joi, 28 ianuarie 2010

Fulguţa...

Doamnelor şi domnilor, v-o prezint pe Fulguţa. Este "fiica mea" adoptivă, iar de când a intrat în viaţa mea m-a făcut încontinuu să zâmbesc. Numele şoricuţei mele mi-a fost propus de cea mai bună prietenă. Gândind la rece, mi-am dat seama că acest apelativ i se potriveşte la perfecţie ghemului de blană, deoarece Mirela mă alintă..Fulga. Păi ce nume i s-ar potrivi mai vine "fiicei mele" decât Fulguţa?(asta este după modelul Ţiriac: tatăl-Ion Ţiriac, fiul-Ion Ion Ţiriac). Numele îi vine ca o mănuşă, dacă ţinem cont că fulgul de nea este alb, la fel ca şoricuţa mea. A fost mama astăzi la  mine în vizită şi,după ce şi-a văzut nepoata, m-a anunţat că îmi va dărui de ziua mea...o PISICĂ.:)))

5 comentarii:

  1. Aoleu! sa ai grija de Fulguta,sa nu intre in gura pisicii cumva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce primesti cadou de la mama ta o pisica, eu iti fac cadou un caine! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un motan care s-ar indragosti instant de Fulguta ta si s-ar face scut in fata cui ar vrea sa-ti manance soricelul.
    Adica nu stiu, doar presupun. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. drstoica, pisica ta apara soriceii?Apropo, al meu a evadat zilele trecute. L-am cautat toata noaptea, insa nu l-am gasit. Asa ca am continuat cautarile a doua zi. Intr-un final am desoperit unde se ascunsese

    RăspundețiȘtergere
  5. Motanul meu e foarte gelos, ataca tot ce-i viu si apare nou in peisajul din casa, parand ca vrea sa-i ia locul. :) In rest, apara tot, nu-i in stare sa bata nimic. Ce si-ar mai dori el un prieten indiferent de specie... :)

    RăspundețiȘtergere