miercuri, 2 decembrie 2009

Domnule Oprescu, imi vreau beculetele inapoooi!!!

Dupa cum ati observat, nu am scris nici macar un cuvant legat de politica pe blog. Nu ca nu m-as pricepe cat de cat, nu ca nu as fi indignata de ceea ce se intampla pe scena politicii romanesti ,dar nu am vrut sa fac presa politica in acest spatiu virtual. In al doilea rand, chiar daca ma veti critica, chiar daca veti spune ca sunt un cetatean rau si ca nu am spirit civic, eu recunosc, NU am fost la vot. Si pentru ca nu am acea stampila pe spatele buletinului, nu m-am simtit indreptatita sa vorbesc despre Geoana, Basescu ori Antonescu. Nu am mers sa votez, deoarece duminica am lucrat.In plus, sectia de votare la care am dreptul sa pun parafa este cea din Berceni,chiar eu nu mai stau acolo, ci doar ai mei. Ma rog, asta nu este deloc o scuza. As fi putut foarte bine sa ma trezesc cu cateva ore mai devreme, sa merg la mama (de care imi este dor, deoarece nu am mai vazut-o de vreo saptamana), insa nu am dat asa mare importanta acestui eveniment. Revenind la subiect. Ziua de vot a trecut, in turul doi a intrat cine nu trebuia de fapt sa intre, iar viata si-a urmat cursul firesc. Sunt o romantica din fire, luna decembrie este cea mai frumoasa perioada a anului pentru mine si ador sa simt spiritul sarbatorilor, al Craciunului. De aceea, de ani buni de zile, obisnuiesc sa imi petrec seara de 1 decembrie plimbandu-ma prin centrul orasului pentru a admira ornamentele luminoase cu care este impodobit Bucurestiul. Fericita nevoie mare ca a venit in sfarsit ziua cea mare, ies marti seara sa vad frumusete de beculete. Surpriza insa. Lipseau cu desavarsire. M-am intors acasa suparata si am intrebat un coleg pe mess de ce capitala nu este plina de lumini viu colorate, in forma de stelute, fulgi de nea, globulete, etc. Raspunsul nu a fost deloc pe placul meu. Colegul mi-a raspuns (mai in gluma, mai in serios) ca beculetele vor fi puse dupa alegeri. Argumentatia?Daca va castiga Geoana alegerile, instalatia va fi rosie, culoarea sa de campanie, iar daca va castiga Basescu, va fi portocalie. Mai in gluma, mai in serios va spun si eu ca nu ma intereseaza mocirla lor politica, dar sa nu se ia de beculetele mele, deoarece ne certam:D. Vreau sa simt spiritul sarbatorilor de iarna, asa ca, domnule Oprescu, imi vreau beculetele inapooooi.

11 comentarii:

  1. Chiar la asemenea aberaţii s-a ajuns? Trist...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh,nu lucrez.sunt inca studenta in anul 2,la ise:)Deocamdata Clujul e mohorat de vremea urata,dar in rest este un oras foarte frumos.Poate intr`o zi,vei ajunge pe aici.Apropo,de unde esti?O zi frumoasa s ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Claudia te invit in parcul amenjat de Piedone (langa Palatul Copiilor) sa vezi cate luminite minunate pot sa zic ca este foarte frumos,am fost cu iubitul meu miercuri seara si chiar ne-am mirat ce priveliste minunata ....si stai linistita ca pana la Craciun vor pune si in centrul capitalei(dar fara zapada parca nu e Craciun) si in legatura cu politica ...nu vreau sa comentez...pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo am auzit k vor da drumul la beculete dupa 5 decembrie...pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Astia fac ca Academia Catavencu: ziar rosu in caz ca iese Geoana, + ziar portocaliu in caz ca iese Baselu:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tatyana, am sa merg pe acasa, de abia astept sa vad beculetele. Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropo, a fost senzationala confruntarea dintre Geoana si Basescu. Nu sunt fana a nici unuia dintre ei, din contra, insa de data asta, Geoana l-a facut cartofi prajiti pe Base

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua!Foarte atragator blogul, am venit neinvitata, dar...
    ...Sper sa nu deranjez, in caz contrar, va rog stergeti commentul.E o invitatie la galeriile online cu tablori semnate de mine.
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/11/a-doua-expozi%C8%9Bie-de-arta-cu-vanzare-online-semnata-mirela-pete-gotic-in-interpretare-proprie/

    P.S Aveti dreptate cu Geoana si Base. Si aratati foarte bine! O seara frumoasa!
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/11/galerie-de-arta-cu-vanzare-online/
    O zi buna si cat mai multe daruri in cizmulite!

    RăspundețiȘtergere
  9. Concurenta dintre cei 2 politicieni a devenit mai mare decat concurenta dintre Steaua-Dinamo. :)) Oricum Craciunul si spiritul lui nu ni-l poate lua nimeni. Noi ne bucuram in continuare de frumoasele sarbatori ce vor veni!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata avem beculete, tre sa-l scoatem pe bebe la plimbare! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. In cta avem din plin, si un bulevard de poveste, iti recomand sa-l vizitezi! Decembrie e cea mai frumoasa luna din an, dupa parerea mea, are ceva special.

    RăspundețiȘtergere