joi, 10 decembrie 2009

O seara de neuitat

Probabil ati observat ca in ultima vreme am absentat pe blog. Motivul?Am organizat un eveniment, ajuns la a patra editie, ce se numeste Miss Press. Un concurs in care, 13 ziariste frumoase au defilat in rochii de seara si rochii de mireasa,fiind supuse si unor probe de creativitate. Ei, pana aici totul pare simplu. Insa, ceea ce este mai greu, acum urmeaza. Castigatoarele au fost alese de un juriu format din vedete precum: Mihaela Borcea, Ana Maria Prodan, Mihai Albu, Andreea Banica, etc, dar si din masa presei,compusa din cei mai buni jurnalisti ai meleagurilor mioritice. Totul asezonat cu un recital Anna Lesko si Lavinia, precum si cu o prezentare de lenjerie masculina: "Ice" by Catalin Botezatu. Ultima saptamana a fost una extrem de grea pentru mine, plina de emotii, munca, oboseala, mult prea putine ore de somn, nervi, stres. Insa, am pus mult suflet in acest proiect si imi place sa cred ca asta s-a vazut si ca totul a iesit asa cum trebuia. De asemenea, miercuri seara m-am aflat pentru prim oara in postura de prezentator si am avut alaturi de mine un adevarat profesionist, Valentin Butnaru.M-am balbait, m-am mai incurcat eu, insa el a stiut sa ma scoata din orice mica incurcatura. Chiar daca mi-au tremurat picioarele de emotie, m-am simtit binecuvanta, deoarece am fost inconjurata de toti prietenii dragi: colegii mei de la scoala de televiziune, prietenii din copilarie, colegii de munca, prieteni mei din presa. Cel mai emotionant moment a fost cel in care, primul meu sef, omul care mi-a dat aripi Viorel Sima mi-a spus ca este mandru de mine.






15 comentarii:

  1. felicitari, Claudia si Valentin, un cuplu cu adevarat perfect

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu suntem un cuplu, am format o pereche la acest eveniment la care am fost prezentatori. Insa atata tot. El este implicat intr-o relatie stabila, eu am cu totul alte prioritati. Sunt sigura k iubita a fost foarte mandra de el aseara. Oricum, stiu foarte bine cine esti, chiar daca ai semnat cu anonim. Stii bine ca sunt fata isteata, Cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. multa bafta in continuare si sa te vad din ce in ce mai des pe la tv.te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, draga mea! SUNT MANDRA DE TINE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur sincer pt tine ca acum esti fericita sper sa ai in viata numai parte de bucurii si de tot ce iti doresti un fost prieten

    RăspundețiȘtergere
  6. da, miss press, dar mister press c sa mai castig si eu un concurs de gen, pe kand ?

    RăspundețiȘtergere
  7. ai fost superba iubita si stai linistita ca asa e cand faci un lucru bun,toata lumea iti sare in cap.se stie ca atunci cand il ai in suflet pe Dumnezeu,niciodata nu vei fi pe placul celor din jur,care sunt legati de lumea asta materiala si nu se gandesc ce se intampla pe lumea cealalta.nu trebuie sa le porti pica,toti gresim.trebuie sa mergi mai departe si sa nu iti pierzi credinta.pup

    Stii tu cine,iubita

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, iti spun sincer ca nu stiu cine esti. Da-mi un detaliu, te rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  9. EVENIMENTUL A FOST UN SUCCES. DUPA ATATA OSTENEALA DIN PARTEA TA NICI NU AVEA CUM SA IASA ALTFEL.
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  10. M-am uitat la Capatos. Nu imi venea sa cred cata rautate, ce frustrate. Mi-a placut tipa aia care iti facea observatie ca ai vorbit prea mult. Nu o spun pentru ca esti prietena,sunt foarte sincera: te-ai descurcat MINUNAT

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari Claudia!imi place cum scrii,citindu-te am impresia ca stau alaturi de tine...te-am atasat listei de bloggrol,te voi c)iti mai des,imi placi!pupicei vienezi!:

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult, Tasha, ma bucur ca iti place. Imi pari o doamna frumoasa, inteligenta, citita si nobila. Dar tot sunt invidioasa ca esti in Viena..vreau si eeeu:((

    RăspundețiȘtergere
  13. Irina, tipa care imi spunea ca am vorbit mult este un jurnalist care nu a prezentat in viata ei nimic. Am acceptat comentariul tendentios, doar pentru ca are mai multa experienta de presa ca mine, motiv pentru care o respect. Insa remarca aceea nu trebuia facuta de un om care nu s-a aflat niciodata in fata unei asemenea provocari. Stai linistita, eu sunt multumita de felul cum m-am descurcat, desi nu neg ca se putea muuult mai bine. Si promit ca o sa fie din ce in ce mai bine

    RăspundețiȘtergere
  14. Doar prin imaginile pe care le postez pe blogul meu"Jurnal de Austria",poti fi intr-un fel aproape,din cate vad esti tare prinsa in probleme profesionale,dar asta e bine,vorba ta e un drog pentru tine..iar redactia a doua casa...so?Succes,impliniri pe toate planurile sa-ti aduca noul an!
    Aaaa!! sa nu iuit,multumesc pentru felul in care ma vezi.... si reciproca e valabila >:D<
    nu am urmarit emisiunea lui Capatos(in tara fac asta,imi place tipul),dar,te miri de comentarii tendentioase la cum arati? negatia a fost tot timpul mai constructiva decat afirmatia,mai ales in cazul femeilor....;)

    RăspundețiȘtergere