luni, 28 decembrie 2009

Atunci când cuvintele nu îşi mai au rostul...

Pentru că zilele viitoare este ziua mea de naştere, ieri am sărbătorit alîturi de câţiva prieteni. Azi urma să vă povestesc şi să postez câteva poze, însă nu am să o fac momentan, deoarece  starea mea de spirit este una de-a dreptul debusolantă şi nu aş fi capabilă să transmit decât tristeţe. O persoană dragă mie trece printr-o perioadă grea, trebuie să îşi ia adio de la, poate, cea mai importantă persoană din viaţa ei. Nu înţeleg de ce viaţa este atât de nedreaptă şi nu reuşesc să îmi revin, nu îmi vine să cred. Astăzi i-am sunat pe toţi membrii familiei mele şi le-am spus cât de mult îi iubesc, cât de mult înseamnă pentru tine. Mă regăsesc în versurile Andrei: "voi sunteţi tot ce am mai bun, mai sfânt". Vă rog, nu lasati sa treaca o fara sa le spuneti celor dragi cat ii iubiti, cat de importanti sunt pentru voi. Stiu, pare banal, traim într-o lume în care nu avem timp de aceste lucruri însă, uneori, cei dragi ne sunt luaţi într-o fracţiune de secundă. Ne întrebăm atunci de ce a trebuit să se întâmple asta, apoi regretăm că nu le-am oferit toată dragostea pe care le-o purtam. Stiu, este o postare tristă, dar asta simt, aşa gândesc.

10 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu am putut sa ajung la ziua ta...distanta asta ma omoara:P

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu iti spun la multi ani, banuiesc ca vei scrie in curand si despre asta.
    ps: scuze daca postul meu te-a indispus si mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, mace. Pe 30 decembrie este ziua mea. Da, probabil am sa postez maine, azi nu pot sa fac nimic, imi simt tot corpul greu, nu am chef de nimic

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci odihna si-un somn eficient! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani pentu maine!

    Fii alaturi de prieten(a) ta(u) pentru a trece mai usor peste aceste momente dificile. Viata merge inainte, oricat de greu poate parea acum!

    RăspundețiȘtergere
  6. 30 decembrie este, ora 1.18 am arata ceasul de la calculator, la multi ani iti zic eu. Asadar la multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu trebuie să ne fie frică niciodată să ne exteriorizăm şi să oferim celor de lângă noi iubire...

    Îţi doresc un an bun, cu de toate, cu multă sănătate şi dorinţe împlinite!

    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasă o parte din lumina artificiilor aprinse în noaptea Anului Nou să te lumineze. Fie ca anul care vine să fie pentru tine o punte spre ceva mai bun, mai luminos.
    Anul Nou să-ţi dăruiască sănătate, pace în suflet şi prosperitate pentru tine şi familie.
    Tot ce îţi este de folos să se realizeze şi nimic să nu-ţi înnoureze “cerul” senin al vieţii!

    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  9. In primul rand La Multi Ani! Sa ai parte de tot ceea ce este frumos si bun pe lumea aceasta!

    Cat despre ceea ce ai postat putin mai sus, eu am inceput sa fac un lucru de 1 an si ceva. Sunam pe toate lumea (prieteni, cunostinte)si vorbeam in fiecare zi si mi-am dat seama ca nu imi sunam parintii; m-am hotarat sa fac acest lucru orice s-ar intampla; asadar, in fiecare zi, eu ii sun pe ai mei si ii intreb ce fac, daca sunt ok, ce au facut in ziua respectova, etc. Vorbeam cu o multime de lume dar nu cu ei, pentru ca m-am gandit : ce am sa fac cand ei nu vor mai exista?"..da stiu putin can sadica poate dar totusi mi-a trecut prin cap aceasta idee.
    Viata nu este corecta si cateodata nu putem face nimic, trebuie sa o acceptam, sa luam lucrurile asa cum vin pentru ca nu putem schimba nimic.
    Este trist ca isi ia la revedere de la persoana draga ei si intr-adevar atunci cuvintele nu isi au rostul iar dupa ce pleaca realizezi ca ai fi avut atat de multe sa ii spui, ca ar erau atatea lucruri care vroiai sa le faci, ca a trecut timpul si iti pare rau ca nu i-ai spus la timpul respectiv ce simteai, ce ti-a trecut prin cap.
    Tin sa spun ca eu fac asta, am realizat ca este mai bine pentru mine sa spun atunci cand simt, desi nu am primit inapoi ceea ce am oferit dar am zis WTF.....ok cat ofer am sa primesc inzecit inapoi,candva daca nu de la acea persoana, voi gasi intr-o zi pe cineva care sa ma aprecieze si sa ma respecte, sa ofere macar atat cat ofer si eu.
    Este greu dar nu avem ce face daca lasam viata sa treaca pe langa noi inseamna ca am trait degeaba.
    Sfatul meu, daca imi permiti, scrie si atunci cand esti trista, eu asa fac si ma ajuta enorm desi imi pun pe acest ecran si o parte din slabiciuni (se spune ca nu este bine sa le stie "lumea") dar pana la urma cine decide ce este si ce nu este bine?
    Sunt optimista oricat de greu si oricat de mult sufar! Tot INAINTE!!!

    Te pup si iti doresc un an plin de belsug!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dana, tu ai perfecta dreptate, insa atunci cand arati oamenilor ceea ce simti, ei profita, au impresia k iti cunosc slabiciunile si nu vor ezista sa iti faca rau atunci cand este nevoie. Cu toate acestea, voi continua sa scriu pe blog ceea ce simt, deoarece asta sunt eu, cu bune, cu rele, iar cei care tin la mine cu adevarat, trebuie sa ma accepte asa cum sunt. Apropo. Am citit pe blogul tau postarea despre filmul "If Only" si la o ora l-am urmarit si eu. IMPRESIONANT.Fie suntem noi prea romantice, fie cei din jurul nostru sunt prea insnsibili. Oricum, iti multumesc pentru recomandare

    RăspundețiȘtergere