joi, 18 martie 2010

Omul frumos...

Ieri a am profitat de zilele de concediu și vremea frumoasă. Am mers în parc, m-am așezat pe o bancă și m-am apucat să citesc o  carte minunată, recomandată de Teo Trandafir. Se numește "Omul frumos" și este scrisă de Dan Puric. Din momentul în care am deschis-o, nu am mai putut să mă opresc din citit. Am savurat-o din scoarță în scoarță, am trăit fiecare rând scris. O carte de suflet, pentru suflet, care te învață că simplitatea este un privilegiu, că este de datoria noastră să ducem mai departe calitățile primite moștenire de la părinți, că binele făcut ți se întoarce întotdeauna înzecit, că omul bun este acela ce are ochii plin de viață și de frumos.Am mai învățat că că forța feminității dezarmează orice forță absurdă a bărbatului,dar și că un suflet cald și o privire blândă pot învinge stupiditatea umană. Mi-am petrecut restul zilei alături de doi OAMENI FRUMOȘI,de la care am mai învățat câte ceva despre minunea de a da viață. Am simțit în casa prietenei mele că iubirea perfectă există(Mirela este insarcinată în șapte luni, este la fel de slaba ca întotdeauna, doar că parcă a înghițit o minge). Și ca bonus pentru o zi frumoasă, echipa mea de suflet mi-a făcut o surpriză minunată. A învins pe eterna rivală, Steaua, cu 2-0, într-un meci al orgoliilor, un spectacol de zile mari, un regal fotbalistic.

6 comentarii:

  1. sti ce am invatat eu?! ca citesc blogu la cea mai minunata fiinta dupa planeta asta..si nu am nici un dubiu cand zic asta...si ma gandesc sa o rapesc si sa fugim in lume doar 2 noi

    RăspundețiȘtergere
  2. In concluzie... omul bun ti-a facut ziua mai frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. O minge tare energica! Ai vazut ce spectacol de balet a tinut printesa noastra?! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă ai scrie aşa complet şi la ziar,ar fi tocmai bine.Deh,sacrificiile pentru presa noastră mizeră.Sigur,nu mă împiedică nimeni să citesc altcineva.Dacă ar fi ceva de citit din presă.
    Dinamo nu a bătut pe cineva,Steaua aceea e o echipă becalizată,de doi lei.Nu este Steaua noastră,Steaua istorică,Steaua reală.Nu mai promovaţi toţi retardaţii,veţi reuşi să vindeţi ziarele şi cu oameni ca Dan Puric.La monden,fă un reportaj scurt despre Dan Puric,decât să ştim cât dă Bianca Drăguşanu pe haine.Hai,please!Sau cu Cărtărescu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Blindus, din pacate, sunt putini cei care stiu cine este Dan Puric. Cum putini stiu cine este Mircea Cartarescu, Octavian Paler. Asa cum sunt multi cei care stiu toate melodiile Annei Lesko, insa putini stiu cine este Gheorghe Zamfir. Puytini sunt cei care stiu ce lucruri minunate a obtinut acest om, cat de mandri ar trebui sa fim de domnia sa

    RăspundețiȘtergere