duminică, 28 februarie 2010

Lupul își schimba parul, dar năravul....

De-a lungul carierei mele de jurnalist am intrat în contact cu diferite persoane,din toate clasele sociale posibile. Desigur, consider că este un privilegiu, deoarece, la doar 22 de ani, am căpătat o anumită maturitate. De asemenea, îmi plăcea să cred că mă pricep la oameni. Până ieri, când, pentru prima oară în viața mea, meseria de jurnalist mi-a lăsat un gust amar. Le-am tot auzit pe colegele mele de breaslă că s-au bălăcărit cu nu știu cine, ba că au fost la un pas de bătaie cu alte vedete. Eu nu am avut niciodată parte de astfel de evenimente. Poate și pentru că refuz să mai merg la emisiuni, unde să mă cert cu diferite personaje,dar și pentru că am știut mereu să las loc de bună ziua. Ei bine, zilele trecute am vb la telef cu Vali Bărbulescu și am stabilit să facem un material cu el și iubita lui. Vali, îl știți voi, băiatul ăla care se crede VEDETĂ, doar pentru că freacă(scuzati cuvantul, este urat) un disc.Deși eram ruptă de oboseală, la ora 22:00, am mers în clubul unde mixa, împreună cu fotograful de la Click, am făcut materialul, iar a doua zi l-am publicat. Seara, m-a sunat si a inceput să țipe și să mă înjure, pentru că nu i-a plăcut titlul. Țin să precizez că textul era ft frumos, la fel si titlul. L-am rugat să se calmeze, însă a continuat să mă insulte, deși nu avea nici cel mai mic motiv. I-am inchis telef și a început să îmi trimită mesaje vulgare și luungi. Nici măcar un om care a trait toata viata in Ferentari nu cred că are un astfel de limbaj.Nu ma aşteptam ca o persoană publică să să aibă un asemenea limbaj. Asemenea lighioană, căruia îi lipsesc cu desăvârşire cei şapte ani de acasă, nu are ce căuta în showbiz. Mi-am dat seama că facerea de bine e ......

12 comentarii:

  1. Da.. pot spune ca asta e riscul meseriei de jurnalist...
    Inevitabil intri in contact cu toate categoriile de oameni si in definitiv asta e menirea ta sa scoti la suprafata si bune si rele. ;)
    Succes mai departe si o activitate jurnalistica cat mai lipsita de evenimente neplacute.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte suparat ce am citit aici.. mi se pare penibil comportamentu lui si mai ales infantil.."domnul" Vali Barbulescu ma abtin cu greu in a iti zice o replica foarte urata ...dar vreau sa stiu un lucru ti se pare normal la varsta care o ai sa te comporti k un copil de 7 ani?..prespun k stiai faptul ca domnisoara Claudia e o profesionista desavarsita si ma bucur k nu s-a coborat la nivelul tau sa iti raspunda cu aceasi moneda...puteai pur si simplu sa ii zici k nu a facut o treaba buna cu titlu ca nu vrei mai colaborezi cu ea k te-a dezamagit cred k cred k asta o durea mult mai mult decat niste injuraturi de birjar

    RăspundețiȘtergere
  3. Spre deosebire de colegele tale tu esti un jurnalist de calitate care nu renunta la scrupule si la cei 7ani de-acasa de dragul unui articol incendiar.
    Cat despre asa-zisele vedete...oameni de 2 lei marea majoritate,asta o stim cu totii.
    Deseori am patit si eu ca tine, sa fac un bine si sa mi se plateasca invers...
    Vorba unui om destept:"Nu suntem stapani pe sentimentele noastre, ii putem uri si pe cei ce ne-au facut bine."

    RăspundețiȘtergere
  4. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

    RăspundețiȘtergere
  5. O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)
    ( ai un martisor la mine! )

    RăspundețiȘtergere
  6. In primul rand, nu as zice ca te pricepi la oameni. Exemplu bun as fi eu:P
    In al 2lea rand, ca drept la replica, de ce nu ii publici mesajele? Ar fi foarte cinstit,zic eu.
    Si in ultimul rand,dar nu in ultimul rand (:P), o primavara minunata!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Andrei, tu esti un om extraordinar, iar parerea asta o impartasesc cu toti colegii Scolii de Tv. In al doilea rand, m-am gandit daca sa public sau nu mesajele, insa mi-am dat dat seama ca i-as face pe plac si chiar nu imi doresc asta. Nu am sa permit sa se foloseasca de mine dupa bunul sau plac. Multumesc pentru urare, sper sa ai si tu o primavara de vis

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred ca adevarul e undeva la mijloc!

    http://valibarbulescu.tumblr.com/post/416462251/tabloide

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristian, este normal sa nu fi total de acord cu mine si sa fi sceptic, insa am o intrebare. Indiferent care ar fi situatia, tie ti se pare normal ca un barbat sa aiba un asemena limbaj, atunci cand vorbeste cu o femeie?Mie nu

    RăspundețiȘtergere
  10. tot felul de nevrozati..... ai grija la cine mergi .........

    RăspundețiȘtergere