vineri, 16 octombrie 2009

Micuta jurnalista....


Pe ea am gasit-o pe scaunul de la biroul meu. O minunatie de fetita, se numeste Teodora şi are aproape trei ani. Micuţa este fiica unui coleg de-al meu si o stiu de cand era bebeluş. Am fost uimita sa vad cat de repede a crescut, cat de desteapta si vorbareata este. Cand am vazut-oooo......am uitat de munca, de tot. Ne-am jucat noi ce ne-am jucat, am si papat, apoi am facut cunostinta cu cativa colegi, apoi...Teo a plecat la gradinita. Bineinteles, nu inainte de a ma pupa si de a-mi spune ca ma va mai vizita. In momentul ala mi-am dorit sa am si eu o fetita ca ea, un copil mult mai inteligent decat cei de varsta sa.

4 comentarii:

  1. cred ca fiecare dintre noi isi doreste un copil la un moment dat. fetita este scumpica foc pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  2. E O BOMBOANA MICA SI DULCE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dulceata de fata..frumusik fok..si eu imi doresc in viitor sa am o fetita....pooop

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ..! Vreau sa-ti spun ca ai un blog foarte dragut .! Eu sunt Alexandra si ti-am vazut blogul pe net ... am doar 14 ani ..si as vrea daca poti sa intrii si tu pe blogul meu http://micutzajurnalista.blogspot.com sau chiar sa dai add la pryntzessa_alexxxa pentru ca as vrea sa invat mai multe cum sa postez adica nu stiu cum sa ma exprim ... eu cam copy paste de pe net unele lucruri ...

    RăspundețiȘtergere