sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Darul de a da viata

Ma bucur ca pot(in sfarsit) sa împart cu voi o veste care mi-a adus multă bucurie: voi fi matuşă. Nu, cea care a rămas însărcinată nu este iubita fratelui meu(slavă Domnului, are doar 17 ani), ci prietena mea, Mirela. De fapt,are aproape 4 luni de sarcină, însă nu m-a lăsat până acum să postez. Ştiu cât de mult îşi dorea un copil şi m-am bucurat din tot sufletul atunci când mi-a dat vestea cea mare(de fapt, am plans o oră de fericire). Acest bebeluş nu va însemna puiul prietenei mele cele mai bune, ci nepotul meu, parte din mine şi din familia mea. Deja nu mă mai pot gândi la Mirela ca la o singură persoană, acum sunt doi. Cum o alint eu, 2 în 1. De cand am aflat, sunt tot timpul curioasa ce simte, ce schimbari se produc in corpul ei, daca se schimba ceva in modul de gândire. Sunt curioasă, mi se pare un adevărat miracol să dai naştere unui suflet, mă fascinează ideea că o viaţă creşte în pântecele unei femei. M-ua emoţionat enorm lacrimile de fericire ale soţului prietenei mele, bucuria cu care acest copil a fost primit de către el şi familia lui. Cât de minunată este viaţa. Eu şi Mire am trecut prin atâtea împreună, am râs şi am plâns, am fost mereu împreună la bine şi la rău. O admir din tot sufletul pentru curajul său. La doar 23 de ani are o carieră frumoasă, un soţ minunat şi este pregătită să devină mămică. Îl iubesc enorm pe bebe şi de abia aştept să treacă aceste cinci luni, să l văd, să îl ţin în braţe, să îl acopăr cu tandreţe, cu multa căldură sufletească. Vă iubesc mult pe toţi trei!!!!




















Graviduta mea superbă, la patru luni. Soţul ei ii spune zilnic că este din ce în ce mai frumoasă şi mai sexy

8 comentarii:

  1. NOI, FEMEILE AVEM ACEASTA PUTERE DE A INFAPTUI UN MIRACOL IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI, MIRACOL CE SE INTAMPLA IN FIECARE ZI SUB PRIVIRILE NOASTRE...
    PRIETENA TA SI SOTUL EI SUNT CEL MAI BUN EXEMPLU CA O CASNICIE NU POATE DAINUI DECAT PRIN DRAGOSTE RECIPROCA SI RESPECT,EU II ADMIR ENORM SI MI-AS DORI CA SI IN VIATA TA SA INFLOREASCA IN CURAND O ASTFEL DE DRAGOSTE.
    CAT DESPRE BEBE, EL ESTE FRUCTUL IUBIRII PARINTILOR LUI SI CEL CE INCHEAGA O FAMILIE MODEL,STALPUL VIETII SOCIALE.
    SA FIE INTR-UN CEAS BUN!

    RăspundețiȘtergere
  2. Marius Dragomirescu21 noiembrie 2009 la 13:53

    Draga Claudia, este pentru prima oara cand adaug un comentariu scris pe blogul tau, fapt care ma face sa ma simt onorat. Tinand cont de modul furtunos in care "ne-am cunoscut" m-am simtit obligat moral sa scriu,aici...la tine acasa. Mi-au placut mult randurile tale si m-au emotionat suficient de mult incat sa nu raman indiferent la sentimentele tale afisate aici, prin scris. Claudia, desi NU te cunosc personal (sper ca macar acum sa nu mai ai dubii !!)nutresc ferma convingere ca esti un OM plin de sentimente frumoase si tot convins sunt ca vei avea propia-ti familie frumoasa! Cat despre mesajul frumos al "Darul de a da viata" am descoperit adevarata fata nu numai a jurnalistului, dar si a omului Claudia Balan.
    Cu drag si prietenie , Marius

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima poza cu burtica... Tati e tare mandru... a aflat de ziua lui ca va fi tatic... Ce cadou mai frumos decat asta poti primi?! Apropo, voi naste aproape de ziua mea... Dumnezeu chiar ne iubeste, iar Clau este maimutica mea draga (asa ii spun DOAR eu!:))), pe care o ador! Matusica,te iubim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi e asa dor de voi, imi e dor sa te pup sa te pup pe burtica, sa vorbesc cu nepotelul meu. Sper sa va vad saptamana asta, va iubesc enorm

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cand va ganditi ca un barbat v-a facut asa unite...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu cine esti, Anonim.Probabil Pisica sau albinuta (Mirela, stieeee). Cert este ca nu un barbat ne-a facut sa fim atat de unite, ci el a incercat sa ne desparta si, in felul acesta, ne-a facut sa ne dam seama cat de importanta este una pentru cealalta. a nu se intelege ca ne-am certat vreodata pe vreun barbat sau ceva de genul. Pur si simplu ne-am cunoscut prin intermediul unei cunostinte comune, careia nu i-a convenit prietenia noastra. Inca ceva....Nimeni si nimic nu este mai puternic decat prietena mea si a Mirelei, este ceva pur si simplu indestructibil, chiar daca unora nu le convine asta

    RăspundețiȘtergere
  7. Marius, chiar daca ne-am certat noi, am descoperit in tine un om de CALITATE.Multumesc ca imi citesti blogul, sper sa iti placa

    RăspundețiȘtergere
  8. Am lipsit un pic si vad ca isi fac "anonimii" prezenta... Tocmai pt ca esti anonim,te ignor! Mie imi place sa discut cu oamneni inteligenti si cu personalitatea. Clau nu te obosi,atat poate...

    RăspundețiȘtergere