vineri, 4 decembrie 2009

Am împlinit patru anişori!

Am fost mica şi pitică, dar iată că am devenit o adevărată domnişoară. Acum am patru anişori, însă vreau sa devin mare. Da, este vorba chiar despre mine.În urma cu patru ani, pe vremea aceasta, scriam primele mele articole. Pe data de 5 decembrie 2007, lăsam în urmăo echipă senzaţională, cei cu care lucrasem la un săptămânal, apoi la un cotidian mai mic şi făceam pasul cel mare, mă transferam la Click. Ţin minte că îmi tremurau picioarele când am stat de vorbă cu şefa mea. Sunt senzaţii pe care nu am să le uit niciodată. În toţi aceşti ani de jurnalism m-am maturzat  mult, mi-am modelat personalitatea, am dat un alt sens vieţii mele. Mărturisesc că sunt mândră de mine. Sunt mândră pentru că ştiu că în fiecare zi am învăţat câte ceva, sunt mulţumită că am crescut profesional.  Puţin câte putin, cu paşi de furnică, aşa cum este normal.Sunt conştientă că nici după zece ani de activitate nu voi putea spune că sunt un ziarist complet, dar îmi place să cred că sunt pe drumul cel bun. Ce-i drept, am lângă mine oameni de la care am ce învăţa, de la care pot fura meserie. Îmi place ceea ce fac, este ca un drog, mi-a intrat în sânge şi mi-ar fi tare greu să îmi schimb domeniul de activitate. Sunt câţiva oameni cărora vreau să le mulţumesc. Aş vrea să încep cu cei care m-au învătaţt primele noţiuni despre presă, cei cărora le datorez totul, cei pe care îi consider mentorii mei: Viorel Sima şi Cristi Vlad. Unul pentru că mi-a oferit ocazia să devin jurnalist, chiar dacă, în momentul în care m-am angajat eram doar o puştoaică de 18 ani. Celuilalt îi mulţumesc pentru tot ce m-a învăţat, pentru toată răbdarea pe care mi-a oferit-o. Amândoi m-au încurajat şi au crezut în mine, chiar şi atunci când îmi venea să renunţ la tot. Trebuie să le mai mulţumesc Anei Maria Ivaşcu şi Simonei Ecovoiu. Una este fosta mea şefă, un om extraordiar, care, atunci când se referă la mine, spune "fata mea". Actuala mea şefă are o răbdare infinită, mă ceartă,când greşesc, însă mă iartă imediat şi mă încurajează. Pentru toate astea vă mulţumesc şi vă datorez ceea ce sunt azi din punct de vedere profesional

20 de comentarii:

  1. keep it up!!!! Multi inainte!!! pup's

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc. Imi dai si mie un pahar cu apa?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai...la multi ani, nu? :) siii...la cat mai multe dezvaluiri, ponturi si materiale incendiare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca ai uitat sa le multumesti lu enache, bucsain, erimia si tucan ca te suporta in fiecare zi :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc si voua, dragele mele. Sunt ciar asa greu de suportat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, Nu mai pune atatea intrebari

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu ca ma iubiti, deoarece si eu va iubesc pe voi. Chiar daca nu ne mai ciondanim, legaturile de suflet dintre noi sunt create. De exemplu, ce m-as face dak tu nu m-ai consilia in privinta hainelor?Dar daca Bucsain nu m-ar mai invata cum sa prepar anumite mâncăruri?Voi sunteti parte din sufletul meu. Aaaa, apropo. Si tu esti greu de suportat, ai o gura cat casa popoooruluui. Dar am descoperit o metodă prin care sa te reduc la tacere. Nu te mai las sa mananci. Cand iti e foame, esti ft tacuta:))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce pot zice altceva in afara de "Felicitari & la multi ani de presa?":D

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Din cate am reusit a descoper in minutele petrecute pe blog, cred ca o sa mai revin . Succes in aventurile zilnice in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  11. LA MULTI ANI!SA AI MULTE SUCCESE IN CARIERA SI IN VIATA!
    DECI INTELEG K NE CHEMI LA CHEF!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani si mult succes in continuare. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, draga mea! Sunt sigura ca in curand vei reusi sa ajungi acolo unde iti doresti! Inca nu spunem nimic,dar cu siguranta vom sarbatori cu sampanie... de copii! :)) Pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa dea Dumnezeu, Mire. Sa fie nepotul meu de mine:D. Am muncit mult si stii k as merita asta. Va iubi

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce de urari!!! Bv mai... Inseamna ca faci treaba buna... Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. interesant blogu :D
    off: cand ai fost in Princess ?
    lasa-mi si mie o adresa de mail.

    RăspundețiȘtergere
  17. Marius Dragomirescu8 decembrie 2009 la 11:33

    La Multi Ani, Claudia ! Iti doresc succes in cariera ta, dar si in viata ta familiala!
    Cu drag si prietenie, Marius

    RăspundețiȘtergere
  18. Princess este clubul meu preferat, de altfel, singurul club in merg sa ma distrez, si nu in interes profesional.Va recomand cu caldura acel club, este super

    RăspundețiȘtergere
  19. Multi ani traiasca, multi ani traiasca, la muuuuulti ani! Felicitari pentru aniversare si la mai mare.

    PS: eu sunt mai crud ca tine :(

    RăspundețiȘtergere