joi, 11 februarie 2010

Din categoria...adunate

1.GSP TV va transmite vineri şi sâmbătă, de la 22:15 un documentar emoţionant în memoria lui Marian Cozma, denumit “Două ţări înjunghiate în inimă”. Filmul cuprinde declaraţii ale martorilor, reconstituirea firului evenimentelor din noaptea de 8 februarie 2009, atunci când handbalistul a fost ucis la Veszprem. De asemenea, documentarul mai conţine şi declaraţiile anchetatorilor, precum şi imagini ce nu au mai fost difuzate niciodată. Am văzut secvenţe din film, este senzaţional, nu trebuie pierdut.
2.Dinamo s-a întors astăzi din Antalya,acolo unde a câştigat toate cele 5 amicale disputate. Sunt mândră de echipa mea de suflet şi sper să o ţină aşa şi în campionat.
3.Am fost mândră că vecinul meu a luat în seamă biletul “drăgălaş” pe care i l-am lăsat în parbriz, mutându-şi maşina din fata scarii. Si cum eram eu tantosa ca batranii au pe unde sa intre in scara, ieri, am găsit un BMW parcat acolo. Concluzia?Suntem un popor de needucaţi
4.Ieri am fost la un eveniment monden şi, ca o zână ce sunt, am plecat în pantofi. M-am gandit că mă urc imediat în maşina celui mai bun prieten al meu, Mihai(cea mai bună este Mirela). Numai ca, el a rămas înzapezit….am ajuns la eveniment cu broscuţe în pantofi :D.

8 comentarii:

  1. 2-Si eu sunt mandra de Dinamo, e si echipa mea :)
    3-Poti sa`i lasi si BMW-ului un bilet "dragalas" in parbriz, poate o sa ai rezultate din nou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe pozele mai ales rochia de mireasa!ajuta si pe mine cu adsense de 2 luni nu il aproba.De ce?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ianculescu ai dreptateeee. Au castigat cei de la Arka. Se pare ca tatal meu m-a pacalit, mi-a dat o maaare teapa. Nu-i nimic, tot sunt mandra de Dinamo. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand te stiu incerci sa salvezi lumea. Poate iti da un vecin vreuna:D. La cum te stiu, dai si tu inapoi

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, vorbesti exact ca mama, si ea îmi spune acelaşi lucru. Îmi mai spune că este normal să simt asa, deoarece încă sunt inocenta. Nu cred asta, insa traiesc cu speranta ca as putea schimba anumite lucruri, oricat ar fi ele de mici

    RăspundețiȘtergere
  6. degeaba tii cu Dinamo, tot Steaua ia campionatul...

    RăspundețiȘtergere
  7. Suntem un popor fara locuri de parcare.

    RăspundețiȘtergere