marți, 22 decembrie 2009

În club...cu SALVAREA

Zilele trecute am avut parte de o întâmplare cât se poate de ciudată, darhaioasă. Ce-i drept, nici nu știu dacă să râd sau să plâng când mă gândesc la asta, deși povestea în sine este tragică. Saptamana trecută, în jurul orei 22:00, eu, un prieten foarte bun si inca un cuplu ne îndreptam spre club Princess din Regie. Cu câțiva kilometri înainte de locație, o salvare rămăsese înzăpezită, iar șoferul se chinuia să scoată mașina de acolo. Îngrijorată că viața unui pacient aflat în salvare ar putea fi pusă în pericol, i-am rugat pe băieți să oprească și să îl ajute pe băiatul care împingea de unul singur la mașină. S-au mobilizat toți, au reușit să scoată salvarea de pe acea porțiune de drum, iar eu am răsuflat ușurată. La un moment dat, în timp ce băieții shimbau impresii, din spatele ambulanței au ieșit două tinere cochete, cu fuste scurte și tocuri, machiate și coafate ca de bal, ce râdeau cu gura până la urechi. În acel moment, șoferul ne-a întrebat:"Hey, păreți super de treabă, nu vreiți să mergeți cu noi în Dumars?Eu, șocată, răspund:"Păi cum, tu nu duci un bolnav la spital, nu alergi pentru a salva viața unui om?????Răspunsul lui?"Nuuu, sunt în timpul liber, mergem să ne distrăm în club". Am rămas șocată. La asta folosesc salvările, să-i transporte pe angajații cheflii la petrecere?Un bolnav așteaptă  o ambulanță câte 40 de minute, iar șoferii merg la distracție?Incredibil

11 comentarii:

  1. Tragică situaţia, e de plâns... TRĂIM ÎN ROMÂNIA!
    În acelaşi cadru s-au întâlnit îngrijorarea şi nesimţirea fată de viaţa semenilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahha, genial. Mai auzisem de o ambulanta care venise de la Tulcea pana la Constanta, ca sa ii aduca peste proaspat unui prieten:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara comentarii! Tragic! Nu stiu daca in alta tara te intalnesti cu astfel de situatii...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am fost unul din baietii care am impins la ambulanta....faceam haz de necaz ca moare pacientul si pe urma dupa ce a iesit din zapada au iesit cele 2 fete care ne-au invitat in club...:| am ramas fara cuvinte,cum sa poti pleca in club cu ambulanta,"doar estem in Romania"

    RăspundețiȘtergere
  5. Incredibil...!!! dar adevarat se vede treaba,in fine,si unde pui ca vorba ta cineva poate moare in acest timp pentru ca salvarea n-a ajuns la timp...:(

    RăspundețiȘtergere
  6. O poveste pe care toţi am trăit-o, probabil.

    Sărbători liniştite şi pline de iubire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar trebui sa ne mai miram de ceva in tara noastra? Eu m-am obisnuit si sincer nu ma mai uimesc de nimic. "Suntem in Romania si asta ne ocupa tot timpul" :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nesimtire curata!
    Eu am vazut doctori care mergeau la piata cu ambulanta...doar Romania e tara tuturor posibilitatilor...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda, nu ma mai mira nimic in lumea asta. Tara arde si baba se piaptana

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce nu postezi numarul de inmatriculare? De cind Salvarea este masina personala?

    RăspundețiȘtergere
  11. Richard, as face asta cu mare drag, insa am fost atat de socata, incat m-am blocat si nu am retinut nr de inmatriculare. M-am uitat la nr ambulantei, insa nu am notat, iar apoi nu mi l-am mai adus aminte. Oricum, nici acum nu imi vine sa cred

    RăspundețiȘtergere