duminică, 25 octombrie 2009

Effect 20....

În această postare este vorba despre prietenia adevarata şi puterea ei, despre loialitate şi respect. Recunosc, titlul acestei postări nu este origininal, m-am inspirat din filmul "Effect 30", în care este prezentată povestea a patru prietene. Am si eu trei prietene bune, iar ideea acestei postări mi-a venit zilele trecute, atunci când cineva m-a întrebat: De ce îţi iubeşti atât de mult prietenele? În momentul acela mi-au trecut prin cap mii de motive pentru care le iubesc, pentru care le-am ales să-mi fie prietene de suflet, confidente. Ele sunt persoanele care mă cunosc cel mai bine, oamenii în care cred, fiinţele care ştiu să îmi şteargă lacrima, care au fost alături de mine la bine şi la greu. Fiecareia am să-i mulţumesc pentru ceva şi le port un respect extraordinar pentru că mă suportă şi pentru că, alături de ele, ştiu că pot face orice pe lume.


Mirela


Cei care mă cunosc ştiu că Mirela nu îmi este doar prietenă, îmi este o soră, una dintre cele mai importate fiinţe din viaţa mea. Are 23 de ani, este căsătorită, este foarte frumoasă, iar sentimentele mele pentru ea sunt puţin diferite decât pentru celelalte prietene ale mele, ea este ceva suprem. Practic, am crescut împreună, am fost prezente la cele mai importante evenimente din viaţa celelilalte. Am petrecut mereu sărbătorile împreună şi ne cunoaştem una alteia familia. Mirela este fiinta care m-a făcut să simt că pot ajunge acolo unde îmi doresc, că sunt suficient de bună, ea m-a făcut să simt că viaţa nu se termină din cauza unei iubiri împlinite, că după ploaie cu siguranţă iese soarele. Tot ea m-a învăţat cât de puternică poate fi o prietenie, m-a învăţat ce înseamnă loialitatea, mi-a demonstrat că între două prietene nu trebuie să existe invidie. O respect pentru că a ştiut să mă facă să aleg calea cea corectă, pentru că m-a iertat de fiecare dată când am supărat-o, dar şi pentru că s-a purtat mereu ca o soră mai mare. Am plâns de trei ori din cauza ei: prima oară când mi-a spus că se căsătoreste, a doua oară la nunta ei (de fapt, am bocit ore întregi), iar a treia oară atunci când mi-a spus că este 2 în 1 (pe mess, în timp ce eu eram la muncă, iar toata lumea mă întreba de ce plâng). Poate nu am fost mereu cea mai buna prietenă, însă ştii bine cât te iubesc şi cât însemni pt mine. Doar am fost SINGURA ta domnişoară de onoare.
































Mary

Ea este pata de culoare din viaţa mea. Are 23 de ani, este foarte inteligentă, însă şi foarte copilăroasă. Este tot timpul veselă şi nu îi place să mă vadă tristă. Este mereu pusă pe şotii şi mă face tot timpul să râd. Însă, atunci când trebuie, se transformă într-o femeie serioasă şi cu capul pe umeri(mai rar, ce-i drept). Cu ea m-am ciondănit de cele mai multe ori şi, deşi m-a făcut să sufăr prin neseriozitatea ei, tot o iubesc. Atunci când mă vede supărată, se maimuţăreşte şi face ca toate animăluţele pământului, doar ca să mă facă să râd. O vreme am fost foarte supărată pe ea, însă, zilele trecute, de ziua ei, am lăsat de la mine şi ne-am împăcat. Mi-a fost dor de tine, tâmpiţico.


Irina

Fata aceasta frumoasă are 23 de ani şi este reporter la Pro TV. Am cunoscut-o atunci când s-a angajat la Click! şi mi s-a părut un om extraordinar. Cea mai mare calitate a ei mi se pare faptul că are un suflet curat, este lipsită de orice urmă de răutate şi îţi sare oricand în ajutor. Nu ai cum să nu te ataşezi de ea, având în vedere faptul că că este extrem de lipicioasă. Îmi inspiră tandreţe şi ,încet încet, s-a băgat pe sub pielea mea. Ca şi Mirela, Irina mă încurajează mereu şi mă face să simt că pot realiza tot ce îmi propun.
Ea a trecut de curând printr-o experienţă amuzată, însă uşor neplăcută. La deschiderea clubului "Tribute", al cărui acţionar este Marius Kalmar, amândouă ne-am aflat acolo în calitate de jurnaliste. Stând noi de vorbă, l-am văzut intrând pe Joe, fostul iubit al Elenei Băsescu. I-am spus şi ei asta, moment în care l-a rugat să îi acorde un interviu. Aşa cum era normal, Irina i-a cerut şi numărul de telefon, în ideea că, poate pe viitor, va mai avea nevoie de el. Iată ce a apărut în ziarul Cancan a doua zi: Joe din Drumul Taberii a flirtat cu o necunoscută. În text se povesteşte cum s-au agăţat unul pe celelalt, cum se priveau, cum au făcut schimb de numere de telefon. Fraţiiiilor, nu este nici o admiratoare a acestui băiat, este Irinuca mea. Aaaaa, apropo...nici măcar nu îl cunoştea pe Joe înainte să i-l arăt.


7 comentarii:

  1. Sincer ...Te invidiez pt ca ai langa tine asemenea prietene.Uite de exemplu Mihaela mea sufera din cauza asta .Toate o invidieaza si s-au indepartat vadit de ea.Si ea micuta sufera in tacere o simt cum sufera si incerc sa ii fiu chiar eu prieten pe langa celelalte indatoriri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bv tie k ai 3 prietene de suflet...in ziua de azi greu gasesti o prietena in adevaratul cuvant.... toata lumea e pe interes...poop

    RăspundețiȘtergere
  3. Un simplu amic gandeste ca prietenia s-a sfarsit cand v-ati certat. Un prieten adevarat te suna dupa o cearta!
    Un simplu amic asteapta ca tu sa fii mereu acolo pt el. Un prieten adevarat asteapta sa fie acolo mereu pt tine!
    Cred in prietenie... in vindecarea adusa de lacrimi, rasete si povesti impartasite si in legaturi formate din incredere si adevar. Cred in puterea mainii ce o strange pe alta, in clipe de durere si in miracolul zambetelor si imbratisarilor spontane.
    CRED INTR-O PRIETENIE CA A NOASTRA!

    Clau, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. E greu in ziua de azi sa ai o prietena adevarata sa fie langa tine in momentele grele ale vieti nu numai atunci cand e bine FELICITARI DIN PARTEA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mire, daca toata lumea ar ştii să preţuiască o prietenie, ala cum o apreciem noi pe a noastră,nimeni nu s-ar mai simţi niciodată singur. Te iubi

    RăspundețiȘtergere
  6. M-as fi asteptat sa gasesc poze si cu alti prieteni...Dar poate k prietenia lor nu e asa "vizibila"!Nu e strigata in gura mare...E compusa din gesturi mici(in aparenta,desigur!),dar care arata interes pt tine,k individualitate,k spirit!
    Nu mi-am propus aici sa judec pe cineva...si probabil k n-ai sa dai accept acestei postari,dar numai faptul k tu citesti,ma multumeste...si am convingerea ca inteligenta cum esti,ai sa intelegi mai mult decat am scris aici...
    Prietenia nu inseamna doar confidente,cadouri...Ea inseamna mai mult..Daca iti spun aici,cat de frumoasa si desteapta esti..nu iti sunt prieten,ci admirator...Dar daca atunci cand te simti rau,ma trezesc in miez de noapte si vin sa-ti aduc cateva pastile,si--ti fac un ceai...pot sa ma numesc prieten! :)
    Te-as sfatui sa fi mai ponderata in afirmatii...vis-a-vis de unii ...prieteni!Stiu ca exista prieteni care nu isi striga prietenia in vazul tuturor!Ei ...sunt aproape tot timpul in preajma ta..discreti,in umbra,tinandu-ti poseta atunci cand te vad obosita,aducandu-ti o prajitura sau 2 mici in miez de noapte,doar pt k tie....ti-a fost pofta!Ajutandu-te dezinteresat...discret.."tragandu-te uneori de urechi"..Pune si cu ei o poza...si mai multe...cu tine!!Initial,am crezut ca e blogul altcuiva,omniprezent in imaginile de aici!!
    Stiu ce fiinta calda si umana esti...sper sa fie si pozele tale ,la fel de prezente in paginile altora..

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim, am citit de cinci-sase ori comentariul trimis de tine. Dupa cum observi, l-am si publicat. De ce?Pentru ca ai dreptate. De ai dreptate?Pentru ca nu am scris nimic de Mihai, care este un prieten ce a facut pentru mine mai mult decat oricine altcineva pe lumea asta. El este omul pe care am contat mereu, care nu m-a lasat niciodata la greu, care a fost dispus sa faca orice sacrificiu, doar sa IMI fie bine. Cuvintele tale m-au facut sa inteleg ca am gresit si, cu siguranta, vei vedea anumite schimbari.Multumesc pentru cuvintele scrise, multumesc pentru lectia pe care mi-ai dat-o.

    RăspundețiȘtergere