joi, 26 noiembrie 2009

Teo Trandafir-fascinaţie pe micul ecran şi dincolo de el

În ultima vreme am interacţionat cu o mulţime de oameni minunaţi, iar unul dintre ei este Teo Trandafir. Nu este cazul să v-o mai prezint, vorbim totuşi de cea mai bună moderatoare de emisiuni de divertisment din România. Am colaborat într-o oarecare măsură cu ea în ultimii patru ani(de când sunt jurnalist), dar nu am legat o relaţie de prietenie. Însă,de aproape 3 saptamani am privilegiul să o am profesoară (la Şcoala de Televiziune, promit că am să scriu şi despre asta) şi vă spun cu mâna pe inimă că am descoperit în ea o categorie de oameni cu care eu nu am mai intrat in contact, cea a oamenilor care pur şi simplu te FASCINEAZĂ.Ador să o ascult povestind, sunt numai ochi şi urechi atunci când vorbeşte şi îmi place să-i adresez o sumedenie de întrebări, deoarece sunt o multime de lucruri pe care le poţi învăţa de la ea. Nu ştiu cum, însă femeia aceasta minunată reuşeşte să capteze atenţia tuturor, prin simpla sa prezenţă. Te fascinează chiar şi atunci când nu spune nimic, doar zâmbeşte, când doar te priveşte. Am găsit în ea o calitate umană rar întâlnită, ce se numeste nobleţe sufletească.Teo emană veselie, frumuseţe interioară, tandreţe, bunătate, inteligenţă.Este o dovada vie că fidelitatea eterna există, că o prietenie adevărată trece prin orice greutate, dar şi că, de-a lungul vieţii, poţi primi zeci de lovituri, dacă eşti puternic, te ridici de fiecare dată. Vă vorbeam de fidelitate, deoarece Teo lucrează cu aceeaşi echipă de mai bine de 10 ani. Oriunde a mers, echipa sa a urmat-o necondiţionat, fără a se gândi ce lasă în urmă. I-au acordat încredere deplină şi au ştiut că ea va avea grijă ca fiecăruia să le fie bine. Ca şi ei, eu am gasit în Teo un  model de profesionalism desăvârşit, însă, mai presus de toate, am descoperit un om senzaţional, fascinant, o femeie ADEVARATĂ.
O admir din tot sufletul pentru simplul fapt că a înfiat un copil, o fetiţă care va împlini anul viitor şase ani. Sunt o mulţime de femei care nu pot face copii, însa mult prea puţine care au curaj să faca un asemenea pas.


Teo si co-prezentatorul ei la emisiunea care va fi difuzata de Revelion. Despre Teo, Valentin Butnaru si Scoala de Televiziune am sa va povestesc pe larg cat de curand

4 comentarii:

  1. Mai sus a fost varianta lunga a postului. Varianta ceva mai scurta este "Am cunoscut-o pe Teo, si e absolut geniala". Eu asa zic:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu la spusele colegilor mei. Teo te iubim!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mereu mi-au placut emisiunile prezentate de Teo Trandafir....intotdeauna pline de divertisment...Teo este din cate am observat eu o femeie blanda,mereu zambitoare dar mai ales imi place ft mult,o ador pe fetita ei o scumpica fok...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tari orele cu Teo... Ma bucur ca am reusit sa o cunosc...KEEP IT UP TEACH!!!

    RăspundețiȘtergere