miercuri, 11 noiembrie 2009

Mirajul naturii

Ador această poză. Mi se pare de o frumuseţe ieşită din comun. Deşi programul încărcat m-a împiedicat în ultima vreme să evadez din acest oraş poluat, îmbâcsit de maşini, clădiri şi mulţi oameni, ador natura. Iubesc plimbările în aer liber, în parcuri, drumeţiile pe munte.Îmi încarc bateriile de fiecare dată când mă ascund într-un colţ de ţară parcă uitat de lume, care îţi oferă însă peisaje mirifice, pe care le-ai privi ore în şir. Am găsit această imagine pe blogul unui fotograf, este făcută chiar de el, lucru pentru care îl admir. O privesc într-una şi nu mă mai satur de ea. Contrastul de culori este uluitor, te face să uiţi că eşti în faţa calculatorului şi te trimite cu gândul departe, către un câmp plin cu flori şi copaci cărora tocmai le dau bobocii. Este o minune, nu?Iar fotograful este un adevărat artist.

5 comentarii:

  1. Claudia,vad ca-ti plac mult calatorille,esti invitata mea in TARA OASULUI,e un loc mirific,sunt convinsa ca vei ramine cu multe amintiri de neuitat,iar eu ma voi constitui intr-un bun ghid,mai ales ca am functionat vreme de 20 de ani la Muzeul Satului Osenesc,i-am incantat pe turistii care ne-au pasit pragul cu legendele legate de zona,sper sa te multumeasca si pe tine...
    te pup si te imbratisez! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit Claudia,am venit sa te vad repede si m-ai cucerit pe loc,desi am stat doar citeva minute!ai un blo interesant+dragut,si nu ma mir deloc ca lucrezi intr-o redactie(e vorba de Click?cumva?)Am ales intentionat aceasta postare a ta!imi place poza si mie si ce ai comentat! Sper sa mai vizitezi desi nu avem aceeasi virsta dar te asigur ca am un spirit tinar si multe prietene tinere ca si tine!Te imbratisez si sint onorata ca ai trecut pe la mine!pa,pa

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!In primul rand vreau sa`ti multumesc tare mult pt comentarii.Mi`au facut ziua mai frumoasa.Prin faptul ca mi`ai scris acele lucruri.mi`ai dovedit cine esti,chiar daca nu te cunosc.O persoana intr`adevar minunata!
    Indata ce voi avea timp,iti voi rasfoi blogul pagina cu pagina.Te pup si iti doresc o zi frumoasa,asa cum a fost a mea datorita tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa poza....exista multe peisaje mirifice in fiecare colt al pamantului ...pup

    RăspundețiȘtergere