joi, 1 iulie 2010

Cura de veselie....

Întotdeauna am avut o doză mare de negativism, poate de aceea m-am şi considerat mereu o ghinionistă. Până luna trecută, atunci când Teo Trandafir mi-a spus că pesimismul atrage eşecul, că tristeţea alungă fericirea şi norocul. Cuvintele ei m-au făcut să meditez, să mă gandesc dacă nu cumva are dreptate. Am hotărât apoi să alung din viaţa mea tot ce e rău, tot ce mă doare, am început să mă îndepărtez de persoanele care nu aveau o influenţă asupra mea. Am încercat să nu mai fiu atât de sensibilă şi să nu mă mai las afectată de acţiunile celor din jur. Încetul cu încetul, am devenit din ce în ce mai veselă, mai plină de viaţă. Am început să mă concentrez mai mult pe ceea mi-am propus. Acum, ţelurile mele au început să se transforme în realitate. Nu total, mai am mult de muncă, dar cred că sunt pe drumul cel bun. Starea de spirit a adus şi o nouă iubire în viaţa mea, iar acum mă bucur de acest sentiment în fiecare zi. Tânăra mereu tristă nu mai există acum, ci o femeie veselă, îndrăgostită, mereu pusă pe şotii. Am lipsit de pe blog cam mult, dar am dorit să revin schimbată. Si am reuşit. Vă recomand şi vouă să încercaţi cura de veselie, merită!.

7 comentarii:

  1. in cazul asta, cu atatea fericiri si bucurii, ai putea sa iti schimbi si fundalul asta negru de pe blog...iar daca te supera ca ti-am zis...nu uita "zambeste" si "fi vesela"
    p.s asa ai scris pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai revenit, si eu in ultimul timp foarte rar pe blog.... iti recomand documentarul the secret. toate bune si nebune... si vesele

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin, nu ma supar deloc, din contra. Am nevoie de sfatul tau. Chiar ma gandeam astazi sa schimb fundalul blogului, dar nu ma pricep la culori, asa cum se pricepe Adrian Mutu la facut sarmale. Ce culoare sa pun pe fundal?

    Mace, ma bucur sa te regasesc, mi-a fost dor de toti prietenii mei virtuali

    RăspundețiȘtergere
  4. Schimbarile din viata noastra ne fac bine, mai ales cand e vorba de optimism ! Si eu incerc destul de des cura asta de care zici si merge de fiecare data.
    Nu se compara nimic cu sentimentul ca poti indeplini tot ce iti propui si ca toate iti merg bine daca gandesti pozitiv !

    RăspundețiȘtergere
  5. in afara de culoarea neagra si roz-bombon-cu-picatele orice culoare se potriveste blogului...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur fffffff mult pt tine.Era si timpul penrtu o schimbare radicala...si definitiva...
    Iti doresc asa sa fii mereu!!:-*

    RăspundețiȘtergere