sâmbătă, 27 martie 2010

Bucureșteanca cu trei prenume....

Sunt puțini cei care știu că primul meu prenume este Florentina. Asta pentru că mă recomand mereu cu cel de-al doilea, Claudia.Nici până în ziua în care m-am născut, adică o dimineață geroasă de 30 decembrie, parinții mei nu se hotărâseră cum o să mă cheme. Mama era obosită și avea dureri, tata era grăbit să fugă să cumpere artificii(asa mi-a spus mama), motiv pentru care nu reușeau să ajungă la un consens. Mama avea o prietenă bună pe care o chema Luiza si dorea ca si eu să port numele acesta. Tata era fermecat de numele Florentina, nu mă întrebați de ce, mi-a fost teamă să întreb:))). Nașa vroia să mă cheme ca pe ea, considera că este de-a dreptul sfidător să nu-i port numele, = Claudia. Bunica mea a fost cea care, scoasă din minți de discuțiile alor mei, a pus piciorul în prag și a zis:"Pe fată o va chema Florentina Claudia Luiza". Culmea ironiri: mama și tata mă strigă Ana. Pe când aveau un an, se uitau ei gingaș cum trăgeam eu de șosetuțe, deoarece nu le suportam, iar mama a grăit:"fata asta este tare fină, i s-ar fi potrivit numele de Ana". Așa mă strigă și în ziua de astăzi:)).

Le urez la mulți ani tuturor persoanelor care poartă nume de floare,dar și celei mai importante femei cu nume de floare din viața mea,  mătușa mea.Un sincer la mulți ani îi urez unei alte persoane dragi mie, fostul meu șef și prieten drag, Viorel Sima.

29 de comentarii:

  1. La muuulti ani.Sunt mandru ca ma numar printre cei care stiu ca te cheama Florentina. Sa ne traiesti, fata frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Eheee... sa cresti mare!!... iti zic eu pe mess mai multe! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniel, mi-ai facut cele mai tari urari din lume, rad si acum de lesin. La fel de zapacit ai ramas, credeam ca Italia te va linisti. Imi e dor de tine. De cand ai plecat, o poza buna nu mai am si eu. Poza aia smechera de profil este facuta de tine, cea pe care o am acum ca deschidere de blog tot de tine

    RăspundețiȘtergere
  4. nici ca mai vezi poze pana nu vad si eu ce ti-am zis pe mess! :)) yum yum! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Yum Yum o sa iti dea tie iubita cand am sa ajung eu maine la munca si am sa ii arat urarea ta:))). Iar poze ai sa imi faci in continuare, nu ma poti refuza tu pe mine, avem un trecut impreuna, sute de materiale facute impreuna, zeci de nopti pierdute pe la evenimente mondene. Am baut si din acelasi suc, ti-am povestit toata viata mea, iar tu asa ma rasplatesti?

    RăspundețiȘtergere
  6. pana una alta, radem, glumim... dar, La Multi Ani pushtoaico! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. clau cu paie diferite nu?:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. De unde atatea paie diferite, numai de asta nu ne ardea noua la 3 dimineata cand incercam sa prindem pe vreuna in vreo postura idioata. Faza era urmatoarea:eu vorbeam cu vreo vedeta, el era Speedy Gonzales si mai trecea la vreo jumatate de ora pe langa mine, iar eu il intrebam: mai poti?El imi raspundea: "Da, dar mor de sete", iar eu, ca un coleg adevarat si grijuliu, ii intindeam paharul meu. Il bea pe nerasuflate, apoi mergeam si luam altul. Si tot asa de 3-4 ori in fiecare seara. Saracul de tine, Daniel, stii Bontonul mai bine decat propria locuinta:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cred eu una ca asta. Prietena ta e fata cuminte, finuta, am citit-o eu. Curvar ce esti. Te-a prostit de tot Italias. Deh, acum esti fotograf celebru. Cat despre yumi-yumi, la cum ma stii tu pe mine, ce zici?Vei vedea vreodata?Eu nu am vrut sa stau la 3 poze sexoase, iar tu imi faci propuneri legate de decolteu. La anul si la multi aaani. Sau, ca sa citez un mare geniu in viata: ""la pastele cailor

    RăspundețiȘtergere
  10. eh, stiu ca tu esti fata cumintica de felul tau! dar am si eu metodele mele, si pe langa asta... frate, sunt prea gingas ca sa ma refuzi! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. sau cand or zbura porcii:)))))

    RăspundețiȘtergere
  12. MPL, nu te baga!... asta e o problema intre mine si tatele Claudiei! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Dani, dupa ce ca esti curvar, mai esti si chior. Pe baiat il cheama MLP nu MPL. Iar decolteul nu o sa il vezi in vecii vecilor amin. Nah, sac, sac, sac. Dar stiu eu cateva colege care nu te-ar refuza, ar ramane in sutien in fata ta. Nu dau nume ca poate se uita pe blog

    RăspundețiȘtergere
  14. Vreau sa iti dedic o melodie: "Te amo"-Fernando Axel

    RăspundețiȘtergere
  15. PLM... imi cer scuze, MPL, dar sunt treaz de la 6 si pe deasupra, nu prea imi pasa! sper k nu te superi... :* poate daca ajungem sa ne cunoastem mai bine, o sa imi pese intr-o zi! :) pana atunci toate cele bune!...

    RăspundețiȘtergere
  16. La mulţi ani pentru o fată gingaşă şi frumoasă ca o floare! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi Ani si zile senine Florentina!

    RăspundețiȘtergere
  18. dany... se mai intampla:)) doar nu vruiai sa ma supar ptr asa ceva:))) nu mi-ai zis MPL da am o tipa de imi zice PLM:)))=)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim,multumesc pentru dedicatie. Nu stiu daca este coincidenta sau nu, dar este una dintre melodiile mele preferate.

    Iubesc ce zici,ce taci.
    Iubesc amintirile tale,uitarile tale.
    Iti iubesc reusitele,si esecurile.
    Te iubesc in sarut,si in distanta.
    Iubesc ce esti,si ce poti
    Iubesc ce afirmi,ce negi
    Iubesc ce zici si ce gandesti
    Iubesc ce descarci si ce te framanta
    Si iubesc ce prinzi si ce lasi
    Iti iubesc bucuria si tristetea
    Te iubesc in carne si in suflet
    Te iubesc in crizele tale
    Si cand esti calma.
    Iubesc ce ceri si ce daruiesti
    Iti iubesc mangaierile,jignirile
    Iubesc momentele si eternul
    Te iubesc in raiul tau si in infernul tau.

    RăspundețiȘtergere
  20. la multi ani si multe flori, zambete si... soare

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani Florentina
    La multi ani Claudia
    La multi ani Luiza
    La multi ani Ana
    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Esti finuta si frumoasa. La multi ani

    RăspundețiȘtergere
  23. la multi ani nepotica mea !!! sa fii iubita ..poop doolce:*:*

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani, draga mea. Iti multumesc ca esti o prietena adevarata, ca imi aduci zambetul pe buze chiar si atunci cand suntem departe una de cealalta. Multumesc ca existi si ca esti atat de minunata

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani, draga noastra! Sa ai parte de multe flori in viata!

    RăspundețiȘtergere