vineri, 12 februarie 2010

Ziua Iubirii..

Toata lumea sărbătoreşte duminică Valentines Day. Şi eu sărbătoresc ziua iubirii, însă nu cea a îndrăgostiţilor. Pentru mine, ziua de 14 februarie este cea mai importantă din an, are o semnificaţie aparte. În urmă cu 21 de ani, primeam cel mai frumos cadou din lume: un frăţior. Timpul a trecut, dar pentru mine, ziua asta a fost, este şi va fi mereu sărbătoarea cea mai importantă, pentru că aceasta este data în care s-a născut persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lume. Am un frate minunat, cu care am o relaţie spcială, una cum rar găseşti. Pentru că este conştient de slăbiciunea mea pentru el, Dani m-a convins să îl las să organizeze o petrecere la mine acasă. Sper să nu facă dezastru:D. Ieri, little brother a fost la mine să îmi repare calculatorul. Când am venit seara acasă de la muncă am găsit peste tot curat lună,gătise şi era nerăbdător să ajung. Pentru a-l lăuda, desigur. Am stat până seara târziu să povestim, să ne sfătuim, iar astăzi de dimineaţă m-am trezit înaintea lui pentru a-i întoarce serviciul: i-am pregătit micul dejun. Azi noapte nu a vrut să adoarmă până nu l-am mângâiat pe păr timp de 15 minute, aşa cum am făcut aproape zi de zi din viaţa lui. De când m-am mutat însă, nu am mai avut acest privilegiu Mi-a fost tare dor de toate aceste momente.

14 comentarii:

  1. si eu am un frate, mai mare cei drept, dar il iubesc enorm de mult, si noi avem o legatura f stransa...in vara si el se va insura, dar oricum dragostea mea fata de el nu se va schimba nicioadata. Sa ai un frate e cel mai frumos cadou pe care ti-l poate oferi viata:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum poti spune ca 14 februarie este cea mai importanta zi din an pentru tine? Ziua ta nu conteaza asa tare? (da, acea zi din an in care afli ca imbatranesti, sau ca, mai rau, schimbi prefixul)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani pt Dani, multa, multa sanatate si numai impliniri!
    Si eu sper din tot sufletul meu sa nu faca dezastru!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://eufrosin.wordpress.com/2010/02/13/liber-la-imbolnavire-si-debilitate-prin-infrumusetare/ de citit urgent.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-ti traiasca fratiorul la multi ani!!!!!
    si tie multa iubire,am pe blogul meu o dedicatie muzicala,pentru toti cei care cred in iubire.Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  7. ceea ce am scris am simtit la un moment dat in bratele unui baiat, sunt inca mica, inka nu am intalnit iubirea adevarata, dar el, ma face sa ma simt cea mai fericita persoana din univers.Incet,incet incep sa simt sentimente adevarate fata de el.Chiar dk nu va tine extrem de mult aceste sentimente, eu ma bucur de ele, pt ca inca nicioadata nu am simtit aceste lucruri cu atata intensitate. Ma bucur ca iti place ceea ce scriu, la fel, si blogul rau e foarte interesant si merita citit. In cele mai multe cazuri tot ceea ce scriu este realitatea vazuta prin ochii mei, sper sa pot simti cat mai profund si intens aceste sentimente si cat mai mult timp

    RăspundețiȘtergere
  8. cu intarziere iti spun la multi ani pentru fratiorul tau;sa-ti traiasca sanatos i mereu cu zambetul pe buze ca sa va puteti bucura impreuna de tot ce va ofera viata;imi place sa vad cat de devotata esti familiei si dragostei ce i-o porti fratiorului;grija si protectia pe care o mama o ofera puiului sau le regasesc la tine...e un norocos ca are o asa surioara;la multi ani din nou(ma speriasem cand am vazut titlul,credeam ca iei si tu in seama "ziua indragostitilor")...ma bucur ca nu este asa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai sentimente foarte frumoase, se simte ca sunt sincere. Si eu am o osora mai mare, insa nu suntem chiar atat de unite. Mi-as fi dorit sa fiu sora ta...ma adopti?

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea, ar trebuie să ne cunoaştem, să devenim prietene, să trecem prin multe împreună pentru a te putea "adopta". Te aştept cu drag la redactia yiarului Click, atunci când ai timp

    RăspundețiȘtergere
  11. Am inteles ca iti iubesti fratele, am inteles ca iti iubesti prietenii. Dar pe cristi il mai iubesti?

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim, esti tare curios. Imi iubesc familia, fratele, prietenele, pe Cristi, colegele de munca, pe fostul meu sef. Pe toti cei care mi-au fost si imi sunt aproape, pe toti cei care m-au ajutat sa devin ceea ce sunt astazi

    RăspundețiȘtergere
  13. Fratitu este un norocos. Oricum, si el profita la maxim si se rasfata, stie ca este slabiciunea ta

    RăspundețiȘtergere