vineri, 5 martie 2010

Bătălia secolelor

Astăzi am făcut faţă unei noi provocări a lui Teo Trandafir la Scoala de TV. Nu este deloc uşor, credeti-mă.Am avut de pregătit o emisiune de divertisment. Eu si alţi şapte colegi ne-am pus mintea la grea încercare, iar ce a ieşit a fost, spun eu,  fabulos, având în vedere că Teo a râs cu lacrimi. Tema emisiunii a fost următoarea: trei fete din anii 1900(dintre care am făcut parte şi eu) a trebuit să se "lupte" cu echipa vremurilor de astăzi. Noi graţioase, ele dezinhibate, noi îmbrăcate din cap până în picioare, ele în fuste scurte şi decolteuri. Au fost probe de dansat, cântat, gătit, cultură generală. Eu am gătit ciorbă şi nu inteleg de ce nimeni nu a vrut să o guste :))). A fost un show total, presărat cu ropote de aplauze şi hohote de râs. Cealaltă parte a grupei a făcut o altă emisiune, una mai serioasă şi s-au descurcat minunat, au reuşit să ne facă pe toţi să râdem. Teo ne-a spus că suntem cea mai bună grupă pe care a avut-o până acum, iar acest lucru nu poate decât să mă onoreze. Cum e să auzi asta din gura celui mai bun om de emisiuni de divertisment din România? Vă spun eu, fabulos. Sunt mândră de colegii mei, de care m-am ataşat foarte tare(în special de compoţică). Am făcut o treabă bună cu toţii, deşi eram convinsă că va ieşi un haos. Daniel, ai fost magistraaaal

18 comentarii:

  1. Ma gandeam ca ai uitat de reprezentatia mea!!! Puuup

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitarile mele pemtru talentul si creativitatea de care dati dovada ;)
    Suuces mai departe atat tie cat si colegilor tai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu am venit ieri,inseamna ca eu nu fac parte din cea mai buna grupa. That's so cool

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu ai venit, inseamna ca te distrezi de minune in Barcelona, in timp ce noi ne stoarcem creierasele. Tu esti cel mai bun dintre noi si esti constient de asta, micutule geniu:D

    RăspundețiȘtergere
  5. vrem dovezi, vrem un filmulet, vrem actiune... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mace, asta depinde de prof, cel care a si filmat, adica Vali. Cu siguranta vom avea si noi caseta pana la sfarsitul saptamanii viitoare...promit ca o voi posta...cu siguranta te vei distra

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda , asa e,mai ales ca si eu am facut parte din echipa, a celor mai putin imbracate, dar nu-i bai, ne-am descurcat bine si ma bucur ca am putut s-o facem pe Teo sa rada.Felicitari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
    Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
    Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
    Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
    La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
    Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
    La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
    Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
    Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
    Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
    Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
    Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
    Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
    Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea.Negoita8 martie 2010 la 08:53

    cu siguranta am reusit sa o dam pe teo cu capul de masa compotica mea,chiar daca am avut noi mari emotii totul a iesit mult mai bine decat ne asteptam.Iar pentru domnisoara mai mult dezbracata,cu siguranta reprezentatia ta crina a fost una de senzatie,dar trb sa recunoastem JOS PALARIA in fata lui Daniel.

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea.Negoita8 martie 2010 la 08:55

    Si stii foarte bine compotica mea ca si eu tin la tine,cea mai mandra am fost de Cleopatra mea:_P

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu sunt mandra de prestatia ta scenica, Polixenia. De abia astept sa vad caseta

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu totii am fost magistrali suntem cei mai tari!!!! Pacat ca se termina...

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa este, Daniel,imi pare tare rau ca se termina. Astazi am terminat orele de dictie si am fost nostalgica, am avut o urma de regret....nu voi uita niciodata lunile acestea...

    RăspundețiȘtergere
  14. hei...am primit si eu o provocare la un curs...de asta depinde si nota mea...
    cica trebuie sa fac revista academiei...si asta in maxim o luna 10-12 pagini...si ca sa incep imi trebuie un titlu si sa ma gandesc la tema revistei...daca chiar vreau sa o fac pe parte tehnica sau diversificata (invat la academia tehnica militara)...help me please

    RăspundețiȘtergere
  15. Pumn de amintiri, te ajut cu mare drag, dar am nevoie de mult mai multe informatii. Trimite-mi mai multe detalii pe balan_claudia2006@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere