vineri, 23 octombrie 2009

„TRIBUTE” by Marius Kalmar

Joi seară am fost la deschiderea clubului lui Marius Kalmar, situat pe Calea Victoriei. Un loc frumos, spaţios, aerisit, unde craii de Dorobanţi nu au ce căuta, deoarece în acest loc nu vei găsi cu siguranţă piţipoance îmbrăcate din magazinele de fiţe din Milano, pe banii primiţi pentru o noapte în compania vreunui domn de vârsta bunicului meu. „TRIBUTE” este un loc în care cuvântul de ordine este rafinament, atmosferă deosebită, muzică de calitate. De ce să nu recunosc, m-a impresionat. Atunci când mi s-a spus că trebuie să merg la deschiderea clubului lui Kalmar, mi-am imaginat ceva gen Fratelli:un loc îmbâcsit de fum, de dansatoare dezbrăcate şi cocoţate pe bară, plin ochi de barbaţi şi femei veniţi să agaţe. M-am înşelat. Acest loc este ALTFEL. Il recomand tuturor cu căldură,este minunat. Cât despre Marius şi Adela...şi ei au reuşit să mă impresioneze. Frumoşi, modeşti. Am stat puţin de vorbă cu Kalmar şi mi-am dat seama că este un om extraordinar, credincios, crede cu tărie în insituţia familiei şi o iubeşte la nebunie pe Adela. Prevăd o nuntă la anul:D. Aşa cuplu mai rar, îi felicit.

Un comentariu:

  1. Mai facut curioasa cu acest club TRIBUTE cred k o sa ma duc cu colegele de facultate mai ales k ai specificat ca este un loc linistit si are o atmosfera deosebita...pentru ca majoritatea cluburilor gasesti numai pitzipoance si baieti ft fitzosi....poop clau

    RăspundețiȘtergere