frumos in viata...as vrea sa te revad ...dar nu stiu cum sa iti aflu numarul de telefon ..te poopic

    RăspundețiȘtergere
  29. bn sunt andra am citit tot blogul imi place si imi mai place pozele cu tine mai ales rochi acea alba iti sta minunat

    RăspundețiȘtergere