luni, 19 octombrie 2009

Sunt o uitucă..

Nu ştiu ce am, dar zilele acestea am fost un adevarat dezastru. După ce mi-am ars mâna în timp ce călcam o cămaşă, vineri mi-am uitat cheile de la casă la muncă. Mi-am dat seama de acest aspect în faţa blocului. Nu era decât 1 noaptea. M-am urcat frumos în taxi şi m-am întors tocmai în Pipera după chei. Am ajuns din nou în faţa blocului, însă mi-am dat seama că, de acestă dată, îmi uitasem portofelul la muncă(nu mă întrebaţi cum, nu ştiu). I-am lăsat taximetristului legitimaţia de presă, iar a doua zi şi-a recuperat banii. Sâmbătă, prietenul meu mi-a spus că are poftă de ciulama şi că o să gătească imediat ce ajungem acasă. Imediat, m-am oferit eu să gătesc, mai ales că am mai preparat acel fel de mâncare. Am spus că după o săptămână obositoare de muncă, merită şi el să se odihnescă. Mândră nevoie mare, merg în Cora, cumpăr ingredientele, iar când să mă apuc de treabă realizez că...am uitat cum se găteşte o ciulama. După câteva telefoane dată, mi-am adus aminte bruuuusc(am sunat-o pe mama:D). Cristi râdea de mama focului de mine, spunându-mi că poate mânca şi pâine cu gem dacă este cazul. Astăzi de dimineaţă m-am trezit veselă şi încrezătoare că seria ghinioanelor s-a încheiat. Nu, nici gând. Ba mi-am uitat telefonul la restaurant, ba legitimaţia de presa la toaleta (legitimţia serveşte si pe post de cartela de acces şi nu poţi merge la toaletă fără ea, deoarece nu se deschide uşa până nu se scaneză legitimaţia). Cred că am nevoie de somn, altfel nu îmi explic ce se întâmplă cu mine. Până una, alta, colegele râd de mine, iubitul râde de mine, mama râde de mine. Nimeni nu pricepe ce se întâmplă cu mine, dar tuturor li se pare amuzant. Eu nu sunt supărată, nici amuzant nu mi se pare, având în vedere că este vorba de mine. Tot ce vă pot spune este că mă simt puţin cam blondă în ultima vreme. (Este doar o expresie. Nu am nimic cu blondele, din contră, cunosc câteva foarte deştepte. Le ador pe Alexandra Dinu şi Charlize Theron şi ambele sunt blonde

5 comentarii:

  1. Bine macar ca recunosti... se spune ca greseala este pe jumatate iertata.. dar in cazul tau stii bine ca nu e asa, nu de alta dar o repeti la infinit... in fine, azi de dimineata ti-am luat apararea in fata colegelor, caci le-am povestit cum persoanelor ca tine, care s.-au nascut intarziate.. chiar li se intampla cateodata anumite lucruti care ii obliga sa intarzie (a nu se intelege tot timpul, ci doar cateodata)

    RăspundețiȘtergere
  2. iubita nu este nimic rau in asta si mie mi se intampla frecvent probabil ca suntem prea agitate sa facem ca totul sa iasa perfect si de asta ne uitam lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. UITUCA E PUTIN SPUS...ESTI MAI BINE ZIS INDRAGOSTITA.

    RăspundețiȘtergere
  4. Clau se mai intampla dar la tine se intamla de mai multe ori:D dak esti indragostita..sau poate stresata cu munk...ti-am zis yo du-te fato IN VACANTA LA IBIZA..:P:D:D:D...poop

    RăspundețiȘtergere
  5. Zilele astea... GRESIT! TOT TIMPUL! Altfel nu te-as mai recunoaste!Dar daca te-ai schimba nu ai mai fi Clau a mea, oricat de uituca ai fi nu ma pot supara pe tine! Si cred ca nimeni nu se poate supara pe tine, ai o fata asa draguta cand incepi sa-ti amintesti... :D

    RăspundețiȘtergere