luni, 25 ianuarie 2010

Ce nume sa-i pun "fiicei" mele?

Este micuta, superba, alba, pufoasa, cu ochisori rosii. Incape intr-un pumn si am indragit-o din prima clipa in care am vazut-o. Am hotarat imediat sa o infiez si sa devina fiica mea. Bucuria a fost cu atat mai mare cu cat este fetitaaa (imi doresc ca primul meu copil sa fie fata). Nu, nu este vorba de o pisica, asa cum probabil credeti, ci de...un pui de hamster.Ca o mama grijulie ce sunt, i-am cumparat deja "casa" si tot ce mai trebuie. Desi suntem rude de doar cateva ore, am invatat o multime de lucruri despre "fiica mea": merge fooarte repede, ii place sa evadeze si este foarte isteata. Cand i-am spus mamei ca a devenit "bunica" a crezut ca iar am luat vreun catel de pe strada, asa cum faceam cand eram mica. Eu ii aduceam, tata ii daruia colegilor, apoi eu plangeam dupa animalut de ma uscam si ii spuneam tatei ca il urasc, iar el o certa pe mama pt ca ea era capul rautatilor(are astm bronsic si se ineaca de la par de animal). Revenind la relatia bunica-nepoata, a l meu parinte mi-a spus k nu mai trece pe la mine pt ca ii este frica de "fiica mea", pe care ar trebui sa o numesc "bobolanca"(de la sobolanca, desigur). De abia astept sa vad ce zice colega mea de apartament cand o sa ajunga acasa si o sa vada ca mai exista un "locatar" aici. Ajutati-ma va rog cu un nume pentru soricuta micuta hamsterita. Cum credeti voi ca ar trebui sa o cheme pefrumusica mea "fiica"?Astept propuneri.

9 comentarii:

  1. pe fica ta ar trebui sa o cheme "norocoasa"pt ca a nimerit la tine sau "nazdravana" si daca in caz nu iti place ii poti pune ceva traditional"fetitza":)).multa bafta cu noua locatara dar vezi ca mai face si decoratiuni in casa daca scapa din casa ei si sa nu te bage la intretinere cu ea.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc. mi ar fi placut sa am prilejul de a scrie intr o revista, poate cine stie, ma recomanzi tu pe undeva :) multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. pook?nush daca suna bine e mai mult nume de pisica al unei preietene...

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoleu mi-a crescut tensiunea brusc! Bine ca nu ai luat pisica! Ne-am fi vazut doar in poze... Asta dupa ce te strangeam de gat! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sugerez ANICIKA. Am auzit undeva k iti place numele Ana...

    RăspundețiȘtergere
  6. Rona....ce zici?nu suna bine? ia vezi tresare la apelativ?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropos,intra pe blogul meu si apoi spune-i si mamei tale sa vada filmuletul pe care l-am postat,poate o imbunezi asa...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. si mama are ast,dar si eu am avut 2 pui d hamster, erau fetite, si au trait 3 ani:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fluffy cred ca ar fi destul de haios :)

    RăspundețiȘtergere