marți, 27 octombrie 2009

O nouă zi-o nouă bătălie cu moartea


Îmi este greu să încep să scriu. Îmi caut cuvintele, însă ceea ce vă voi prezenta mă depăşeşte, este de-a dreptul copleşitor. Din întâmplare, am dat peste un blog al unei fete, Izabela, iar ceea ce aveam să citesc acolo m-a lăsat fără cuvinte. Ne-am învăţat să ne plângem pentru orice problemă mică, ne-am obişnuit să facem din problemele sentimentale o adevărată dramă, uitând că ceea ce ni se întâmplă nouă este o joacă în comparaţie cu dramele prin care trec copii bolnavi de cancer şi leucemie din Spitalele Fundeni, Budimex, etc. Acestor copilaşi li se citeşte suferinţa pe chip, iar ei, deşi sunt mici , sunt conştienţi că moartea îi pândeşte şi că ziua de astăzi poate fi ultima pentru ei. Încerc să nu judec, însă cine decidec ine trebuie să sufere de aceste boli groaznice?Cine îi condamnă pe aceşti îngeri la atâta durere, la atâta suferinţă, la un asemenea destin?Păcatele cui plătesc aceşti copii?Cu ce a greşit un bebeluş de un an şi 8 luni de s-a îmbolnăvit de cancer?De ce Dumnezeu îi supune la asemenea încercări? Sunt zeci de tineri care încearcă zilnic să se sinucidă pentru că au luat note mici sau au suferit dezamăgiri în dragoste. Sunt zeci de femei care îşi aruncă copii la coşul de gunoi. Sunt oameni care renunţă la viaţă fără să le pese, iar alţii se luptă pentru încă o zi de viaţă. Vă jur că am să fac tot posibilul să ajut aceşti copii, în speranţa că voi reuşi să le alin puţin suferinţa. Promit că le veţi vedea începând cu săptămâna viitoare.

Mara, 3 ani, leucemie acută limfoblastică



Marina, un an şi cinci luni, leucemie acută limfoblastică


Narcisa Maria,  7 ani, leucemie acută



4 comentarii:

  1. Aş vrea să cred că vei face, aş vrea sa cred că nu e doar un subiect tare

    RăspundețiȘtergere
  2. te felicit pentru binele pe care l-ai facut acestor copii. nu -i asa ca te simti alt om?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimic nu mai este la fel de cand am mers în vizita la aceşti minunaţi copilaşi.Am început să vad viata altfel, vreau sa fiu mai buna, deoarece am devenit in sfârşit conştientă de cât de norocoasă sunt. Doar pentru faptul că sunt sănătoasă, deşi pare banal. Imi e dor de ei şi de abia aştept să-i văd săptămâna viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Recunosc in femeia frumoasa din aceste poze...fetita minunata de alta data.....Nu pentru ca sunt mama ta....nu pt esti superba....ci pt ca ai acelasi suflet deosebit,aceeasi generozitate...
    Dintotdeauna ai fost asa...ai dat din putinul tau si altora!!Ai facut asta fara sa astepti ceva....
    bucurandu-te de incantarea celorlalti!!
    Unii (mai carcotasi) vor spune ca sunt subiectiva!!Si poate ca au dreptate!Dar ce conteaza cum sunt eu(obiectiva sau subiectiva)...ce conteaza ce spun unii si altii,cand tu ai reusit sa aduci un zambet unor copii, carora suferinta le furase zambetul....Tu si cei care te-au ajutat in aceasta campanie....si carora le multumesc si eu....din inima!!

    RăspundețiȘtergere