marți, 24 noiembrie 2009

De ce aş lua balsamul de rufe la teatru???

Am văzut de curând o reclamă la balsamul de rufe Perwoll şi am rămas puţin contrariată. În spotul publicitar,acţiunea se petrece într-o sală de spectacol, acolo unde, câţiva bărbaţi îşi arătau calităţile de dansatori profesionşti, dar şi cele fizice(ce-i drept, demne de invidiat). Într-o clipă, acţiunea se mută către două domnişoare din public, ambele iubite ale dansatorilor, care vorbeau despre culoarea intensă a costumelor negre purtate de partenerii lor de viaţă. La un moment dat, una dintre ele scoate o sticlă de balsam de rufe din geantă, arătândui-o cu mândrie prietenei sale. Am înţeles ideea reclamei, mi-am dat seama că Perwoll menţine vie culoarea neagră a rufelor, însă nu am înţeles cum de avea tipa aceea balsamul în geantă, la un SPECTACOL. Ideea de a asocia balsamul de rufe cu câţiva bărbaţi frumoşi, care dansează lasciv este o idee bună, mai ales că reclama este urmărită cu atenţie de femei. Însă faza cu tipa care scoate sticla de Perwoll în sala de spectacol, nu am înţeles-o câtuşi de puţin. Voi luaţi sticla de balsam cu voi, atunci când mergeţi la un film, o piesă de teatru?Întradevăr, îmi ţin parfumul în geantă, deodorantul, câteva farduri, însă BALSAMUL, nuuuuu.

Iata minunatia de reclama:
http://www.youtube.com/watch?v=hbsMBw_RAxs

7 comentarii:

  1. In urmatoarea reclama vor aduce si masina de spalat la teatru! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi se intampla destul de des sa am la mine cand merg la film si niste sampon, si balsam, si eventual si o sticla de Domestos. Nu se stie niciodata cand mi se propune o reclama-pe-loc:))

    RăspundețiȘtergere
  3. FFFFFFFFF TARE!
    LE MAI TREBUIA UN BONUX SI PE "DOAMNA MARIA" SI TABLOUL ERA COMPLET.

    RăspundețiȘtergere
  4. DESCHIDEM LA TEATRU O SPALATORIE CA TOT E CRIZA...SI PE VREMURILE ASTEA MERGE ORICE COMBINATIE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrei are dreptate, motiv pentru care, de acum incolo, voi avea mereu in geanta un Mr Proper. Nu stii cum ma vede cineva si ma roaga sa fiu protagonista unei reclame:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Clau, mai tii minte cand ti s-a propus sa joci intr-o reclama la paine?trebuia sa fi o mamica sexy. Cred ca ti s-ar fi potrivit de minune acel rol, nu stiu de ce nu s-a mai finalizat acea idee

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo, lume noua pe blogul meu. Da, bineinteles ca imi aduc aminte, insa nu era o reclama la paine, ci la faina. Si trebuia sa fiu sexy la modul ca as fi avut doi copilasi, iar eu totusi eram tanara, moderna. Ideea nu era sa apar doar in sort de bucatarie pe acolo. De ce nu s-a mai finalizat?Hmmm, habar nu am, trebuie sa il intrebam pe Claudiu.

    RăspundețiȘtergere