luni, 22 martie 2010

Viaţa la 22 de ani!

Este minunat să ai 22 de ani. Motivul? Este vârsta la care nu mai eşti adolescentă, însă nici o femeie în adevăratul sens al cuvântului nu te poti numi. Este vârsta la care capeţi o anumită maturitate, însă nu renunţi definitiv la copilărie, la vise, încă ai acea sclipire jucăuşă în privire. Începi totuşi să ai atitudine, sa te priveşti altfel, ai deja o personalitate bine conturată, care nu mai poate fi modificată, doar ajustată, îmbunătăţită. Ai momente când gândeşti ca o femeie, dar şi clipe în care eşti doar o puştoaică. Vorbesc despre acea impulsivitate, nebunie, care dispare la un moment dat. La 22 de ani, trăirile sunt contradictorii, dar intense: te simţi puternică, dar vulnerabilă, ai momente în care te simţi sexy şi altele în care nimic nu te mulţumeşte la tine. Eşti uneori ca o tânără îndrăgostită şi capricioasă, alteori o femei raţională, cu capul pe umeri. Zilele trecute vorbeam cu o persoană dragă mie şi îi spuneam că, la doar 22 de ani, am ceva experienţă de viaţă. Într-un fel sau altul, a trebuit să mă maturizez de mică. De asemenea, îi mărturiseam că îmi este teamă să nu gresesc. Răspunsul său a fost unul de suflet, pentru suflet, care mi-a rămas întipărit în minte: "La vârsta ta nu se poate spune ca faci greseli, ci capeti experiente de viaţă. La 22 de ani ai o marjă de eroare incredibilă". Am realizat că are dreptate, iar asta constituie un adevărat avantaj: dacă fac un lucru bun, sunt mândră că l-am realizat la o vârstă atât de fragedă. Dacă greşesc, dau vina tot pe vârstâ, pentru că sunt încă mică.

20 de comentarii:

  1. hmmm...
    sa-nteleg ca e ziua ta....
    la multi ani:)
    ganduri bune sa te insoteasca mereu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e ziua ei.......pui prea mult accent clau pe partea feminina postarile tale ar trebuii sa fie unisex:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim, asta sunt eu, asta simt eu, despre asta imi place sa scriu. Oricum, am scris despre o multime de lucruri. Am abordat subiecte din sport, din absolut toate domeniile. Nu scriu pe blogul asta ptr k asa trebuie, ci ptr k asa simt.Si scriu cand simt. Oricum, voi lua in calcul punctul tau de vedere

    RăspundețiȘtergere
  4. intrebare pentru o tanara de 22 de ani:barbatii sunt misogini,afemeiati sau porci?

    RăspundețiȘtergere
  5. Florin, consider ca toti barbatii au o doza de misoginism in ei. Trei sferturi sunt afemeiati, iar porci...hmm, un termen prea dur. M-as limita a spune needucati. Bineinteles, sunt si barbati galanti, inteligenti, cu simtul umorului. Sunt diverse stereotipuri, iar fiecare barbat se incadreaza de obicei intr-o categorie anume

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu cum sunt clau? afemeiat sau needucat? vreau un raspuns sincer si aici pe blog:)

    RăspundețiȘtergere
  7. MLP, nu te cunosc atat de bine, incat sa imi exprim un punct de vedere pertienent. Needucat in nici un caz. Oricum, astfel de intrebari nu se adreseaza, sa stii:D

    RăspundețiȘtergere
  8. La ce te referi atunci cand spui un barbat galant?la ce te referi?la stil vestimentar?

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut! sunt interesat de o colaborare.Mi se pare ca esti o persoana serioaas, sper sa nu ma insel la fel sunt si eu...Siteul meu e www.dreamserver.ro ca sa ti faci o idee in mare despre ce se poate face, ma refer la design nu la continut.Eu sunt Cristian, ma gasesti la sectiunea despre noi pe site.Daca vrei sa colaboram ma poti contacta la mail egoistdream@yahoo.com sau la numarul de telefon 0764227799.Un cadou din partea mea http://dreamserver.ro/claudiabalan.jpg astept raspuns pe email sau la telefon.Cele mai bune ganduri

    RăspundețiȘtergere
  10. Marius, cum poti sa crezi ca as putea sa ma refer la stilul vestimentar?Nu sunt superficiala. Tu confunzi notiunea de galant, cu cea de elegant. Ma rog, termentul se poate confunda din anumite puncte de vedere. Atunci cand spun galant, elegant, ma refer la atitudine, educatie, maniere, prestanta, felul de a se comporta, de a vorbi, de a simti

    RăspundețiȘtergere
  11. adik k mine eu sunt un tip galant nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  12. de-abia astept sa implinesc si eu 22 ani :X:X
    sa fiu independenta si sa nu mai depind de parintii mei.Succes in continuare si ai grija de tine:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai vorbit despre lucruri pe care le faci la 22 de ani, dar nu ai vorbit despre iubire. De ceee?

    RăspundețiȘtergere
  14. ms pentru suport si..

    Cat mai multe lucruri bune la varsta frageda!

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim, am scris in postare ca la 22 de ani esti indragostita si capricioasa uneori, ca iubesti intens. Sunt mai rezervata de felul meu la acest capitol. Te intereseaza ceva in mod deosebit. Nu stiu de ce am senzatia asta, dar cred ca stiu cine esti

    RăspundețiȘtergere
  16. la 22 ani trebuie sa traiesti viata din plin...sa gandesti la viitor pe termen mai lung dar in acelasi timp sa traiesti clipa...

    RăspundețiȘtergere
  17. la 22 poti invata multe din experienta altora :) dar ATENTIE ce:) ... multumesc de apreciere acolo , in privinta articolelor nu ma prea pricep plus ca nu mi permite timpul deocamdata... oricum multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  18. merci de vizita,
    nu sunt profesionist nici macar nu am avut scule ca lumea pana acum 2-3 saptamani, dar mi-a placut sa fac poze, am avut si noroc de un serviciu cu care m-am plimbat in toata tara. anturajul este iar un factor important...care te influenteaza al naibii de mult.daca ai noroc...in bine :d
    bafta
    ne mai auzim...

    RăspundețiȘtergere
  19. La muuulti ani.Sunt mandru ca ma numar printre cei care stiu ca te cheama Florentina. Sa ne traiesti, fata frumoasa

    RăspundețiȘtergere