marți, 5 ianuarie 2010

Lectie de prietenie...

Asa cum v-am spus, Mirela(scrie ft bine, motiv pt care am rugat-o sa aiba o rubrica saptamanala, dar a refuzat) a dorit sa raspunda postarilor mele la adresa ei, iar eu  am plans mult cand am citit.

De la Mirela
Am o singura prietena adevarata, de suflet, Claudia, pe care am cunoscut-o pe mess!
De la o discutie banala am ajuns sa vb cu orele si sa disperam daca una din noi nu putea vb… Fata in fata ne-am intalnit dupa cateva luni, cand, singura senzatie pe care am avut-o a fost ca ne cunostem de-o viata! (Nu dragilor, nu suntem pe invers!) Sunt casatorita,asa cum stiti deja,imi ador sotul!). Au trecut cativa ani de atunci si ii multumesc lui Dumnezeu ca am intalnit-o.
Clau nu este nici pe departe cea mai punctuala persoana din lume,nici cea mai ordonata si, chiar daca uneori o fac “cartofi prajiti”, o fac pt ca ii vreau tot binele din lume! Insa, la fel ca si ea, am 1000 de motive pt care o respect si o admir! O admir pt ca a avut curajul sa intre in presa,unde este un bun profesionist si are multe realizari. O respect pt ca-si adora familia si ca ar face orice, ABSOLUT ORICE, pt ei. O admir pt ca are o mama tanara,superba,deosebita, cu care seamana perfect (daca nu ar fi fost si mama mea la fel,le-as fi pus sa ma adopte )). O respect pt ca are grija de multi copii necajiti. Stiu ca pt ea pe primul loc sunt cei dragi in care investeste sentimente, bani, tot ce are ea ma bun! Stiu ca orice problema as avea ar fi langa mine si sunt convinsa ca ar fi prima donatoare daca cineva din familia ei sau eu am avea nevoie (sa speram ca nu se va intampla niciodata). Recunos ca atunci cand am o problema, este singura persoana cu care vb. Recunosc ca nu ne vedem in fiecare zi, dar nu a trecut nici o zi fara sa vb sau sa stim una de alta. Ciudat, dar simţim imediat daca ceva nu este in regula cu cealaltă. DA, este sora pe care mi-am dorit-o toata copilaria, si DA semanam mult!
Voi ce stiti despre Clau? Stiti de exemplu ca are un program infernal, ca face multe lucrurii intr-o zi normala si banala pt noi, dar inteminabila pt ea? Stiti ca doarme foarte putine ore? Stiti ca e dependenta de telefon? Stiti ca-i plac cartofii frantuzesti? Stiti ca cel mai tare o emotioneaza copiii? Stiti ca la prima ninsoare a plans ca nu mai e copil fara griji cand toata lumea o rasfata? Va provoc sa lasati comentarii cu ce stiti sau ce credeti despre CLAUDIA BALAN! Caci pt voi este Claudia Balan, pt mine este “Clau a mea” !
La multi ani, draga nostra! Iti dorim tot binele din lume, iti promitem ca vom fi mereu langa tine si-ti multumim ca existi!

Mirela, Dani si micuta noastra!

41 de comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine, nu este deloc punctuala!Dar chiar daca nu ii sunt atat de apropiata cum ii esti tu(k doar are o singura prietena adevarata!)pot spune ca este o persoana amabila, super draguta, mereu agitata si mai tot timpul cu treaba. Este o fata isteata cu un suflet mare, zic eu... Apropo, originala porecla, "cartofi prajiti":)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, mai exista o persoana pe care o consider ADEVARATA. Il cheama Mihai, este un preiten extraordinar si nu m-a dezamagit niciodata

    RăspundețiȘtergere
  3. @mirela: fara cuvinte! felicitari! prea multe nu stiu despre Claudia, stiu ca daca tastez cla imi apare adresa acestui blog, stiu ca e jurnalista si are un jos palaria din partea mea.

    @claudia: mi-am facut pe blog rubrica despre mine datorita unei prietene foarte dragi mie, prietena care mi-a zis odata de bine si foarte mult m-a incantat si foarte tare s-a bucurat sufletelul meu

    @claudia si mirela: sa va mearga toate bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sa mai, specimene de tot felul. Merci pt comment & La multi ani! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc mult claudia si iti garantez ca voi fii alaturi de tine toata viata mea.nu te voi dezamagi niciodata si oricand ai nevoie de mine ai nr.meu de telefon,sti unde stau,trebuie doar un semn sa dai si voi fii mereu langa tine.te sustin si vreau sa te vad mai des pe la tv.pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihai, tu ma cunosti bine, ne stim de 10 ani. Tu ce stii despre mine?

    RăspundețiȘtergere
  7. prietenia adevarata nu moare niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu chiar nu stiu foarte multe despre tine,dar am citit cu mult drag randurile scrise de prietena ta...Draga Cla sa stii ca am si eu o Cla cu care acum locuiesc si pe care o iubesc ca pe o sora si m-am regasit oarecum in povestioara asta
    sa nu incetati niciodata la reletia asta speciala si sper ca in anul ce tocmai a inceput sa va mearga foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tuturor ca ati raspuns provocarii de a vb despre Clau! Textul l-am scris pt ziua ei si era mult mai lung insa Clau a pastrat o parte doar pt ea... Unele lucruri nu se impart... Cred ca si voi stiti asta...

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu ca uraste caciula si manusile, nu suporta mironositele, nu este punctuala, isi iubeste ft mult fratele. Mai stiu ca are o afinitate pentru Chivu si ca iubeste echipa Dinamo.Stiu ca este ambitioasa peste masura si ca are insomnii uneori:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Claudia este una dintre cele mai nepunctuale persoane pe care le-am cunoscut vreodata (am mai intalnit inca doi oameni ca ea), este dependenta de telefon, dar nu-l are niciodata la ea, sau nu are baterie, sau l-a uitat pe undeva... este ametita, orgolioasa şi, cu toate astea, nu stiu cum dracu se face ca atunci cand nu ne certam ne intelegem chiar bine. Aaaa, am uitat. In ultima vreme este altruista si filantropica, iar acum o sa ma certe ca am zis "dracu"... deoarece considera ca am pacatuit ::)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Dana, nu mai dracui, este pacat. Ametita sunt pentru ca am 15 activitati in acelasi timp, plus multe altele in cap. Orgolioasa sunt , recunosc, chiar extrem de orgolioasa. cat despre faza cu telefoanele, ai perfecta dreptate. Le tin seara de seara la incarcat, insa nu am niciodata baterie

    RăspundețiȘtergere
  13. :-)) ... "in ultima vreme este altruista si filantropica"

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu admir fetele care au mame tinere,superbe,deosebite... ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Claudia nu are deloc rabdare, are o personalitate puternica, insa are o putere de iertare extraordinara. Ea nu tine niciodata suparare, nu poarta pica si este in stare sa intinda o mana de ajutor si celui mai mare dusman. Anonim, o cunosc pe Claudia de cand era mica, am crescut impreuna. Crede-ma, face gesturi caritabile de cand o stiu. Strangea mereu bani de la colegi in liceu, ii convingea sa mearga la camine de copii. Aaaa, si intradevar, subscriu si eu, NU ESTE DELOC PUNCTUALA

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai frate, dar ce aveti cu punctualitatea asta?E ceva rau ca sfertul academic este de fapt, ora academica?:)))). Cat despre Anonim, am inteles si eu ideea lui. Nu ma deranjeaza, de aia i-am si dat accept. Sunt constienta ca nu ma place toata lumea, este normal, nici nu imi doresc asta. Daca as fi placuta de toata lumea, ar insemna ca sunt o mironosita, prefacuta, ipocrita.

    RăspundețiȘtergere
  17. In ultima vreme este altruista si filantropica - era scris cu ghilimele,apartinea Danei.
    M-am gandit bine sa scriu, sa nu scriu...doza de subiectivism este...Poate... ca ea, Claudia, face lucruri frumoase, este sensibila, ajuta copilutzi,poate sa isi iubeasca familia si sa strige toate acestea in gura mare si peste tot, este dreptul ei si al fiecarui om liber sa se exprime...Si aici este doza mea de subiectivism... nu imi plac oamenii care striga" Uite cate lucruri minunate fac eu"
    Am ajuns " clik clik" din site in site, apoi am realizat ca o "stiu" pe Claudia Balan.
    Aici este blogul ei, locusorul ei, poate sa scrie pagini intregi despre ce vrea si cum vrea ---dar este un blog public, deci iti asumi si comentariile.
    Daca nu venea invitatia nu scriam. " Voi ce stiti despre Clau?" (sau ...doar lucruri frumoase sa scriem?)
    R: ca nu respecta alte familii.

    PS daca e semnam anonim sa semnam
    Bafta multa Claudia, esti o fata dragutza,ai sa realizezi sau sa scriu o sa te realizezi, doar esti ambitioasa si nu vei vrea sa fii doar o fata care se vrea "pe sticla"

    PSS "Oamenii inteligenti isi poarta si isi simt fragilitatea si ies prin urmare mai greu din zona lor de confort. Indraznesc mai putin pentru ca ispita mandriei ii cuprinde mai des si pentru ca este mai comoda contemplarea propriei complexitati." (Textul nu imi apartine, este al unui tip inteligent :D)

    RăspundețiȘtergere
  18. Claudia, ma flateaza sincer ceea ce mi'ai scris. Dupa cum ai observat, probabil, am trecut si eu pe la tine, insa nu am zabovit mult, caci a trebuit sa ies. In schimb, am ramas impresionata de textul frumos pe care l-a scris prietena ta despre tine! Acest lucru denota faptul a esti un OM MINUNAT!

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim, ce ai vrut sa spui prin "ca nu respecta alte familii?". Pe cine anume nu respect?Cat despre gesturile mele filantropice...Dupa cum ai observat, Dana a scris "in ultima vreme..". Mereu am facut gesturi, mici intradevar, dupa posibilitati, insa mi-am dat seama ca reusesc sa fac prea putine. Asa ca am hotarat sa spun tuturor si sa fac mai multe. Si uite asa am strans bani de la oameni obisnuiti, asa am reusit sa conving oameni sa doneze sange pentru copilasi a caror viata depinde de asta. Cand esti singur si esti "mic", nu poti face mult. Am preferat sa isi faca lumea o parere gresita, insa sa reusesc sa fac ceva. Si nu o fac pentru "mantuirea sufletului", ci pentru ca altfel vezi viata atunci cand nu ai avut totul.Cat despre faza cu "doar o fata care se vrea pe sticla". Asta poate face oricine, eu pot mult mai mult. Da, asta imi doresc, dar la un alt nivel

    RăspundețiȘtergere
  20. Si nu mi se pare rau ca spun mereu k imi iubesc familia. Nu este un lucru rau, din contra. Asta fac si in viata de zi cu zi, ii sun zilnic si le spun cat ii iubesc, cat imi lipsesc. Asa am crescut, asa am fost educata.

    RăspundețiȘtergere
  21. Toti avem defecte si calitati,iar Claudia nu iese din tipar,insa eu nu consider ca defectele pe care ea le are sunt strigatoare la cer...nici vorba!Uneori sunt enervante (imi vine sa o bat,glumeam)si desi o critic si o cert mereu (anu`asta promit ca o cert si mai rau si o sa-i fac teorie zi de zi... viitorul suna bine nu?)ii vreau tot binele din lume si sunt increzatoare ca sunt unele aspecte ce pot fi retusate in comportamentul ei, dar repet defectele sunt unele minore.
    Mai garv este sa minti, sa parvii, sa fii ipocrit, lingusitor, sa le lasi celor din jur o impresie contrara realitatii,decat sa intarzii la o intalnire, sau sa uiti cheile pe masa.
    Claudia are un suflet extraordinar, si bag de seama ca nu toti cei din jurul ei apreciaza,desi e un "lucru" pe cale de disparitie in zilele noastre, iar eu sunt convinsa si imi doresc ca Dumnezeu sa o rasplateasca pe masura, iar cand spun asta nu am niciun interes sa o lingusesc, asta e adevarul.
    Claudia, cum nici cerul nu e senin in fiecare zi,asa sunt si zilele noastre, una buna, una rea iar rasplata o primim dupa faptele noastre, iar tu ai de primit multe zile senine!
    SA AVETI TUTUROR UN AN BUN!
    P.S.Tot respectul pt prietenia ta cu Mirela, e una adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu nu am spus niciodata sa scrieti doar lucruri frumoase despre Clau! Orice om are parti bune si parti rele la fel cum si parerile sunt bune sau rele. Asta depinde de fiecare daca vrea sa vada calitatile sau defectele unui om... Ce nu am inteles eu, de ce "anonim"? Ce ai de ascuns? Asta-i dovadata de slabiciune,lasitate...

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca textul apare de doua ori imi cer scuze.
    Claudia ...si eu, si tu credem in Dumnezeu, si tu, si eu incercam sa " salvam planeta" sub o forma sau alta, fiecare cum poate. Ai fost foarte frumos crescuta, altceva am vrut sa "punctez". Ce am vrut sa spun...asta se spune personal,poate, la o cafea, cine stie...

    Mirela...cum spui tu( dar, nu ai citit printre randuri, mai ales ca esti cea mai adevarata prietena).

    De fapt...cine sunt eu? Poate nimeni, poate doar o persoana care se cauta, se (re)inventeaza, se (re)defineste si mai are multe de gasit,de cautat.

    PS... "Rising" -Lhasa de Sela

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim, de ce nu imi spui cine esti?Sa stii k nu sunt genul careia ii place doar sa fie complimentata. Nu iti convine ceva la mine?Spune-mi, nu ma deranjeaza, atata timp cat faci o remarca pertinenta, constructiva pentru mine. Eu iti multumesc ca imi urmaresti blogul, se vede din modul in care scrii ca esti o persoana citita, culta. Tocmai de aceea, mi-ar face mare placere sa stiu cu cine stau de vorba

    RăspundețiȘtergere
  25. Draga "poate nimeni, poate doar o persoana care se cauta, se (re)inventeaza, se (re)defineste si mai are multe de gasit,de cautat":
    1.sunt placut surprinsa de schimbarea ta de atitudine, azi ai dat o alta nuanta cuvintelor! Cred ca te-ai trezit mai bine... :)
    2.vad ca ai raspuns destul de repede, inseamna ca urmaresti cu interes ce se intampla pe blogul Claudiei
    3.cat despre cititul printre randuri... :) amesteci un pic lucrurile... nu ai inteles ce am scris eu si sincer nici nu mai conteaza! Tu alegi ce si cum vrei sa fii!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cu "riscul" de a parea ca urmaresc foarte atent blogul si cu permisiunea Claudiei de a raspunde aici (pe blogul ei)raspund : Mirela, nu ai inteles nimic. Nu judec, am spus, am raspuns doar la intrebarea " Voi ce stiti despre..."
    Treaba mea nu este cum sunt altii, treaba mea este cum sunt eu. Fiecare este responsabil pentru ceea ce este, ce face, ce alege.
    Cu totii credem ca detinem adevarurile, nuanta este aceeasi.
    Claudia sunt sigura ca a inteles, de ce? Pentru ca se vrea altfel, pentru ca vrea sa evolueze, pentru ca este normal asa, pentru ca toti vrem.
    Da, ai dreptate Mirela...but, don't make assumptions...

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim,as vrea sa stiu ce anume stii despre mine, ce parere ti-am lasat. De ce ai spus ca nu respect anumite familii?La ce anume te-ai referit. In privinta gesturilor caritabile, repet, sunt mult prea "mica", nu pot sa fac nimic de una singura. De aceea am preferat sa adopt atitudinea asta, pentru a obtine ajutorul altora

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce pot sa spun despre Claudia este ca am ajuns intamplator pe blogul ei,dar am atasat-o imediat listei mele de blogger,mi se pare un suflet foarte delicat,inteligenta,frumoasa si stie sa interactioneze,nu intamplator cred ca si-a ales aceasta meserie.Pe linga toate astea vad ca are si o mama tanara si frumoasa,careia ii doresc sa aiba multi ani buni si frumosi alaturi de cei dragi ei.
    La multi ani Claudia !!!
    2010 sa fie un an plin de bucurii pentru tine cu impliniri pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  29. Iti las id-ul meu:olgamorar
    Imi face placere si mie sa va cunosc.
    Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce pot spune eu despre sormea?O jumol mereu de bani, intotdeauna a strans hainele in urma mea si nu m-a parat niciodata parintilor. Se supara cand ma imbat, iar o data a vrut sa ma bata cu o matura. A ridicato dar a vazut un cui infipt in patura. S-a speriat rau si a inceput sa planga

    RăspundețiȘtergere
  31. Vă mulţumesc pentru că ... EXISTĂM !
    Cred şi în voi, TOŢI OAMENII, noi toţi SUNTEM Fraţi şi Surori EGALI în Iubirea DARUITĂ de Dumnezeu !
    ~
    DoarATAT :
    :
    Bună Ziua ! Vă mulţumesc !
    Vă mulţumesc pentru că EXISTAŢI !
    Dumnezeu să vă Binecuvânteze !
    Vă Doresc un AN NOU Minunat !
    Vă Doresc un AN NOU cu Sănătate şi PACE, IUBIRE, SPERANŢĂ, CREDINŢĂ !
    Vă Doresc un AN NOU Îmbelsugat în Fapte Benefice şi pe placul Voii lui Dumnezeu !
    Vă Doresc un AN NOU Benefic întregii OMENIRI !
    Doamne ajută !
    amin.
    ~
    Viaţa trebuie să continuie ("bună", sau "rea" ...), de noi depinde Împlinirea Spirituală, Individuală şi Colectivă !
    Să NE CONSTRUIM Împreună !
    VĂ IUBESC !
    ~
    DoarATAT (http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721)[=UpDate07.01.2010.4~18:09).
    ,
    Singurul punct comun (sic.): Dan Gheorghe !

    RăspundețiȘtergere
  32. Ok... schimbul de vorbe se prelungeste si este mai bine sa (ne)oprim. Ca sa iti raspund, am sa mai scriu doar...tenatatia de a scrie a fost mare(mm, fiecare cu defectele lui).
    Claudia, esti o fata dragutza.
    In viata exista niste limite. Ideea a fost sa iti "atrag" atentia ca exista " un Mihai sau o Mirela a mea" pentru care viata s-a schimbat in urma actiunilor tale.
    I know I know, vorba cantecului...everybody hurts sometimes. So what...nimic nou sub soare, dar, sunt limite sau numeste-le cum vrei. Cand am zis ca poate esti sensibila,poate ca.. etc, nu inseamna ca anuleaza, poate = inseamna si da.
    Ai dreptul sa ignori, sa nu accepti pe blog, in viatza ce nu iti place, ai toate drepturile din lume, ai un mare drept, esti libera. Dar, "libertatea ta se opreste acolo unde incepe libertatea celuilat"
    Faci parte din generatia care(poate) va schimba, nu va scrie(doar) despre "vedete de carton"
    Multa bafta si un an bun.

    PS " I took one draught of life, I' ll tell you what I paid, precisely an existence.The market price, they said" ( Emily Dickinson)

    RăspundețiȘtergere
  33. Pentru fratiorul meu
    MI-ai adus aminte de un moment groaznic. Atunci mi-am jurat ca nu am sa mai ridic nicidoata mana la tine si m-am tinut de cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  34. claudia pot sa zic ca te cunosc de 2 vieti...stiu cam totul despre tine.stiu cand te-ai indragostit prima oara,stiu cand ai plans pentru prima oara dupa un baiat,pentru ca am fost alaturi de tine cand ai fost la greu si acum ma bucur ca sunt alaturi de tine si cand esti bine si voi fii alaturi de tine si in viitor orice s-ar intampla.te pup pe tine si pe dani

    RăspundețiȘtergere
  35. Asa este Mihai, tu ma cunosti extraordinar de bine. De cate ori am fost trista, de cate ori am suferit, tu ai fost langa mine, m-ai incurajat. Niciodata nu m-ai lasat singura, ai fost martor la cele mai importante evenimente din viata mea, fie ele bune sau rele. Iti multumesc pentru toate aceste lucruri

    RăspundețiȘtergere
  36. Ii plac foarte mult portocalele, mananca non stop pomelo, are ulcer, nu suporta sa poarte caciula sau manusi, ea si unchiul ei au dat foc la aragaz acum 5 ani, cand era mica a fost la un pas sa se inece. Spune ca singurul lucru frumos la ea este parul, se considera grasa, a jucat handbal si a suferit ft mult din cauza profei de fizica din liceu. Intradevar, nu este deloc punctuala si a fost fan Cristi Chivu

    RăspundețiȘtergere
  37. Inca mai este fan Cristi Chivu... cu pomelo de la mine i se trage! :))

    RăspundețiȘtergere
  38. Bine, bine, recunosc. Cu pomelo mi se trage de la Mirela si mananc cate o tona, nu sunt deloooc punctuala si inca sunt fan Cristi Chivu. De fapt, cine ma cunoaste stie foarte foarte bine ca sunt fanul sportului, mai ales al fotbalului. A nu se intelege gresit, in niiiici un caz al fotbalistilor. Dar recunosc, Chivu este febletea mea de multi ani. Stiu exact si de cand...Avea vreo 19 ani si a inscris un gol in poartea Angliei. Scor final: 3-2 pentru Romania, iar Cristi a devenit erou national si idolul pustoaicelor

    RăspundețiȘtergere
  39. acum am aterizat si eu pe aici... frumoasa descrierea prietenei tale.
    Apropo de Chivu.. si eu sunt fanul Adelinei;))

    RăspundețiȘtergere
  40. c dezbateri aprinse, subitilitati dulci! Mancam pomelo, si citeam, mi s-a parut amuzant sa-ti las comm! spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  41. Alexandru, si tu mananci pomelo?Eu in fiecare ziii, park sunt obsedata.Mda, nu stiu nici eu cine este ANONIM, insa de la discutia avuta mai sus nu mi-a mai lasat nici un comentariu

    RăspundețiȘtergere