joi, 1 aprilie 2010

Puterea unui zâmbet....

Râsul este cel mai sigur examen al sufletului omenesc.Zâmbetul pur, autentic, izvorât din suflet. Nicolae Iorga spunea că vorba bună, râsul şi fapta binefăcătoare sunt raze de soare răsfrânte în sufletul omului. Am învăţat că un zâmbet cald valorează mai mult decât 1000 de cuvinte ori complimente. Nu te costă nimic să îl dăruieşti, deoarece îi poate înveseli ziua celui caruia ii este adresat. Zâmbetul sincer poate stârni pasiuni, fascinaţie, poate fi molipsitor, dar poate da dependenţă. Poate dărâma mituri, poate da naştere unor poveşti. Puterea unui zimbet poate invinge tristetea, deschide frontierele imaginatiei, reaprinde dorinţa de viaţă.Câteodată însa învinge şi ratiunea. Dar e mai bine sa fii rational şi trist decit iraţional şi plin de viaţă?

11 comentarii:

  1. Zambesc mereu,NICI NU STIU CUM AR FI ADACA NU S-AR INTAMPLA ASA CEVA?
    PASTE FERICIT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un premiu de primavara,pentru o zambareata ca tine:) te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu le dai mereu celor din jur puterea de a zambi. Saptamana trecuta plangeam, imi doream sa ma razbun. Tu m-ai calmat si mi-ai spus: "Cea mai mare razbunare este ca dusmanul tau sa isi dea seama ca tu esti bun, iar el e rau". Am crezut atunci ca este doar unul din celebrele proverbe dupa care te ghidezi in viata. Astazi zambesc si vreau sa iti multumesc pentru asta. Ai avut dreptate. "Dusmanul" a constientizat greseala facuta si vrea sa o repare. Dar este prea tarziu. Ma bucur ca te-am ascultat, scumpa mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Voiam doar sa-ti spun,ca tie iti infloreste cel mai incantator zambet,dupa o repriza zdravana de plans... :)
    Numai ca e destul de greu,sa te faca cineva sa zambesti atunci...Eu am reusit de cateva ori..si mi-ai daruit zambeul acela minunat,cald,sincer!
    Aminteste-ti cand ai lacrimi in ochi,cat de superb e de fapt.. zambetul tau!!

    RăspundețiȘtergere
  5. heeey, nu ai mai scris nimic. Ai renuntat la blog?Mi-ar parea rau, scrii frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. Irins, sunt fericita ca prietenii mei de suflet sunt fericiti. Tu zambesti din nou, Mihai si-a gasit sufletul pereche, Mirela va deveni mamica in mai putin de o luna. Toti cei pe care ii iubesc sunt fericiti, iar asta nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca si pe mine fericita

    RăspundețiȘtergere
  7. Dani, daca esti cine cred eu, adik cel mai bun fotogar din tara asta, te rog sa te semnezi cu Daniel Stefanescu, ca sa stiu cine esti. Nu, sub nici o forma nu as renunta la blog, este un spatiu virtual in care ma regasesc. Am avut o perioada mai dificila si am ramas fara inspiratie. Promit sa postez ceva cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  8. Toti prietenii mei cred ca am rasul cel mai tonic din gasca si cel mai tare (asta nu stiu daca-i de bine :)

    RăspundețiȘtergere