joi, 18 februarie 2010

Sandra Stoicescu....

M-am gândit destul de mult la un titlu pentru postarea aceasta. Precum cărţile ce poartă numele personajului principal, şi eu am denumit această postare după protagonista sa. Maine (vineri) este ultima zi a Sandrei Stoicescu la Observator. Si a lui Mândruţă, bineînţeles. Timp de şapte ani, de luni până vineri, cei doi jurnalişti ne-au prezentat Ştirile orei 19:00 la Antena 1. Ne-au făcut să râdem, să plângem, ne-au făcut să trăim intens fiecare întâmplare pe care au prezentat-o. Am crescut o dată cu ei, iar între timp am ajuns să iau contact cu oamenii pe care i-am admirat întotdeauna atât de mult. Nu ştiu să explic de ce, dar mereu am preferat ştirileAntenei 1, decât pe cele ale Pro Tv-ului. Din luna noiembrie, am avut şi privilegiul de a o avea profesoară la Şcoala de Televiziune pe Sandra. Spun un privilegiu pentru că ea este un jurnalist complet, un profesionist desăvârşit, cu o experienţă vastă, cum puţini jurnalişti reuşesc să aibă. Pe deasupra, am găsit în ea un om cald sufleteşte, o persoană sinceră, dulce. Nu ai cum să nu o admiri, să nu te ataşezi de ea. Am un sentiment de regret, de neputinţă şi un nod în gât când mă gândesc că de mâine nu o voi mai vedea la pupitrul ştirilor. Am crescut cu Sandra şi Lucian, iar în puţinul timp petrecut alâturi de ea, am învăţat o mulţime de lucruri, printre care şi faptul că, în România, mai există jurnalişti şi oameni de calitate.

22 de comentarii:

  1. sunt cu el si incep sa simt cele mai frumoase sentimente, eram suparat dintr-un alt motiv si m-am intalnit cu el, am pierdut notiunea timpului si mi-a trecut si toata supararea

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi frumos k tu clau sa fi stirista nu as pierde nici o emisiune de a ta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia ai scris foarte frumos, merita tot respectul si admiratia noastra... ... Sandra te voi urmari cu cea mai mare placere!!! Ma bucur ca am avut ocazia sa te cunosc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniel, tu, eu, dar si toti colegii nostri de la SCOALA DE TV o iubim si admiram pe Sandra, deoarece merita. Iar cuvintele scrise sunt din suflet...

    RăspundețiȘtergere
  5. Au fost un cuplu de prezentatori de înaltă calitate,ce-i drept.Dar vine timpul să meargă mai departe.Prin presă a apărut că dânşii şi-ar fi dorit să meargă către emisiuni,dar nu ştiu eu realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat! si eu ii regret!sa ne tii la curent cu ce va urma...daca stii ce planuri au de viitor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Observ ca nimeni nu stie ce se va intampla cu Sandra, asa ca am sa scriu despre asta in postarea viitoare. Am sa vb si cu Sandra, poate fac un interviu, special ptr voi

    RăspundețiȘtergere
  8. ost1   /poʊst/ Show Spelled[pohst] Show IPA


    a.a message that is sent to a newsgroup.
    b.text that is placed on a Web site.


    Nu exista cuvantul "postare", jurnalista lu'peste! Daca ai curajul, lasa si acest comment! Daca nu! Macar invata ceva!

    ps. un blog are cineva care are ceva de spus, nu o pitipoanca frustrata din presa

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim, nici macar nu meriti sa te bag in seama, pentru simplul fapt ca nu ai curaj sa semnezi comentariul, ceea ce doveste ca esti un om fara caracter, fara coloana vertebrala. Genul de persoana careia ii place doar sa ii critice pe cei din jur,fie din lipsa de ocupatie, fie de invidie. In mod normal nu as fi acceptat acest comentariu, insa am vrut sa demonstrez cititorilor mei ca mai exista si oameni frustrati. De altfel, nici macar nu ai dreptate. 1. In termenii folositi pe internet, a posta inseamna a afisa. De altfel, definitia se incadreaza la punctul b al definitiei date de tine "un text plasat pe o pagina de internet". Blogul este o pagina de internet. Atunci cand vrei sa scrii un nou text pe care il si publici, trebuie sa selectezi categoria "POSTARE NOUA". Imi cer scuze ca niste oameni capabili sa creeze un blog nu se ridica la nivelul tau si au fost capabili sa faca o asemenea "greseala". Ce sa facem, slava Domnului ca mai exista oameni "inteligenti" si binevoitori ca tine. Nu ma deranjeaza ca gresesc, nu ma deranjeaza ca mi se fac observatii, sunt mica si am foarte multe de invatat. Iar atunci cand observatiile sunt pertinente si au un scop productiv, le accept cu mare drag.Dinsa atunci cand sfaturile au scopul de a jigni, a desconsidera, iar pe deasupra mai sunt si gresite, mi se face greata. Daca m-ai cunoaste macar 1%, ti-ai da seama ca pot sa fiu orice, dar nu pitipoanca

    RăspundețiȘtergere
  10. bai anonime....da tu cine te consideri sa o critici pe ea?:) ai reusit tu ce a reusit ea in viata??? eu unul nu prea cred k tu de la 17 ani esti complet idependent(a) ca ea si nu cred k o sa ajungi la nivelul ei vreodata!!! si iti spun eu k exista cuvantul "postare..si ptr cunostinta ta, oricine poate sa aiba un blog....daca ea vrea sa isi exprime sentimentele pe blog foarte bine!!...si de unde stii tu ca ea e o pitipoanca?? O cunosti? nu cred......news flash si pentru tine si ptr toata lumea care citeste acest blog.Claudia chiar nu e o pitipoanca, e o super fata.Crede-ma, cunosc ff multe pitipoance si ea clar nu face parte din categoria asta, asa k te rog frumos masoara-ti cuvintele...auzi, ea e fustrata...sau tu esti un admirator fustrat ptr simplul fapt k te-a refuzat la un suc?:).

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim, un blog reprezinta un coltisor unde ORICINE poate sa-si lase asternute gandurile, sentimentele; chiar nu iti trebuie 20 de facultati ca sa ai un blog...insa pentru tine poate fi intr-adevar ceva extraordinar...
    Cat despre Claudia, tu nu o cunosti, sunt sigura, pentru ca daca ai cunoaste-o nu ai vb asa despre ea.E un om extraordinar, nu o spun numai eu ci si ploaia de comentarii pe care le primeste pe blog, si in plus calitatile ei sunt dovedite de existenta unor "frustrati" ca tine care o invidiaza.Normal, "Pisica unde n-ajunge ii pute"(scuzati expresia).Si daca tot ai "ceva de spus" de ce esti las si nu iti descoperi identitatea sau nu ne arati si noua blogul tau cel "perfect"...
    Sa-ti fie rusine!

    RăspundețiȘtergere
  12. draga anonimule ar trebui nici sa nu fi luat in considerare de claudia.Ea nu ar trebui sa se coboare la nivelul oamenilor ca tine.Tu esti doar un agarici care sta toata ziua acasa si freaca menta si nu stie nimic altceva decat sa critice alte persoane.1 claudia nu a fost niciodata pitipoanca si nici nu va fi iti garantez eu ca altfel si-o ia de la mine.2 postare daca eventual nu il gasesti in dex nu inseamna ca acest cuvant nu exista,sunt multe alte cuvinte pe care le folosesti si tu si nu apar in dictionarul explicativ al limbii romane.Ar fi foarte bine ca sa stai linistit in banca ta si daca in caz vrei sa critici pe cineva,critica in cunostinta de cauza si eventual aratati si identitatea pentru ca altfel nu esti un critic ci doar un agarici obosit care nu stie sa faca nimic altceva decat sa barfeasca.

    RăspundețiȘtergere
  13. Oaaau, ce e aici. Eu ma alatur celor care spun Fulguta, pe numele ei real Claudia Florentina Luiza, este un om minunat, o prietena de nadejde si o buna profesionista.Asta cu pitipoanca e maxima. Draga anonim, aici chiar nu ai nimerit-o, Claudia face parte exact din categoria opusa de acest gen de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  14. Atat am de spus: noul Observator= bleah

    RăspundețiȘtergere
  15. atata am zis: claudia esti asteptata la pupitrul stirilor de la ora 19 pe antena 1

    RăspundețiȘtergere
  16. MLP, eu iti multumesc sincer pentru increderea acordata, insa experienta mea in presa este minuscula fata de cea de care ai nevoie pentru a tine piept unui jurnal de stiri precum Observatorul de la ora 19:00. Orice jurnal ar fi probabil un pic cam mult pentru mine. Repet, ma bucur ca sunt oameni care cred in mine si in capacitatile mele profesionale

    RăspundețiȘtergere
  17. claudia balan No1 fan22 februarie 2010 la 15:29

    daca tu te plangi de experienta da cei care nu au avut deloc si au reusit gen cristi tabara andreea esca etc:) esti modesta:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu ma plang de experienta in presa, spun doar ca nu sunt nici pe departe la un astfel de nivel. Am 22 de ani, dar 4 ani si jumatate de presa. Nu e putin. In plus, am destul timp sa invat. Tocmai pentru ca imi doresc sa devin un jurnalist din ce in ce mai bun, am decis sa urmez cursurile Scolii de Televiziune. Sincer, imi place foaaarte mult

    RăspundețiȘtergere
  19. Alina Petrescu este oribilaaaa, Sandra ruleees

    RăspundețiȘtergere
  20. Nici mie nu imi place Alina Petrescu. E inspipida, incolora, inodora

    RăspundețiȘtergere
  21. Coform audientelor oficiale, Andreea Esca a batut-o detasat pe Alina Petrescu. Ma rog, era de asteptat. Nu o cunosc pe Alina Petrescu personal, insa stiu ca are un CV impresionant, ca este un jurnalist extrem de valoros. Oricum, nu imi pot expune un punct de vedere obiectiv, deoarece o admir si o iubesc pe Sandra. Nimeni nu mi se pare mai bun decat ea

    RăspundețiȘtergere
  22. Pe langa toate calitatile pe care le ai (multe la numar), descopar ca esti si o buna actrita! Pai bine mai Clau, nici macar noi apropiatii tai sa nu ne dam seama ca esti pitipoanca?! Si ne mai consideram si prietenii tai! Vb Irinei, asta cu pitipoanca a fost maxima! :))

    RăspundețiȘtergere