marți, 12 ianuarie 2010

Am invatat...

Il divinizez pe Octavian Paler, îi iubesc capodoperele literare(deși nu am savurat la maxim "Viața pe un peron") și ador poezia "Am învățat"(mă regăsesc atât de mult în ea, încât  o stiu pe de rost). Am stat și m-am gândit ce am învățat eu în ultima perioadă și, pentru că nu am vrut ca această postare să fie tristă, iată ce a debitat micuța TOLOMACĂ(toată familia mă strigă așa)

1. Am invatat că poti ajunge să fi minoritar chiar în orașul în care te-ai nascut. Ba mai mult, cei din jur pot considera că a fi bucureștean este un defect
2. Am învățat că nu trebuie niciodată să îți faci duș după ora 22:00, deoarece bătrâneii care stau cu un etaj mai jos te pot obliga să asculți până la șase dimineața melodiile Mariei Ciobanu și ale Marioarei Murărescu
3. Am învățat că, oricât de rece, groaznică, fără gust ar fi mâncarea pe care o comanzi la restaurant, nu trebuie să ceri niciodată alta în schimb, deoarece vei găsi în ea toți microbii ospătarului
4.Am invațat că vor exista întotdeauna bădărani care vor încerca să te agațe cu replici: "ce faci păpușe?", "ce bună ești, gagico","ce craci mișto ai.."(acestea sunt cele mai elevate, v-o spune un om care merge zilnic cu tramvaiul, deeeci...)
5.Am învățat că nu trebuie niciodată să te cerți cu casierița de la firma de cablu și internet, chiar daca tu ești la coadă, iar ea bagă în fața ta clienții care lasă șpagă. De ce să nu faci asta? Luna viitoare te vei trezi cu cablul tăiat cu trei zile înainte de termenul de plată. Același pricipiu se aplică și în cazul funcționarilor publici.
6.Am învățat că nu trebui să-i spui vecinului de 20 de ani că este unul dintre cei mai prost crescuți oameni cu care ai interacționat, deoarecefumează în lift. Motivul? Pentru că la următoarea întrevedere, câinele lui te va lătra și va încerca să te pape(sau cum spune bunica mea, să te hălpănească).
7. Am învățat că oamenii pot considera că a avea căldură sufletească înseamnă a fi prefăcut, a avea bun simț și o manieră elegantă de a spune NU este egal cu a fi mironosiță, a nu permite celor din jur anumite glume înseamnă a fi infatuată, etc.
8. Am învățat că nu trebuie  să obligi un om beat să dea "la boboci", nu te va asculta niciodată (Mirel, nu te uit:)))). Tot ce poti face pentru el este să te prefaci k îl asculți, să răzi la glumele pe care le face, deși nu înțelegi o iotă din ce spune, să nu te superi dacă îți încurcă numele. Îl urechezi a doua zi și îl ierți

Aș putea continua, însă am să mă opresc aici, cu promisiunea că va urma și partea a II-a. Momentan sunt suparata pt că nenea Giovani Becali se ia de Răzvan Lucescu. Cum poți fi atât de mârșav încât, dacă vezi că nu ai ce să reproșezi cuiva ceva din punct de vedere profesional, te apuci să faci remarci tendențioase cu privire la familia sa? Ma rog, la distinsul neam Becali nu mă mai surprinde nimic

20 de comentarii:

  1. Pana aici! Te rog ai grija ce spui despre functionarii publici,da?! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mire, tu nu esti un simplu functionar public. Esti cel mai frumos, mai minunat si mai destept functionar. Si cel mai gravid:))

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarat si niciodata sa nu te iei in gura cu un politist avand carnetul suspendat (dar tot din prostia lor luat),pentru ca tot la ei o sa ajungi si nu e de bine,asta in caz in care vrei sa stai ore intregi la declaratii

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. Marioara Murarescu are melodii?
    2. Nu pot sa ma abtin sa nu le zic ceva la casierite.
    3. ar trebui sa spun ceva si la pct 3
    4. foarte tare postul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sa-i faci....omul cat traieste, invata...pardon, cetateanul ;) :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh,sunt multe de comentat la profesionalismul lui Răzvan Lucescu.Totuşi,de la Octavian Paler la Giovanni e cale lungă dar o asemănare:un comunist cu succes în capitalism şi un ''şmecheraş'' cu succes în capitalism ,de pe urma tupeului din comunism.

    http://blindoneworld.blogspot.com/2009/12/un-vis-urat.html . Paler,într-un moment de maximă inspiraţie,pe cât de vizionar,pe atât de trist.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te pot contrazice cu nimic. Dar cred ca ca am fost funny in felul meu. Iar pt nume ... te mai cheama fi flori ... deci stiam eu ceva ... :P:P:P:P:P:P de explicatiile pe care le-am dat la masa nu ai zis nimic

    RăspundețiȘtergere
  8. Bune invataturile tale..le apreciez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Blindius, trebuie sa recunosti ca Lucescu este un antrenor bun si un om de exceptie. Asta te asigura un jurnalist, un om care cunoaste si dedesubturile fotbalului, lumii mondene. Ca nu a avut rezultate bune pana acum?Nu ar avea cum, trebuie sa inchege o echipa intai. Cat despre Octavian Paler..din punctul meu de vedere ramane un mare prozator. Aceasta calitate trebuie sa i-o recunosti

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru mace:
    1.Daaa, Marioara Murarescu are cateva melodii, printre care si cea cu care incepea mereu emisiunea pe care o uram in copil, "Tezaur Folcloric"
    2. Dak te mai iei mult de casierite, o sa o patesti, ai sa vezi:))
    Multumesc pt comentariu

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu m-am obisnui cu anomaliile astea ale societatii k doar fac parte din viata noasta...
    Nu ma mai mira nimik...

    RăspundețiȘtergere
  12. At Claudia Bălan,da...am reţinut că eşti jurnalist dar când vine vorba de fotbal eu merg pe încredere cu presa de specialitate.Cum ai zis şi tu,lumea mondenă,nu profesionalismul.Lucescu este un antrenor bun,are un învăţător bun în persoana tatălui său şi ştie să fie modest atunci când situaţia i-o cere.A revitalizat echipe,jucători,dar din păcate pentru el,nu a avut acel noroc decisiv pentru culmi mai înalte.Iar la echipa naţională s-a cam plafonat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am invatat ca....alcoolul omoara neuronii. Lipsa neuronilor provoaca imbecilitate. Toti imbecilii sunt fericiti. Asadar, radiez de bucurie :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa este, Sebah. Alcoolul omoara neuronii. Tu insa esti jurnalist, ceea ce inseamna ca mai ai totusi cativa:D

    RăspundețiȘtergere
  15. chestia cu statul la coada e faina rau:) si eu ma mai cert cu cei de la net, asta e.

    RăspundețiȘtergere
  16. Asteptam partea a douuaaaa

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca gasesc din ce in ce mai multi bloggeri care-l apreciaza pe O Paler

    RăspundețiȘtergere
  18. Nici lui Paler nu i-ar fi placut concertele matinale oferite de emisiunile Marioarei...

    RăspundețiȘtergere
  19. mi-a placut tare mult postul asta,dar la functionarii publici am o problema,pt k mereu dau numai peste nesimtiti;noi avem vecini pasnici desi fac dush si pe la 3-4 dimineata deci nu ma pot plange

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi-a placut ce-ai scris si-mi plac si insemnarile lui Octavian Paler ..mai ales " Avem timp ". :)

    RăspundețiȘtergere