luni, 8 martie 2010

Idealul feminin

Femeie are forţa să surprindă un om!Poate controla certuri...poate să ducă sarcini grele!Menţine frumuseţea, iubirea şi opiniile.Surâde când ar trebui să ţipe, cântă când ar trebui să plângă,plange când e bucuroasă şi râde când e speriată!Iubirea ei e incontrolabilă.....Nu uitaţi,doamnelor...VALORAŢI ENORM. Le urez la mulţi ani tuturor femeilor speciale din viaţa mea: mama, bunica, mătuşile, Mirela, Andreea, Ana....Va iubesc
Mulţumesc tuturor celor care m-au făcut astăzi să zâmbesc, celor care mi-au demonstrat pentru a mia oară că un gest făcut din suflet, valorează mai mult decât orice altceva.

10 comentarii:

  1. cu placere clau si meriti:*
    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ma bucur ca mai exista oameni ca tine:)..daca Claudia Balan ar fi un drog eu as fi primul dependent de acest"drog" .. imi spuneai candva ca tu nu ai avut parte de surprize placute placute in ultima vreme...de ce? din punctul meu de vedere chiar le meriti. Esti o persoana foarte deosebita si lumea, in special baietii ar trebuii sa se poarte cu tine exact cum meriti si sa iti arate din cand in cand cat de speciala esti)!!!PS acest comtariu e dat special ptr u!!nu tin neaparat sa il postezi dar sper sa iti placa ..ptr k chiar asa gandesc:)cu riscu de a ma repeta" ma bucur ca exista oameni ca tine"

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si tie,draga noastra! Te iubim si speram sa zambesti mereu nu doar de 8 martie!

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani! am vazut intre fotografiile de pe blogul tau si una de interior, parca de la redactia "adevarul". lucrezi acolo? am lucrat si eu pana in urma cu doi ani. bafta multa in cariera si tinem legatura. daca ai ceva de intrebat, despre meseria asta, nu te sfii. id-ul meu e dan_gheorghe2004. bafta inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Claudia si tie dar si mamei tale!va pup si va imbratisez pe amandoua cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si tie compotica mea,si un sincer la multi ani si mamei tale care e o dulce si co scumpa.
    P.S:miss u curca beata ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, scumpa mea, Tie si tuturor celor dragi

    RăspundețiȘtergere
  8. Femeia este cheia naturii...Toate tainele sunt rezumate in ea, si cand un suflet de femeie ti se deschide, se deschid toate intelesurile lumii."

    P.S. Si eu te iubesc clatituto.Pt necunoscatori Clau adora clatitele, de aici si pseudonimul. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana, ador clatitele facute de tine, nu clatitele in general:D. Apropo, cand ma mai rasfeti cu astfel de bunatati?

    RăspundețiȘtergere
  10. Comentariul meu vine destul de tarziu...insa,am tinut sa iti scriu cateva randuri..
    Saruta-le pe fete din partea mea,si tu nu uita ce fiinta speciala si minunata esti!!
    P.S. Ca intotdeauna...te-ai nascut sa fii libera!!Sa nu uiti asta!!

    RăspundețiȘtergere