sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Doar eu cu mine...

Astazi am avut o zi asa cum nu am mai avut de mult. Traiesc intr-o lume agitata, mult prea agitata. O lume in care nu mai ai timp pentru tine, in care alergi contratimp, o lume in care uiti cata placere iti poate provoca o plimbare in parc, un moment de liniste. Astazi am fost doar eu cu mine si mi-a placut enorm de mult. Am stat in casa, nu am iesit deloc afara. Am facut tot ceea ce imi doream de mult timp:am scris, am facut curat in apartament, am spalat, am calcat. Chestii care par banale la prima vedere,  insa pentru mine sunt minunate, deoarece nu am ocazia sa le fac in fiecare zi,  programul meu nu imi permite. M-am trezit, mi-am ales cateva melodii lente care imi plac din calculator, am tras jaluzele, apoi m-am bagat in pat. Nu am adormit, insa am inchis ochii si m-am relaxat, am evadat din lumea asta, am visat cu ochii deschisi...si a fost minunat. Am citit,mi-am pregatit de mancare(nu ca as fi vreo mare bucatareasa), am vazut un film extraordinar. Singura in casa, fara galagia care ma inconjoara zilnic, fara stres, sarcini de implinit, articole de scris. Am fost doar eu cu mine si m-am deconectat total de rutina zilnica. Nu am mai avut de atat de mult o altfel de zi. Am nevoie de un nou inceput, unul mai bun, unul care sa ma faca o persoana mai buna decat cea care am fost in ultimii doi ani. Azi am avut in sfarsit timp sa ma gandesc la mine, la ceea ce imi doresc, la ceea ce este bine pentru mine. A trecut repede aceasta zi, maine reintru in programul meu agitat, in lumea mea nebuna. Insa a fost o zi minunata, de care toti avem nevoie din cand in cand. O zi doar eu cu mine, pentru mine.....

6 comentarii:

  1. Simt si eu la fel uneori Claudia!e asa bine sa fii numai tu cu tine!
    Sa faci acasa lucruri de rutina:spalat,calcat,curatenie,mincare(o placere pt.mine!nu ride!asta sint eu!si mai ales sa navighez mult,mult!un prieten drag pt.mine netul(desi sint mare nestiutoare)dar acel putin de tot il stiu!si-mi face asa bine!
    imi place acasa la mine ca e pace,liniste,verde si 2 catei pe care ii ador eu si fam. mea!(-1)
    Desi nu pot fara oamenii din jur,imi place sa socializez sa conversez sa intru in contact cu oameni buni,veseli care emana energii pozitive,cu OAMENI in general dar acasa e acasa si e ceva drag pt.mine!Claudia iti doresc totusi o saptamina usoara fara nebunii mari sau mici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult! Nu o sa renuntam, doar dragostea trece peste orice,nu? Apropo, am observat ca melodia ta preferata este si a noastra. Ce tare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Munca pentru mine inseamna uneori foarte mult stressss si uneori ne trebuie o zi destinata numai pentru noi o zi in care sa facem diferite activitati pe care le dorim sa le facem dar timpu trece repede si nu le mai putem face .pt mine o zi de relaxare inseamna sa fac ce doresc yo:sa fac prajituri,sa ma uit la un film nou de comedie,sa ascult muzica....poop clau

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ce iti doresti?! Dk nu-s indiscret?! agitatia din jur, oamenii cu care interactionam, momentele de tristete sau bucurie, redau un calendar mult prea plin! Poti pune pauza cand vrei tu! Sa iesi din lumea sarcinilor si a oboselii! Desi pare greu,de tine depinde, doar sa spui stop, am nevoie de liniste! Drumul spre casa se poate face prin parc, un mic ocol,nu strica,dar incarca baterii, un film bun inainte de somn te poate amuza,asta daca somnul nu se iveste mai devreme, iar statul in pat pana seara, uneori e un lux ce nu ni-l permitem!

    RăspundețiȘtergere
  5. MICILE PLACERI DAU GUST VIETII. UNEORI E BINE SA FIM EGOISTI SI SA LASAM DEOPARTE GRIJA PENTRU PERSOANE CARE NE APRECIAZA MAI MULT SAU MAI PUTIN.

    RăspundețiȘtergere
  6. intotdeauna exista un nou inceput pentru orice, cel pe care il vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere