miercuri, 16 decembrie 2009

Prietenie adevarata....

Un prieten adevărat îţi cunoaşte slăbiciunile, dar îţi arată calitaţile
Îţi simte temerile,dar îţi încălzeşte credinţa
Îţi vede neliniştile, dar îţi eliberează spiritul,
Îţi cunoaşte neputinţele, dar îţi evidenţiază potenţialul.

Aceaste versuri aparţin lui Wiliam Arthur Ward si am decis să le postez pe blog, deoarece descrie cat se poate de bine relatia pe care o am cu cea mai bună prietenă a mea. Nu cred că există cuvinte mai potrivite pentru a evidenţia ce înseamnă ea pentru mine. Nu vă imaginaţi cât de bogată sunt că am o prietenă precum Mirela. Sunt foarte mândră de ea si ii multumesc ca m-a invatat ce inseamna fidelitatea, respectul, increderea deplina in cineva. Ea m-a invatat ca intr-o prietenie nu exista minciuna, falsitatate, invidie, tradare. Ea m-a invatat ca in viata poti avea decat o singura prietena adevarata, iar relatia lor nu se cladeste in luni, ci in ani.As putea sa insir 1000 de motive pentru care ar trebui sa-i multumesc. Vreau doar sa-i spun, asa cum fac in fiecare zi, ca o iubesc mult,ca prietenia noastra este una care nu se stinge niciodata si ca sunt extrem de fericita ca va deveni mamica (iar eu matusa)....bebe deja da din picioareeee...
Am aflat astazi ca Mirela va avea o fetita. De fapt, vom avea o fetita, deoarece copilul ei este si al meu, iar ai mei si ai ei(cand o sa am). Tati este in culmea fericirii, canta de 2 ore "Fetele lui tata". Il cunosc de trei ani, dar atat de fericit nu l-am vazut in tot acest timp. Cred k nici el nu si-a imaginat ca poate exista atata fericire. Cat despre "nepotica mea", eu, in calitate de matusa, voi avea grija sa aiba cele mai frumoase rochite, fundite, pantofiori

15 comentarii:

  1. Din pacate,putini sunt prietenii adevarati... E bine sa-i pretuim atunci cand ii avem. Pot sa ma mandresc si eu cu o prietena buna, sper doar sa nu ma dezamageasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prieteniile adevărate - greu de găsit, greu de păstrat... Dar trebuie să fim optimişti...

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a inventat prietenul adevarat? Cat costa? Vreau si eu doi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc de vizită
    şi semnul lăsat..te mai
    aştept şi altă dată..
    O superă îţi doresc draga mea!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristian, daca vrei sa-l cumperi de la piata nu o sa intelegi niciodata ce inseamna sa ai un prieten sau sa fii un prieten adevarat!
    PS: pe blogul Claudiei sunt cateva postari pt mine, va voi raspunde atat voua cat si ei in curand! Mai e putin pana pe 30...
    Clau,te pupa "fetele lui tata"! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ii inteleg atitudinea lui Cristian(Simion). Nici eu nu credeam in prietenie adevarata pana o cunosc pe Mirela. Am invatat atat de multe una de la cealalta, am crescut impreuna,iar intre noi chiar este o relatie pentru toata viata. Ceva in care nu are loc invidia, minciuna. Este greu sa gasesti o asemenea prietena, iar eu ma simt extrem de norocoasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu prea cred in prietenie, insa te cunosc de ceva timp si stiu cat de mult inseamna Mirela pentru tine. La un moment dat aveam impresia ca este sora ta. Te felicitam, ma bucur ca ai reusit sa aduni astfel de oameni pe langa tine

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am un prieten bun, insa poate nu il apreciez asa mult. Ar merita, dar....Oricum, chiar esti norocoasa

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum faci sa stii ca o prietena iti este cu adevarat prietena?Cum esti atat de sigura ca prietena ta te va trada?Sincer, am mari indoieli, m-am intrebat deseori daca exista prietenie sincera, dezinteresata...

    RăspundețiȘtergere
  10. Diana, simti. Imi aduc aminte cand am vazut-o prima oara pe Mirela.Vorbisem destul de mult pe mess, dar atat. cand am vazut-o, am luat-o in brate si am imbratisat-o, m-am comportat absolut normal, zici ca ne stiam de o viata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Clau, exact la asta m-am gandit si eu cand am citit comentariul Dianei! Pur si simplu SIMTI!

    RăspundețiȘtergere
  12. Desi am o parere rezervata in ceea ce priveste prietenia sincera si dezinteresata, admir foarte mult legatura dintre tine si Mirela pentru ca voi puteti fi considerate exceptia a ceea ce multi inteleg prin prietenie...

    RăspundețiȘtergere
  13. Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima. Gabriel Jose García Marquez

    RăspundețiȘtergere
  14. TE PUPA CARMEN, ANDRA SI DENIS SI ABIA ASTEPTAM SA TE VEDEM!

    RăspundețiȘtergere
  15. buna eu ma numesc corina si as vrea sa te cunosc tu nu vrei

    RăspundețiȘtergere