miercuri, 10 martie 2010

Inteligenţa vindecă misoginismul...

Trebuie să recunoaştem... noua, femeilor, ne place să fim complimentate, adulate, răsfăţate. Ne place să ni se spună că suntem frumoase, că avem un zâmbet ce luminează chipul şi celui mai încruntat om...Ne place să ne simţim puternice însă, în acelaşi timp, ne place să fim protejate.Ne simţim fragile, însă nu arătăm asta, nu vrem ca cei din jur să ne cunoască slăbiciunile...Ne place să fim îndrăgostite, adorăm să simţim fiorul iubirii, să ne comportăm ca o adolescentă îndrăgostită şi capricioasă. Ce să mai, noi, femeile, avem un caracter complex, duplicitar(nu în sensul rau, ci puternice, dar fragile). Lumea întreagă este a noastră atunci când vedem în privirile celor din jur admiraţie, respect.Pentru noi, orice mică bătălie este o adevărată victorie...si suntem mândre de asta. Dar cel mai mult, ne place să ni se spună că suntem inteligente. Trebuie să fim sincere, nu toate primim acest compliment. Care este cel mai frumos compliment pe care îl puteţi primi din partea cuiva drag? Ce v-aţi dori să auziti? Ce mi-aş dori eu să aud de la un bărbat: "Eşti atât de inteligentă, încât m-ai vindecat de misoginism".Oare este posibil?Oare un bărbat poate considera că o femeie este suficient de inteligentă, cât să nu o mai subestimeze, să nu se mai simtă superior?Eu cred că DA

23 de comentarii:

  1. :))) ce am zis eu acuma 2 zile:D frumoasa inteligenta si bineinteles cu simt al umorului dezvoltat sunt doar putine din multele calitati pe care le ai..si restu sincer abia astept sa le descopar:)...esti super si nu exagerez deloc cand zic asta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) depinde ptr. ce - si foloseste inteligenta , in ce scop....:)normal ca exista foarte multe femei inteligente !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai frumos compliment (unul din ele, o parte le pastrez doar pt sufletul meu) a sunat cam asa: " sunt dependent de tine, de tot ce inseamna persoana ta, de ochii tai inteligenti care nu au nevoie de prea multe cuvinte pt a intelege sau pt a transmite ceva... Desi a trecut ceva timp de cand esti a mea, inca mai invat de la tine..."

    RăspundețiȘtergere
  4. buna. salutari! dei la click esti. am recunoscut interiorul halei din pipera. salutari pentru maria berindei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Dan, de la Click. Am sa-i transmit colegei mele ca o saluti

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca tine de nivelul de educatie al fiecarui barbat. Din pacate cand nu ai sapte ani de acasa, nu ai nici altceva.

    O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori mi se pare că nu ești femeie, ci lumina care cade pe flori... ai fost făcută din bărbat; nu din capul său pentru a-l putea domina, nici din picioare, pentru a fi sclava sa; ci din trupul său pentru a-i fi egala, sub brațul său pentru a te proteja și lângă inima sa pentru a te iubi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Catalin, textul face parte din ultima ta postare si este sublim. Un adevarat compliment pentru orice femeie. Iti multumesc in numele tuturor femeilor care sufera de pe urma misoginismului. Ma bucur ca nu te incadrezi in acea categorie de barbati

    RăspundețiȘtergere
  9. Inteligenta vindeca orice...cu o conditie... sa existe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare rau ca multi barbati confunda respectul fata de o femeie cu ati pierde orice urma de masculinitate, brusc se simt calcati in picioare daca pun femiea alaturi de ei si nu sub papucul lor...
    TRIST pt cei care se simt si gandesc asa...
    A fi barbat inseamna sa lasi copilul din femeia de langa tine sa iasa la suprafata si sa se simta ocrotita, iubita...

    RăspundețiȘtergere
  11. Claudia, eu cred ca tu primesti des astfel de complimente ,tu esti si frumoasa si inteligenta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai scris sublim,atat de bine ai oglindit ceea ce trebuie.felicitari.


    P.s.:Ce fond de ten folosesti :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Femeile sunt precum merele neculese. Cele mai bune sunt in varful pomului.
    Majoritatea barbatilor nu vor sa se intinda dupa cele bune fiindca se tem
    sa nu cada si sa se raneasca. Prefera, in schimb, merele cazute pe jos,
    care nu sunt la fel de bune, dar usor de luat

    RăspundețiȘtergere
  14. Florin, mare adevar ai grait. Consider ca doar barbatii slabi aleg "merele cazute pe jos". Cei puternici, adevarati, stiu sa aleaga

    RăspundețiȘtergere
  15. Prin slabi, a nu se intelege ca ma refer la numarul de kilograme, ci la personalitate, caracter

    RăspundețiȘtergere
  16. Norcul meu ca sunt inalt si nu suntnici "slab".
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. si cum sunt clau considerate de u "merele cazute pe jos"...ce criterii trebuie sa indeplineasca k sa fie asa numite?

    RăspundețiȘtergere
  18. Este adevarat ... "inteligenta vindeca misoginismul", dar badarania ramane indiferenta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Misoginismul este direct proportional cu incultura!

    RăspundețiȘtergere
  20. Observ ca in tara asta mai exista si jurnalisti care chiar stiu sa scrie, sa exprime ceea ce simt. Felicitari, superba postare. Nu am inteles insa, unde exact lucrezi

    RăspundețiȘtergere
  21. Cred ca cel mai frumos compliment pe care l-am primit a fost "Ma faci incredibil de fericit." :D

    RăspundețiȘtergere
  22. buna ..ai o leapsa de la mine http://ianculescul.com/2010/03/leapsa-2/

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu sunt misogin convins... dar sper ca ma insel.

    RăspundețiȘtergere