vineri, 5 februarie 2010

Şoricica distrugătoare...

Aşa cum ştiţi, săptămâna trecută am înfiat o şoricică. Fiica mea, aşa cum îmi place să îi spun. Ei bine, pentru că se zbătea în căsuţa ei, m-am gandit să o mai las din când în când liberă să zburde prin casă. Drept răsplată, Fulguţa mi-a lăsat un "frumos" cadou, decoperit azi dimineaţă:una bucată blugi preferati ronţăiţi, una bucată cămaşă făcută franjuri şi una bucată pantofi catifea găuriţi.Mi-am căutat de dimineaţa fiica, încercând să o împiedic să îmi mai strice şi alte articole vestimentare, dar s-a ascuns după şifonier.Aşa că am cerut ajutor şi l-am trimis pe little brother la mine acasă să o găsească şi să o închidă în căsuţa ei. De acum nu o voi mai lăsa prin cameră însă îi voi cumpăra o "vilă"(o cusca mai mare, din sticlă) şi o roată pe care să alerge.

8 comentarii:

  1. la cat se ridica daunele? :)

    daca as fi lucrat in asigurari ti-asi fi propus pentru cea mica o asigurare de raspundere civila...

    RăspundețiȘtergere
  2. mace...numai la afaceri se gandeste :))
    ..vaiii deci cand am citit articolul ma gandeam cum as fi reactionat eu;mie imi e foarte frica de animale de orice fel,asa ca nu as putea ajunge in situatia de a avea o mica rozatoare,dar cred ca ar trebui sa te grabesti in a cumpara o casa destul de mare pentru ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff!!!pacat,soarecele tot soarece ramane,chiar daca e de vitza"nobila"...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paguba ajunge la vreo tri milioane, dar am iertat-o pe Fulguta.Cu totii facem prostii cand suntem mici

    RăspundețiȘtergere
  5. Am impresia ca sirul cadourilor Fulgutei pentru tine nu se opreste aici. Asa ca fii pregatita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Soarece iti trebuia. De cand te stiu, tu vrei animale. Nu iti este frica de ea?Daca evadeaza cand dormi si se urca in pat?

    RăspundețiȘtergere
  7. Irina, a si evadat. In toiul noptii, am simtit ceva care imi umbla prin par ;i, crede-m[, m-am speriat groaznic. Pe moment nu mi-am dat seama ca poate fi ea si m-am ridicat brusc. "Fiica" mea a ramas atarnand in parul meu. Am pus imediat mana in par, am simtit-o si am scos-o incet de acolo. Sa stii ca ma mai ciupeste, insa nu foarte tare. Si nu, nu imi e frica de ea. Din pacate, as vrea sa ma ocup mai mult de ea, sa ne jucam, insa nu am timp. Mi-am propus sa merg zilele acestea in Carrfour sa ii cumpar o casuta mai mare si multe jucarii

    RăspundețiȘtergere
  8. tu ce preferi in locul fiicei tale? o cusca cu gratii si o roata care sa iti dea impresia de libertate, sau libertatea nemarginita? :)

    RăspundețiȘtergere