duminică, 15 noiembrie 2009

Care sunt noile tehnici de agățat?

Astăzi, în timp ce veneam spre serviciu cu mijloacele de transport in comun(promit că până în vara anului viitor voi fi șoferiță), m-am nimerit lângă doi băieți de vreo 18-19 ani. Au vorbit întâi despre politică, au râs de "Băselu", l-au făcut slugă pe Geoană și au spus clar și răspicat că îl vor președinte pe Becali,"ca să închidă celelalte cluburi si sa nu mai aibă Steaua nici o rivală, iar toți românii să iubescă doar această echipă". Recunosc, m-a pufnit râsul, mi s-a părut senzațional felul în care gândesc doi băieți considerați majori de statul român. Am vrut să intervin în discuția lor și să le explic faptul că Steaua ar juca contra rezervelor propriei echipe dacă celelalte cluburi de fotbal ar fi nimicite. Nu că acest lucru ar fi vreodată posibil. Nu i-am întrerupt, deoarece m-am gândit că se vor rușina și, astfel, nu voi mai avea prilejul de a mă delecta cu minunatele lor discuții. Bine am făcut, pentru că ceea ce a urmat a fost foarte interesant. Băieții au început apoi să vorbească despre fete și despre cum să le agăți. Mi-au captat atenția cu totul atunci când fiecare spunea care sunt noile metode de agățat. Hmmm, adică s-au schimbat cele vechi?Nu mai funcționează: "ce faci păpușă?", "scumpo, cât e ceasul?". Nu vreau să spun că eu nu sunt niciodată agățată, nu sunt o ipocrită. Însă, de cele mai multe ori, ascult muzică la căști și nu aud. Aștept să îmi lăsați comentarii și să îmi spuneți care sunt cele mai noi metode de agățat. Hai să vedem care este cea mai ingenioasă replică de agățat. Fetelor, care este cea mai interesantă metodă cu care cineva a încercat să vă atragă atenția?

32 de comentarii:

  1. hmm metode de agatat ...m-ai pus pe ganduri in ziua de baieti sunt mai directi "esti ft draguta un id de mess sau cel mai convenabil un nr de tel" sau "buna te cheama izabela ai fost aseara in club cu adina nu??" si daca raspunsul este "ma confunzi" baiatul insista "aaaaa scuze te-am confundat ...dar un nr de tel sa ne cunoastem mai bn sa iesim la o cafea".....mi s-a mai intamplat intr-o zi in masina eram imbracata in roz...2 baieti in spate ""wow imi place rozul la innebunie ...mai ales fetel imbracate in roz...sunt topit"....cam astea sunt mtedodele care le aud eu zi de zi ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi tehnici?! Am cam ramas in urma, la mda e hi5,facebook, sau ne combinam la cartela?! Ma amuza faza! Plimbarile in parc s-au dus, floarea de la prima intalnire s-a evaporat, iar rabdare nu mai exista! Secolul vitezei nu?! Iar noi tinem pasul, daca ma saruta la prima intalnire?! 90 la suta sanse sa o faca! In pat dupa 3 zile?! Poate....! Si nici nu conteaza, cat timp cat e reciproc! Iti multumesc pentru comentariu, iar legat de intrebare:"Oare chiar exista oameni care sa simta atat de profund, de real?Mai exista astfel de persoane?" Inca exista,dar nu stiu pentru cat timp,realitatea modifica orice urma din persoana de azi,si cu cat ceasul ticaie, lasam in urma omul profund! Imi place sa simt,dar in acelasi timp nu-mi place sa sufar! O mica alegere,dar nu o sa traiesc o viata cu frica,doar ca sa ma feresc! Iar real?! 2 maini, ce apasa tastele rigide, si o minte complexa! Deci da! cat se poate de real! Glumesc! De ce nu ar exista,si ca noi multi altii! Dar putin recunosc!Ne mai auzim...spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, pai... ne lasi asa in coada de peste? Exact cand sa ma amuz si eu pe absurditatile pustilor nu ne dezvalui nimic? Se vede ca esti reporter, dai totul cu taraita, sa cumpere omul si numarul din ziua urmatoare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena ma numesc,sincera sa fiu si eu am avut astazi parte cam de aceiasi discutie in autobuzul 368 care duce inspre Drumul Taberei,erau o "ceata" de tinerei,incadrati cam in aceiasi categorie de varsta pe care o mentionai tu,era unul printre ei care era mai "stilat" se credea un fel de Guru' al lor si le povestea cu o superioritate vizibila despe planurile lui de viitor,ca si cum nefiind de ajuns in timp ce le povestea el despre ideile lui,imi mai dadea cate o ochiada sa vada daca dau atentie vis-a-vis de ce spune el.Ma uitam cu coada ochiului,si tacticos imi facea cu ochiul in timp ce era cu mainile incrucisate,nu de alta,ci ca sa-si prezinte frumusete de inele ce le avea pe degete,bineinteles ca nu i-am dat atentie,am coborat ramanand putin marcata de teribilismul lui....
    Si ca o metoda de agatat,eu artista fiind,intrebarea cea mai frecventa pe care o aud este,ce inaltime ai???aaaa e bine poate te bag in spectacolul,emisiunea,showul cutare...(ne vedem la o cafea maine si mai stabilim)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Claudia:Te invit la mine sa ridici un premiu pentru tine si sa te prinzi intr-un joculet!
    O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandru, din pacate, tot mai putini baieti folosesc metodele pe care tu le enumeri mai sus. Astazi, premiza barbatilor este : "Nu conteaza cati ani are sau ce este de capul ei, nici macar cum arata. Daca este vie, poate fi trecuta in palmares". Nu le mai arde de flori, plimbari in parc, etc. De aia intrebam dak tot ceea ce ai scris pe blogul tau este adevarat. Rar gasesti persoane care sa mai gandeasca asa

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena, ma bucur sa observ ca ai devenit cititoare a blogului meu. Sper ca iti place ceea ce ai gasit aici si o sa intri de fiecare data cand iti face placere. Am avut si eu neplacerea sa dau peste astfel de tipi in mijloacele de transport in comun. Ori mi s-a intamplat sa fiu agata de un cretin cu o masina luxoasa, care a considerat ca daca are un automobil de fite, ma va impresiona. Din pacate, aceasta este lumea in care traim

    RăspundețiȘtergere
  8. Standarul tehnicilor de agatat e din ce in ce mai scazut pentru ca si calitatea femeilor care se lasa astfel agatate e din ce in ce mai scazuta. De ce sa pui efort in ceva ce poti obtine usor? Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Singura ta vina e ca ai avut norcul sa fii o fata frumoasa. Pe langa asta, si desteapta. Cu siguranta, nu sunt putin cei care si-ar dori o astfel de persoana langa ei. Cunoscandu-te foarte bine, stiu ca pe tine te lasa indiferenta toate aceste incercari a unor diversi de a te cuceri. Esti genul de persoana care atunci cand iubeste, nimic nu o intereseaza, Ma bucur ca te-am cunoscut si am fost si colege. Te iubesc mult, Claudita mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt mandra ca fosta mea sefa are o asemenea parere despre mine. Si eu te iubesc si iti multumesc mult pt tot. Si sper sa va vad pe tine si pe bebe cat mai curand, nu te-am mai vazut de un an de zile

    RăspundețiȘtergere
  11. Cea mai buna replica de aghatat din toate timpurile a fost si va fi... " Buna,cum te cheama?"


    app daca tot sunt aici.. vrei sa facem schimb de linkuri ..adaugama in lista ta de bloguri si trimite un mesaj la una din posturile mele cu adresa ta sa te adaug si io...o seara buna :)

    blogu meu-->

    http://seducatori.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce ma intriga e ca tu consideri ca baietii respectivi de 18-19 ani nu ar avea voie sa discute de politica. Sau de soarta tarii. Trecand peste lipsa de logica intalnita deseori, trebuie sa accepti situatia asa cum este: au drept sa voteze, si in general e mai bine sa ai o opinie. Fie ca ea zice sa pui stampila pe Becali, Vadim, Geoana, sau care o mai fi.
    Acum, ca sa fiu si mai pe subiect (agatat), trebuie sa recunosc ca sunt mic, si ca nu am folosit in viata mea replici gen "cat e ceasul?". Sau daca stau bine sa ma gandesc, nu am agatat in viata mea :)). Cea mai tupeista replica (in ton cu ce e mai sus) a mea a fost "Hai pe seara la un film".
    Si cu asta inchei, ca ma fac de ras.

    RăspundețiȘtergere
  13. SINCER EU TANJESC DUPA METODELE DE AGATAT DESPRE CARE IMI POVESTEA TATAL MEU CA LE FOLOSEA EL SI GASCA LUI PE VREMURI.DAR PACAT CA BAIETII DIN ZIUA DE AZI SUNT PREA "SMECHERI" PENTRU A OFERI O FLOARE SAU A LANSA O INVITATIE IN PARC. PT. A CUCERI ADOLESCENTELE DIN ZILELE NOASTRE CONTEAZA CEL MAI MULT CERCEII PLASATI IN DIVERSE PARTI ALE CORPULUI SAU BMW-UL DIN FATA BLOCULUI. PACAT...

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutare,ti-am trimis o invitatie pe adresa balanclaudia@yahoo.com pentru a fi si tu autor pe 100ro.blogspot.com,as fi incantat daca te-ai alatura initiativei noastre.Bafta,si te asteptam

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc din suflet !
    Si mie imi place blogul tau si mai mult imi place faptul ca lucrezi in presa . Jurnalismul este un recent vis al meu si sper sa mi-l indeplinesc intr-o zi .
    Acum raspunzand la intrebarea ta , nu stiu care sunt cele mai noi tehnici de agatat , ma lasa rece toata treaba asta , prefer ceva care sa vina de la sine , natural .
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ha ha bun..ca sa completez si eu in lista tehnicilor de agatzat mi-am adus aminte de vechile ture de Magheru unde toti cocalarii isi afiseaza ultimele achizitii si anume mashinile. Daca vrei sa inveti noi trucuri de "bagare in seama" acolo e cel mai potrivit loc. Totul se intampla din mashina...fara..n-ai nici un farmec. Urmariri, intreceri, biletele aruncate in mashina, comunicare prin hartii postate pe geam, ba chiar cererea unui numar de telefon cu un mobil de jucarie! Cand e vorba de mashini si femei, barbatii astia sunt inventivi domne' !!

    RăspundețiȘtergere
  17. Jalnice,caraghioase,penibile! Cam asa sunt din punctul meu de vedere noile tehnici de agatat... Unde sunt barbatii care printr-un singur gest te tine treaza toata noaptea, unde sunt barbatii care te cuceresc fara sa scoata o vorba si nu cu replici de 2 lei... Cu riscul de a supara pe cineva, trebuie sa recunosc ca sotul meu este unic! IL ADOR si ma rog la Dumnezeu in fiecare zi sa nu semene cu mine ci cu el copilul cel port in pantec! Doar asa se mai naste unul ca el... SOTUL MEU DRAG, TE IUBESC SI TE RESPECT!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mire, tu chiar esti un om NOROCOS, ai un sot extraordinar. dak toata lumea ar iubi, respecta, dak toti barbatii ai fi ca el, nici o femeie nu ar mai suferi. Sper sa gasesc candva un barbat macar asemanator cu Dany. Sa imi dai si mie putin din norocul tau, scumpa mea.Va iubesc pe tine, pe bebe si pe Dany, voi sunteti o parte din familia mea. Apropo de agatat. mai tii minte cand am mers la restaurant sa papam pizza aia buna, iar 2 tipi a trimis o femeie cu flori la noi?Aia au fost eleganti, i-am refuzat si au inteleg, nu au insistat.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mai stiu baietii din ziua de azi sa agate o femeie? Am impresia ca generatia noua ataca prin mesajul: "Auzi, vrei sa ne ...? Da sau nu?". Generatia noua nu prea mai stie sa comunice, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  20. Mah, de agatat eu nu am mai agatat de foarte multa vreme. Totusi, cred ca o chestie amuzanta a fost acum mult timp intr-un club.
    ma dusesem acolo sa caut pe cineva, si nu mai aveam nici credit, era si tarziu... nu gaseam persoana respectiva. facusem 15000 de ture de club, eram plin de spume, si la un moment dat vad cum 2 tipe chicotau pe langa mine, nu le-am bagat in seama k eram prea nervos. Am trecut mai departe... am mai dat o tura de club... si cand sa trec iar pe langa ele, una
    o impinge pe cealalta in mine... Norocul ei ca am fost pe faza si am prins-o, altfel trecea pe langa mine. oricum... am prins-o, redresat-o, m-am aplecat la urechea ei si i-am spus: bai, imi cer mii de scuze dar azi sunt mult prea nervos ca sa pot spune ceva frumos sa te dau pe spate... hai sa facem altceva, lasa-mi numarul tau de telefon, si iti promit ca te "vrajesc" maine, suna bine? mi-a zambit, mi-a spus cum o cheama, si, zis si facut... mi-a lasat numarul ei de tel, am sunat-o a doua zi ne-am intalnit... si a fost amuzant. :)
    Nu stiu, cred ca cel mai usor mod de a "agata" o tipa este sa fii spontan, sa o faci sa zambeasca... daca ai reusit asta, esti bestial! Si posibil sa iasa mult mai mult decat o simpla intalnire! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Dani, multumesc pentru comentariu. Imi pare rau ca nu mai suntem colegi, nu mai are cine sa imi faca poze:(((((. Am asteptat ceva timp acest comentariu, crede-ma ca mi l-am dorit. Tu esti prin excelenta un zapacit, ai mereu parte de experiente ciudate, motiv pentru care eram curioasa sa iti stiu punctul de vedere.Daca ar fi sa scriu ceva care sa te caracterizeze, postarea s-ar numi: "10 metode de a afla secrete colegelor". Bine, la tine a fost cu totul intamplator sa iti vari nasucul in telefonul meu mobil in timp ce eu scriam un mesaj, insa poti da lectii la capitolul asta:)). Apropo, multumesc pentru pozele de pe blog, 50% sunt facute de tine. Adik cele frumoase:D

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) Zici tu ca a fost intamplator... daca te maninca un fund sa scrii mesaje pe langa mine... :)) Eu sunt curios de fel... asa k te scarpin!! :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce smecher esti. Iar eu aproape te-am crezut ca ochii tai au ajuns intamplator asupra ecranului telefonului meu.Acum recunosti, doar te afli la mii de kilometri de mine. Crede-ma, simt ca esti departe. De cand ai plecat nu am mai facut nici o poza decenta.Dar mai bine le-ai povesti cititorilor acestui blog cum incercau sa te agate fetele care veneau sa pozeze pt ziar?Zici ca aveai miere pe tine. Dar stiu, tu erai fideluta, aveai iubita

    RăspundețiȘtergere
  24. :)) hai mah, ma faci sa ma rusinez pe aici... n-au fost multe... 2-3, 10 maxim :)) dar da, intradevar eram fidel. Trebuie sa recunosc ca daca mai aveam 17-18 ani probabil as fii vrut sa le iau in grupuri aks. Dar sincer, aventurile de o noapte, sau relatiile de cateva saptamani, pe mine nu ma mai satisfac cu nimic. Am avut parte de experiente de genul, cu galeata. Ce pot sa spun, o iubeam, si o iubesc in continuare pe fetita asta! Si desi a trecut un an si mai mult de jumatate, inca sunt indragostit lulea de ea, inca sunt entuziasmat la gandul de a o vedea... inca simt nu-mi lispeste nimic inafara de ea insasi!!... (deh, daca m-a mancat in cur sa plec din tara...) Da! Stiu! Aveam o imagine de fustangiu pe acolo prin redactie (dezavantajul de a stii sa vorbesti cu o femeie). Dar aparentele mai si inseala!! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Plecam la mare cu un prieten... si intr-o statie stateam pe geam cu amicul... la un moment dat trece o tipa cu un catel care intr-adevar era dragutz... (dragutza si tipa)... si se baga baiatul in seama cu "ia uite bah ce caine mishto... bah ce frumos e"... tipa: mersi! tipul: da' cum il cheama? ce rasa e? tipa: X (nu mai stiu cum il chema pe caine k eu eram pe jos de ras)... tipul: auzi dar ce numar de telefon are ? Tipa a inceput sa rada si, intamplator, s-a urcat in vagonul nostru. Amicul meu s-a dus sa faca cunostinta cu fata, s-a intors dupa vreo 10 min, terminat de ras. Eu curios si pus pe sotii.... "bah,cum ai reusit mah sa agati cu replica asta... numai tie tzi se poate intampla asa ceva!!!... asta nu mai putea de ras, dar nu zicea nimik... Pana ala urma il trag la o parte si
    il intreb: ia zi mah... care e faza cu tipa ?
    la care el(terminat de ras): bah lasa-ma in in pace... are 14 ani!!... e venita cu masa, cu tacsu' si cu o matusa!!

    RăspundețiȘtergere
  26. vezi?!... daca o faci sa zambeasca... ai reusit deja...chit ca are 14 ani sau 41. :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Metodele de agatat mai vechi exista si acum, doar ca sunt folosite din ce in ce mai rar. In primul rand aceste tehnici depind foarte mult de cel care le foloseste,de felul lui de a fi, de cat de romantic e, de sensibil si de interesat de tine. Apoi, depind si de persoana careia ii sunt adresate: baietii ar trebui sa-si dea seama ce fel de fata vor sa agate si sa stie ce fel de replici sa foloseasca in functie de fata si de imprejurarea in care se afla (de ex n-ai sa agati o fata finuta, inteligenta cu o replica precum "buna, scumpo dansezi?" ci mai degraba cu una demodata cum ar spune multi, dar care cu siguranta are mai mare efect "imi acordati acest dans?" exact cum spuneam depinde de situatie. Un al treilea factor care consider ca influenteaza acest tip de relatii sociale este mediul social, fie el cel imediat apropiat (familia: comportamentul parintilor) sau cel mai indepartat (la scoala, la facultate: comportamentul prietenilor sau asa zis-ul anturaj).

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna, din nou! In primul rand as vrea sa mentionez ca nu era vorba de faptul ca el m-a inselat, pt ca stiu ca nu a facut asta si nu o va face niciodata; prin "Sper sa nu ma fi inselat din nou" ma refeream la mine, sa nu ma fi inselat din nou in anumite privinte.
    Am citit ultimele tale postari si mi se pare ca de fiecare data pui punctul pe "i". Cu siguranta voi citi in continuare. Multumim pentru gandurile bune si la fel iti dorim si noi. Este neplacut sa suferi insa fara asta totul ar fi monoton,nu? Si noi speram sa ne cunoastem intr-o zi pentru ca am observat ca esti o fire deschisa, la fel ca noi!
    Mult succes in continuare! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Sorin

    Toate tehnicile enumerate mai sus mai mult sau mai putin agreate de unele persoane sunt destinate unui public foarte variat in functie de mentalitate si perceptia despre viata a fiecarui individ in parte,, cat despre tehnicile asa zise mai de moda vechee,, o floare la prima intalnire, o cina romantica , etcc.. sunt considerate depasite si luate in ras de o multime de fete care prefera o abordare directa cu tot felu de intrebari fara sens si mai ales daca ai masina estyy taree!! acuma nu poti sa bagi in aceasta categorie pe toate fetele ,, dar majoritatea asa sunt, pe principiul masina,bani,casa... cat despre el daca este dragutz sau inteligent prea putin ..in actuala criza economica se fac multe sacrificii pntru bunastare in defavoarea a ceea ce iti doresti cel mai mult.
    Am vazut multe cazuri de vrajeli ieftine si lipsite de substanta care aveau un succes ,.. fara sa imi explic cum poate o fata reactiona la acea conersatie de 2 lei.. nu sunt nici eu guru sau expert in conversatii dar iti dai seama de anumite lucruri pe care le vezi in jurul tau.

    RăspundețiȘtergere
  30. FaceBook, blog, mess, twiter (sau cum s-o scrie). Agatatul s-a mutat online. De ce? Pentru ca e usor sa dai copy-paste la acelasi text la toate potentialele.

    RăspundețiȘtergere
  31. BuNa.HaI Sa FiM sErIoSi FrAtIloR!sA CaM tErMiNaT cU rEpLiCiLe aStEa dE aGaTaT....pReA mUlTa VoRbArIe..............sI oRiCuM Sa FiM sErioSi,Nu mAi SuNtEm cOpIi...SeCoNdO Me.......DaK EsTi DrAgUtZ sI sTii sA zAmBeStI,fiI sInCeR ...sI ToTu e Ok PrEa MuLtA VrAjEaLa Nu iTi tReBe...DeGeAbA iI aRuNcI Cu pRaStIa O rEpLiK dIn AiA lUaTa dE pE NeT La InCePuT,DuPa cArE...... GaTa...StIi DefApT AsTa E FaTzA MeA

    RăspundețiȘtergere
  32. Costin ma numesc si am 26 ani si nu stiu cum sa intru in vorba cu o fata(nu stiu sa agat)te rog sa ma ajuti...multumesc

    RăspundețiȘtergere