luni, 1 martie 2010

O nouă primăvară, un nou început...

Fiecare anotimp aduce mereu ceva nou. Cel puţin în viaţa mea. Fie că este vorba de veselie, un zâmbet, o vorbă caldă, o clipă de gingăşie. Astăzi, în prima zi de primăvară, am primit ceva mult mai bun, ceva de care aveam realmente nevoie: un nou început. Unul în care tristeţea şi neliniştea nu îşi mai au locul, unul în care pot zâmbi, pot fi fericită. Un început pe care mi l-am dorit enorm, dar care a întârziat să apară. Dar acum, îmi dau seama că aşteptarea a meritat şi că am făcut bine că nu am căutat eu, poate nu ar fi ieşit aşa cum trebuie. În curând, am să vă povestesc despre ce este vorba. Ziua de 1 martie a început superb. Am fost răsfăţată de colegele şi colegii mei cu flori şi mărţişoare, iar colega mea de apartament mi-a gătit ceva delicios.  Vă doresc o zi frumoasă, o primăvară de vis şi, de ce nu, un nou început pentru cei care îşi doresc şi au nevoie de asta.

12 comentarii:

  1. Ma bucur pentru tine, Claudia! Mult succes in acest "nou inceput" despre care nu ne spui prea multe.... O primavara superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. "PRIMAVARA NOULUI INCEPUT"

    Ma bucur ca odata cu venirea primaverii ti-ai gasit linistea sufleteasca, ai alungat tristetea din viata ta si ai inceput din nou sa zambesti...
    Cu adevarat ai parte de o primavara minunata ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Luiza, tie am sa-ti povestesc mai repede decat crezi si sunt sigura ca ai sa te bucuri pentru mine. este vorba de ceva despre care vorbeam noi intr-o dimineata, in Antena. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea.Negoita1 martie 2010 la 08:00

    compotica mea iubita sa fii fericita in aceasta noua zi de primavara,si sunt ferm convinsa ca o sa stii sa profiti la maxim de acest nou inceput.te iubi mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Compotico,, iti multumesc mult. Tu esti singura care stie despre ce este vorba, momentan. Sper ca noul inceput sa fie de bun augur si sa profit la maximum de el. Sper sa fac fata cu brio acestei provocari

    RăspundețiȘtergere
  6. mult succes la acest nou inceput, si eu am nevoie de unul si sper sa vina cat mai repede!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubitaaaa, sper sa fie ce ma gandesc eeeeu. M-as bucura mult, meriti, ai muncit ft mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur pentru noul tau inceput draga mea,si sper sa fie intr-un ceas bun!
    Iti doresc ca tot anul sa-ti fie ca o zi insorita de primavara, pentru ca meriti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sonya, nu inceta sa speri, sunt sigura ca va iesi soarele si pe strada ta. Stiu, acum pare ceva imposibil, insa un nou inceput ti se va asterne ca un covor de flori la picioare, atunci cand te astepti mai putin. Ti-o spun din proprie experienta

    RăspundețiȘtergere
  10. zambete si bucurie in suflet. o primavara minunata si plina de senin!

    RăspundețiȘtergere