vineri, 16 octombrie 2009

Bine v-am gasit...

Multi vor spune ca sunt doar o alta jurnalista care a ales sa-si evidentieze “frustrarile prin intermediul blogului”(ca sa citez o colega). In ultima vreme, cu sau fara voia lor, blogurile colegelor mele de breasla au ajuns un loc in care toata floarea cea vestita a presei de mondene se cearta. Motivele sunt mereu banale si niciodata bine intemeiate, insa fiecare incearca sa iasa in evindenta cu ceva, mai putin cu ceea ce este esential: diplomatia. Nu ma aflu in acest spatiu virtual pentru a comunica cu colegele mele (cel putin nu intr-un sens negativ), ci pur si simplu gasesc in scris o metoda de relaxare, de evadare din stresul cotidian si stilul de viata agitat.Sunt sociabila si comunicativa(guraliva, ca orice jurnalist), insa nu de putine ori am simtit ca imi pot exprima mult mai bine sentimentele, trairile, emotiile,asternandu-le pe o pagina(ma rog,intr-un document word).Am o multime de ganduri, experiente, trairi despre care imi doresc sa va povestesc si sper sa gasesc timpul necesar pentru a comunica cu voi, ceilalti bloggeri.

2 comentarii:

  1. bine te-am gasit aici,important este sa faci ceea ce simti tu si sa nu iti pese de rautatile altora!pupici si bafta si sa iti indeplinesti orice vis important este sa iti doresti foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nu prea pui spatiile necesare, sper ca la job scrii mai corect decat aici :)

    RăspundețiȘtergere