sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Retrospectiva anului 2009...

Am revenit azi din vacanță și vă urez tuturor un 2010 fericit, un an în care să vi se împlinească toate dorințele și să vă bucurați din plin de cei dragi, de cei care reușesc să vă umple sufletele de bucurie. S-a mai terminat un an, unul greu pentru mine, cu suișuri și coborâșuri, unul în care am plâns și am râs mult, am legat prieteniii și am pierdut altele, am dezamăgit și am fost dezamăgită. Un an în care am învățat multe, însă în care am mai pierdut puțin din inocența aceea de copil. Un 2009 în care am învățat că unele cuvinte dor mai mult decât faptele, un an în care am  fost mai apropiată de oamenii dragi, cei care reușesc să mă înveselască în cele mai grele momente.Vă mărturisesc, mă simt mai bogată în acest început de an. De ce?Pentru că, privind înapoi, îmi dau seama că sunt norocoasă, deoarece am o familie frumoasă și sănătoasă, un frate pe care îl iubesc mai mult decât orice altceva în lume, o prietenă care nu mă va trăda niciodată, un loc de muncă stabil și muuulte planuri pe care sunt singură că, prin multă muncă, le voi împlini. În noaptea de Revelion mi-am făcut o listă cu tot ce îmi doresc să las în trecut, cu tot ce îmi doresc să realizez anul acesta....

Prietena mea cea mai bună, Mirela m-a rugat să o las să posteze ceva pe blogul meu. Mi-a trimis apoi un text din cauza căruia am plâns toată ziua. Am să îl postez pe blog mâine și vreau să îi mulțumesc încă o dată pentru că există...

7 comentarii:

  1. 2010 sa fie pentru tine exact asa cum iti doresti!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. si... unde este textul ?

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani claudia de 2 ori si pentru ca ai intrat in anul 2010 cat si pentru ziua ta de nastere,chiar daca am fost alaturi de tine si cand ti-ai facut ziua,cat si cand am sarbatorit trecerea din anul vechi in anul nou.
    sper ca lista pe care ai facut-o dintre ani sa ti se indeplineasca.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihai, tu si Mirela sunteti cei mai buni prieteni ai mei si ma bucur ca de ziua mea ati fost amandoi prezenti. Iti multumesc ca m-ai inveselit de Revelion. Ca de obicei, ma ajuti mereu. Iti multumesc mult pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim, nu inteleg...tu nu vezi textul de la postare, doar titlul?

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, tu chiar ai avut un an greu, sper ca acesta sa fie unul mult mai bun. Daca nu mult, macar putin mai bun. Nu vreau sa te mai vad atat de trista

    RăspundețiȘtergere