marți, 23 februarie 2010

Pagini aurii

Eu, o pereche de casti conectate la radioul de pe telefonul mobil, o stare ușor melancolică și un autobuz plin de oameni grăbiti. Destinația?Școala de Televiziune. Undeva în zona Ștefan cel Mare, atenția m-a fost captată de o reclamă puternic luminată, ce trona pe un panou publicitar. Am privit atentă mesajul care trebuia transmis, după care am început să râd, spre surprinderea celor din jur, care nu înțelegeau de ce, din starea aceea de de tristețe, am pufnit brusc în hohote(discrete, desigur) de râs. Motivul?Reclama de pe panoul uriaș era una pe care, cu siguranță, fetele de Dorobanți o vor lua în considerare. Iată cum suna: "Fetelor, vă chinuiți de câteva luni să faceți rost de numărul de telefon al unui fotbalist, însă fără nici un rezultat?Nu vă mai chinuiți, economisiți timpul, căutați în Pagini Aurii". Penibil sau ingenios, ce părere aveți?

16 comentarii:

  1. Mai nou vezi reclame de tot felul! nu ma mai mira nimic,vezi tocmai faptul ca are si o nota penibila cred ca atrage!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca se simt jignite de reclama si cei care au facut-o :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Gasesc in Pagini aurii si nr de tel a fetelor singure?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. daca te-a facut sa tii minte si la ce produs facea referire si textul reclama si-a atins scopul, hai sa nu-i spunem reclama ingenioasa.... o reclama buna e de ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi s-a parut si ingenioasa, si penibila. Menita sa iti starneasca rasul, insa mi-as dori sa vad mai multe reclame inteligente, serioase, care sa iti trimita un mesaj clar

    RăspundețiȘtergere
  6. cand am zis claudia balan, am zis stai putin... nu era sora lui funky, baiatul ala din buc... cu care am vb acum cativa ani pff, tin minte ca te-am vazut odata la web, iti urez mult succes in tot ceea ce faci, Deea - Iasi.

    RăspundețiȘtergere
  7. dak zicea luati numaru maretei jurnaliste claudia balan ma bagam sa cumpar cartea telefonica...asa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Numărul meu este secret, nu il are oricine. Si, oricum, nu il gasesti in cartea de telefoane. Doar daca nu s-a inventat "Pagini aurii" pentru orange si cosmote

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu cred pana cand nu vad :D. daca ai putea sa pui un video :D sau ne zici mai exat unde ai vazut :)

    RăspundețiȘtergere
  10. In Pagini Aurii/paginiaurii.ro gasesti telefoane de companii (si multe altele), nu despre abonati individuali. Pe acestea le gasesti in paginialbe.ro. Deci toata teoria pica..

    RăspundețiȘtergere
  11. Reclamele din campania actuala a Pagini Aurii poti sa le vezi pe blogul meu. nu zice niciunde ca gasesti numerele de telefon ale fotbalistilor. zice ca atunci cand cauti caini gasesti caini, fata de alte site-uri pe care cand cauti caini gasesti fotbalisti. am scris la mine pe blog pe larg despre aceasta campania, nu are sens sa reiau totul aici, daca ai bunavointa arunca un ochi si pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  12. am citit blogu tau :D si le stiu :D dar eram curios in special despre aceasta reclama :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta recalama , cred ca fetele... o vor lua in considerare:)),am vrut si vreau si eu sa merg la sc de tv insa la 30 de ani ai mei cred ca s prea batrana pentru asta , ma mai gandesc

    RăspundețiȘtergere