luni, 21 decembrie 2009

Cadou pentru Moş Crăciun!

Conducerea ziarului Click! ne-a pus în faţa unei noi povocări, aceea de a compune câte un catren. Miza a fost mică, dar dorinţa fiecăruia de ademonstra că are condei a fost destul de mare. Astfel, zilele trecute, pe intranet, cei mai creativi colegi ai mei au postat cate un catren, care a fost votat de alţi colegi. Secţia MONDEN s-a "aruncat" şi ea în luptă, însă nu neapărat pentru a câştiga premiul, ci pentru a-l cuceri pe Moş Crăciun prin creativitate si umor. După o luptă aprigă, emoţii mari şi hohote de râs, catrenul cu cele mai multe voturi a fost al nostru. Mâine urmează să primim un coş cu bunătăţi specifice Crăciunului, pe care îl vom împărţi cu toţi colegii.
Ce-i drept, un catren înseamnă o poezie formată din patru versuri, însă a noastră a avut şapte strofe...fiecare membru al secţiei câte un catren..suntem fete creative(Simo şi Alina.B)

Moşule, ce sexy eşti!

Moşule, haide un pic
Să dai ştiri la Monden Click!
Să ne facem planu’
Ca să ne luăm banu’.

Vedea-l-aş pe Poponeţ
Că mănâncă doar nutreţ.
Servit de Lesko, pe funduleţ,
Că-i tare şi gogoneţ.

Divorţează vedetele,
Dezbracă starletele,
Răduleasca şi Marin
Să nu renunţe la venin.

Şi sperăm că nici la vară
Nu vor mai pleca din ţară
Şi-şi vor face viaţa amară
Ca s-o dea din nou în bară.

Moşule, de ne iubeşti,
Dă-ne mai multe poveşti
Cu vedete certăreţe
Pentru fete şugubeţe.

Moşule, ce tânăr eşti,
Îţi cântau Andrelele,
Moşule, ce sexy eşti,
Îţi spunem, noi, Mondenele.

Te-am pupa şi pe mustăţi
Pentru exclusivităţi,
Să moară duşmanu’
Libertatea şi Cancanu’.

18 comentarii:

  1. :)) Foarte tare! Ma intreb care-i strofa ta? Sper ca nu aia cu Poponet! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. F tare, poate va apucati si de cantat...Daca este cazul sa ma invitati si pe mine la recital, k sunt tare curioasa cum o sa iasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. In rime l-ati laudat
    Si mosu v-a premiat,
    Iar acum, putin banal,
    La anu si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Creativitate mare la Click acolo :) Aa, şi că tot am văzut mai sus ceva cu Miss Press, adineauri am savurat şi eu la TV scena cu fata care s-a împiedicat de rochia de mireasă prea lungă pe podium ;))
    off-topic: Mulţumesc pentru vizite şi comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc pentru gândurile frumoase pe care le laşi la fiecare trecere pe blogul meu.

    Te rog să primeşti premiul ce se află pe blogul meu pe care ţi-l ofer cu toată dragostea.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mace, esti senzational, tocmai am descoperit un adevarat talent. Daca doresti sa devii jurnalist, ai o pila buna la Click!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteti senzationale. De aia va iubesc eu. Am ras cu lacrimi. Ati avut concurenta serioasa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Anca. o colega de breasla a fost la un pas sa cada pe podium. S-a spus ca a fost beata. Eu cred ca era doar obosita, emotionata, stresata...

    RăspundețiȘtergere
  9. faca Click angajari pe timp de criza?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da mace, departamentul monden al ziarului Click! chiar are nevoie de doi jurnalisti. Deci...te-ar interesa sa fi colegul nostru?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ioana, dupa cum bine stii, avem in sectie o cantareata, pe Alina Erimia. Nu ne-am permite niciodata sa ii furam meseria. Ea este cea care ne canta din cand in cand. Vrei sa-i propui un duet?:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu i-ati fura meseria, ci i-ati face concurenta:)

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte tare poezia.L-ati topit pe Mosul.Apreciez spiritul creativ.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ioana, ne omoara dak indraznim macar sa atentam la meseria ei. Eu una nu ma bag...:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte misto. Uite, oameni care pot sa munceasca si sa se si distreze. Felicitari. Oare toate colegele tale sunt asa dragute ca tine?

    RăspundețiȘtergere